Skuteczne wystąpienia publiczne. Szkolenie dla firmy z branży informatycznej.

Skuteczne wystąpienia publiczne. Szkolenie dla firmy z branży informatycznej.

W marcu przeprowadziliśmy szkolenie „Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych” dla agencji interaktywnej.Naszym klientem była firma skupiona na budowie przyciągających wzrok i sprawnie działających stron internetowych. Jej klientami są zarówno firmy prywatne, jak i instytucje publiczne, posiada dwudziestoletnie doświadczenie na rynku i liczne nagrody takie jak IT Future, HIT Wielkopolski czy Ekomers.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było poprawienie umiejętności wystąpień publicznych pracowników firmy.

Przebieg szkolenia

Spotkanie trwało sześć godzin. Podczas zajęć z zakresu prezentacji wystąpień publicznych uczestnicy poszerzyli i usystematyzowali swoją wiedzę z zakresu:

  • prawidłowej konstrukcji prezentacji,
  • zachowania na scenie, podczas przemówień,
  • tworzenia skutecznych i angażujących historii.

Po części wykładowo-ćwiczeniowej, podczas której trener przekazywał najważniejsze informacje i porady z zakresu wystąpień publicznych, uczestnicy mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności. Ich zadaniem było przygotowanie krótkiego wystąpienia i prezentacja przed pozostałymi uczestnikami spotkania. Po realizacji zadania, każdy z występujących otrzymał indywidualną informację zwrotną od trenera: jakie elementy są prawidłowe, co należy poprawić, a co może stanowić siłę prezentacji konkretnego uczestnika.

Rezultaty szkolenia

Nasz klient intensywnie uczestniczy w konferencjach i wydarzeniach branżowych, to tam zdobywa nowych klientów. Szkolenie z zakresu umiejętności prezentacji przełoży się na efektywniejsze pozyskiwanie klientów.

Rozwój umiejętności prezentacyjnych wymaga konsekwencji. Dla uczestników sugerowany jest cykl spotkań treningowych, niezbędny do wykształcenia prawidłowych postaw i nawyków scenicznych.

Dziękujemy pracownikom firmy za zaangażowanie w spotkanie.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.