Zarządzanie stroną na Facebooku - szkolenie dla firmy Pradma

Zarządzanie stroną na Facebooku – szkolenie dla firmy Pradma

W dniu 15 marca 2018 w Olsztynie przeprowadziliśmy jednodniowe, ośmiogodzinne szkolenie dla firmy Pradma, dotyczące obsługi fanpage na Facebooku.

Pradma to młoda, mocno inwestująca w swój rozwój, firma z branży budowlanej. Wykonuje projekty sieci i instalacji elektrycznych, a działalność prowadzi na terenie województwa warmińsko-mazurskiego i podlaskiego. Pradma nie poprzestaje na typowych narzędziach projektanta, takich jak AutoCAD, ale idzie dalej, wdrażając nową technologię BIM (Building Information Modeling, projektowanie na podstawie zmiennych danych kosztów projektu, czy harmonogramu zadań, zapewniające znaczącą optymalizację kosztów).

Cele szkolenia

Celem szkolenia „Zarządzanie stroną na Facebooku” było lepsze wykorzystanie potencjału firmowego fanpage na Facebooku, poprzez lepsze dopasowanie treści komunikacji do potrzeb i oczekiwań grupy docelowej Pradmy.

Przebieg szkolenia

Szkolenie było pogłębione, jednoosobowe. Udział w nim wzięła pracownica firmy odpowiedzialna za obsługę administracyjną i prowadzenie działań marketingowych.

Podczas szkolenia przeanalizowane zostały dotychczasowe działania firmy Pradma w mediach społecznościowych, uwzględniając wielopoziomowość celów firmy.

Analizie została poddana aktualna sytuacja wizerunkowa firmy i działania, które w tej chwili firma podejmuje.

W trakcie szkolenia, które miało charakter indywidualnych konsultacji, pracownica firmy dowiedziała się, jakie zmiany w informacji oraz komunikacji na Facebooku powinna zastosować, by dotrzeć do grupy docelowej firmy. Nauczyła się, jak budować komunikację, by wzmacniać wizerunek firmy, kładąc jednocześnie nacisk na wartości firmy oraz jej najbliższe cele.

Rezultaty szkolenia

Szkolenie pomoże firmie w dotarciu do swoich klientów poprzez budowanie wizerunku firmy aktywnej i innowacyjnej. Dziękujemy firmie Pradma za okazane zaufanie. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc w budowie jej spójnego, dobrze określonego wizerunku.

Zespół Warto Szkolić

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.