Jak efektywnie zarządzać stoiskiem mięsno-wędliniarskim? Szkolenie dla firmy Lubelski Handel

Jak efektywnie zarządzać stoiskiem mięsno-wędliniarskim? Szkolenie dla firmy Lubelski Handel

Dwudziestego ósmego lutego przeprowadziliśmy dla lubelskiej sieci sklepów spożywczych “Lubelski Handel” całodniowe szkolenie z zakresu merchandisingu stoiska mięsno-wędliniarskiego. Spotkanie odbyło się w jednym ze sklepów firmy.

Jak efektywnie zarządzać stoiskiem mięsno-wędliniarskim? Szkolenie dla firmy Lubelski Handel

Dwudziestego ósmego lutego przeprowadziliśmy dla lubelskiej sieci sklepów spożywczych “Lubelski Handel” całodniowe szkolenie z zakresu merchandisingu stoiska mięsno-wędliniarskiego. Spotkanie odbyło się w jednym ze sklepów firmy.

Lubelski Handel to rodzinne przedsiębiorstwo obecne na rynku już siedemnaście lat. Posiada sieć kilkunastu sklepów spożywczych Top Market i Minuta 8, zlokalizowanych na terenie Lublina. Firma zajmuje się również dowożeniem towaru do szkół i przedszkoli.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było nabycie przez pracowników sklepu umiejętności efektywnego ekspozycji i zarządzania stanami magazynowymi, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki towarów o krótkim okresie ważności – mięs, wędlin i serów. W związku z tym, osoby biorące udział w szkoleniu zostały przeszkolone w zakresie:

  • podstawowe zasady ekspozycji wędlin, serów, mięsa,
  • omówienie zasad rzetelnego składania i realizacji zamówień,
  • omówienie zasad prawidłowego magazynowania wędlin oraz mięsa,
  • podstawowe zasady dobrej praktyki higienicznej minimalizowanie strat.

Schemat szkolenia

Uczestnicy zostali zapoznani z zasadami prezentacji mięsa i wędlin w ladzie chłodniczej, a więc w szczególności dowiedzieli się w jaki sposób:

  • prezentować mięsa z uwzględnieniem przeznaczenia i zróżnicowania cenowego,
  • utrzymywać właściwą ekspozycję i jej estetykę podczas dnia sprzedaży,
  • utrzymywać świeżość mięsa i wędlin.

Jak zawsze podczas szkoleń organizowanych przez naszą firmę, nacisk położony był na praktyczną część spotkania. Po krótkim wykładzie z zakresu merchandisingu działu mięsno-wędliniarskiego, przeszliśmy do demonstracji – pokazaliśmy na przykładzie lady w sklepie Lubelskiego Handlu, jak należy wykładać towar. Następnie pracownicy sprawdzali swoją wiedzę w praktyce –  podzieleni na mniejsze grupy, wspólnie wykonywali zadania ćwiczeniowe.

Na koniec sprawdziliśmy stopień przyswojenia wiedzy przez uczestników: przeprowadziliśmy symulację sytuacji trudnych mogących wystąpić w rzeczywistości.

Efekty szkolenia

Uczestnicy szkolenia nabyli umiejętności w zakresie efektywnej ekspozycji towarów w ladach towarowychPracownicy nabyli wiedzę w zakresie tworzenia pozytywnego wizerunku firmy i personelu.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie projektami i efektywna komunikacja w stowarzyszeniu – relacja ze szkolenia

Znaczenie komunikacji i współpracy w działalności stowarzyszeń Zarządzanie projektami i efektywna komunikacja stanowią fundament skutecznego działania organizacji pozarządowych. Współpraca w zespole, planowanie projektów i umiejętność jasnego przekazywania informacji decydują o tym, czy inicjatywy społeczne osiągną zamierzone rezultaty. Dobrze zaplanowana komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna wzmacnia spójność działań, motywację członków oraz pozytywny wizerunek organizacji w otoczeniu społecznym. Nasza firma została poproszona przez…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Przygotowywanie firmy produkcyjnej do zmian w środowisku pracy wynikających z wdrożenia rozwiązań z zakresu zielonej transformacji – relacja ze szkolenia

Wprowadzenie do idei zielonej transformacji w firmie produkcyjnej Zielona transformacja to dziś jeden z najważniejszych procesów, które kształtują przyszłość przemysłu. Wdrażanie działań proekologicznych, ograniczenie emisji CO₂, poprawa efektywności energetycznej oraz odpowiedzialne gospodarowanie surowcami stanowią podstawę nowoczesnego i zrównoważonego biznesu. W tym kontekście zielona transformacja w firmie produkcyjnej nie jest już jedynie odpowiedzią na wymogi regulacyjne, ale świadomym wyborem strategicznym, który buduje przewagę…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Przeciwdziałanie zjawisku greenwashingu w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Świadoma komunikacja środowiskowa jako klucz do zaufania klientów Współczesny rynek coraz mocniej zwraca uwagę na kwestie ekologiczne, a konsumenci coraz częściej wybierają marki, które działają w sposób odpowiedzialny i transparentny. Niestety, dynamiczny rozwój trendów proekologicznych przyniósł również zjawisko nieuczciwej komunikacji, znane jako greenwashing. To właśnie dlatego temat przeciwdziałania greenwashingowi w firmie produkcyjnej staje się coraz ważniejszy dla przedsiębiorstw, które…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.