Skuteczne wystąpienia publiczne. Szkolenie dla firmy z branży informatycznej.

Skuteczne wystąpienia publiczne. Szkolenie dla firmy z branży informatycznej.

W marcu przeprowadziliśmy szkolenie „Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych” dla agencji interaktywnej.Naszym klientem była firma skupiona na budowie przyciągających wzrok i sprawnie działających stron internetowych. Jej klientami są zarówno firmy prywatne, jak i instytucje publiczne, posiada dwudziestoletnie doświadczenie na rynku i liczne nagrody takie jak IT Future, HIT Wielkopolski czy Ekomers.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było poprawienie umiejętności wystąpień publicznych pracowników firmy.

Przebieg szkolenia

Spotkanie trwało sześć godzin. Podczas zajęć z zakresu prezentacji wystąpień publicznych uczestnicy poszerzyli i usystematyzowali swoją wiedzę z zakresu:

  • prawidłowej konstrukcji prezentacji,
  • zachowania na scenie, podczas przemówień,
  • tworzenia skutecznych i angażujących historii.

Po części wykładowo-ćwiczeniowej, podczas której trener przekazywał najważniejsze informacje i porady z zakresu wystąpień publicznych, uczestnicy mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności. Ich zadaniem było przygotowanie krótkiego wystąpienia i prezentacja przed pozostałymi uczestnikami spotkania. Po realizacji zadania, każdy z występujących otrzymał indywidualną informację zwrotną od trenera: jakie elementy są prawidłowe, co należy poprawić, a co może stanowić siłę prezentacji konkretnego uczestnika.

Rezultaty szkolenia

Nasz klient intensywnie uczestniczy w konferencjach i wydarzeniach branżowych, to tam zdobywa nowych klientów. Szkolenie z zakresu umiejętności prezentacji przełoży się na efektywniejsze pozyskiwanie klientów.

Rozwój umiejętności prezentacyjnych wymaga konsekwencji. Dla uczestników sugerowany jest cykl spotkań treningowych, niezbędny do wykształcenia prawidłowych postaw i nawyków scenicznych.

Dziękujemy pracownikom firmy za zaangażowanie w spotkanie.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży w firmie handlowo-usługowej – relacja ze szkolenia

Dlaczego zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży zmienia oblicze biznesu? W dzisiejszym, przepełnionym informacjami świecie, gdzie klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby ofert i opinii, sama znajomość produktu przestała być kluczem do sukcesu. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko transakcji – pragną spersonalizowanych doświadczeń i relacji opartych na zaufaniu. To właśnie zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży jest fundamentem, który pozwala…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wdrażanie ESG w branży tekstylnej - relacja ze szkolenia

ESG w branży tekstylnej – od teorii do praktyki Współczesny świat biznesu coraz mocniej akcentuje potrzebę działania w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, a strategia ESG (Environmental, Social, Governance) staje się fundamentem długoterminowej wartości i odporności przedsiębiorstw. Koncepcja ta, łącząca w sobie troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną oraz wysokie standardy ładu korporacyjnego, przestaje być jedynie wizerunkowym dodatkiem, a staje się kluczowym elementem strategii, który…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Skuteczna komunikacja i sprzedaż w sklepie meblowym – relacja ze szkolenia

Dlaczego komunikacja w sklepie meblowym jest kluczem do sukcesu Zakup mebli to dla większości klientów decyzja o dużym znaczeniu, angażująca zarówno emocjonalnie, jak i finansowo. Rzadko kiedy jest to impulsywny wybór, to raczej przemyślany proces, którego celem jest stworzenie komfortowej i funkcjonalnej przestrzeni na lata. Właśnie dlatego rola sprzedawcy wykracza daleko poza bycie zwykłym informatorem o produkcie. Klient poszukuje partnera i doradcy, który…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.