Wiemy jak efektywnie szkolić specjalistów ds. rachunkowości

Wiemy jak efektywnie szkolić specjalistów ds. rachunkowości

W dniach 19 – 20 luty 2018 przeprowadziliśmy 16 godzin szkolenia z zakresu rachunkowości dla firmy NEW PATTERN.

Wiemy jak efektywnie szkolić specjalistów ds. rachunkowości

W dniach 19 – 20 luty 2018 przeprowadziliśmy 16 godzin szkolenia z zakresu rachunkowości dla firmy NEW PATTERN.

Szkolenie w swoim zakresie obejmowało zagadnienia związane z:

  • Podatkami lokalnymi, majątkowymi,
  • Podatkiem od czynności cywilno-prawnych,
  • Zmianami  w ulgach na Działalność Badawczo-Rozwojową,
  • Wiedzą nt. rozliczenia samochodów w firmie pod kątem podatkowym i VAT,
  • Rozliczaniem podróży służbowych,
  • Transakcjami międzynarodowymi na gruncie VAT,

Szkolenie było prowadzone metodą warsztatową, a więc uczestnicy mieli okazję na bieżąco weryfikować stan swojej wiedzy poprzez uczestnictwo w Quizach wiedzowych, rozwiązywaniu zagadnień związanych z przedmiotową tematyką czy też tworzeniu map myśli.

Dzięki zastosowaniu powyższych metod uczestnicy bardzo chętnie zaangażowali się w szkolenie.

Mimo trudnej tematyki szkolenia uczestnicy mieli poczucie swobodnej atmosfery sprzyjającej nauce, dzieleniu się wiedzą i doświadczeniem.

Serdecznie dziękujemy pracownikom firmy NEW PATTERN za gościnę, chęć dzielenia się własnym doświadczeniem oraz aktywny udział w naszym szkoleniu.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.