Aranżacja stoiska warzywno- owocowego dla sklepu MOKADI. Doradztwo

9 lipca zrealizowaliśmy usługę doradztwa dla sklepu spożywczego MOKADI w Wolbórzu (okolice Piotrkowa Trybunalskiego). W spotkaniu wzięło udział pięć pracowniczek sklepu.

Cele doradztwa

Celem spotkania doradczego było wykształcenie w uczestnikach umiejętności samodzielnej aranżacji stoiska owocowo-warzywnego zgodnie z zasadami merchandisingu.

Przebieg doradztwa

W trakcie pierwszej, teoretycznej części spotkania omówiliśmy:

– Różnice w zasadach przechowywania różnych rodzajów owoców i warzyw – m.in. których nie wolno przechowywać w lodówce.

– Zasady układania poszczególnych rodzajów owoców i warzyw obok siebie – których sąsiedztwa unikać, a które są wskazane.

– Efekt masy.

– Sezonowość.

Następnie przeszliśmy do części praktycznej. Na dobry początek pracowniczki sklepu opróżniły i umyły regał owocowo-warzywny …

… a następnie samodzielnie ułożyły towar, zgodnie ze wskazówkami przekazanymi podczas wcześniejszego wykładu. Trenerka cały czas była na miejscu doglądając i korygując ewentualne niedociągnięcia. Jednak zaangażowanie uczestniczek było tak duże, że trenerka ograniczyła się jedynie do drobnych poprawek wykonanej przez Panie pracy.

 

Efekty doradztwa

 

W efekcie przeprowadzonej usługi nastąpiła zdecydowana  poprawa estetyki, a tym samym doznań zakupowych klientów.

 

Doradztwo przebiegało w bardzo dobrej atmosferze. Uczestniczki wykazywały duże zaangażowanie i odpowiedzialność za dokonywane zmiany. Na koniec spotkania poprosiliśmy je o ocenę usługi. To jedna z opinii:

„Bardzo podobała mi się praktyczna część szkolenia. Dowiedziałam się wielu rzeczy o warzywach i owocach, których (wcześniej) nie wiedziałam. Szkolenia powinny odbywać się częściej”.

Uczestniczki zgodnie przyznały, że przedstawione w trakcie spotkania doradczego wiadomości  wpłyną korzystnie na jakość ich pracy: zmniejszenie strat i zwiększenie sprzedaży.

Serdecznie dziękujemy za zaangażowanie i za miłe słowa uznania dla naszego szkolenia 🙂

 

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Rola CRM w sieci handlowej w budowaniu przewagi rynkowej Współczesna sprzedaż detaliczna nie może funkcjonować skutecznie bez odpowiedniego wsparcia technologicznego. Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na rozwój, lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży, jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. W dobie cyfrowej transformacji, systemy CRM w sieci handlowej stają się nieodzownym narzędziem codziennej pracy. Ich rola nie ogranicza się jedynie do gromadzenia danych, ale obejmuje całościowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Strategiczne zarządzanie handlem w sieci sklepów – relacja ze szkolenia

Zarządzanie handlem w sieci sklepów – klucz do przewagi konkurencyjnej Zarządzanie handlem to obecnie jeden z najważniejszych obszarów strategicznych dla firm działających w środowisku wielokanałowym. W realiach silnej konkurencji, rosnących oczekiwań konsumentów oraz dynamicznego rozwoju technologii, umiejętność skutecznego zarządzania handlem staje się kluczowa dla utrzymania rentowności, budowania wartości marki i efektywnej ekspansji. Sieci handlowe, niezależnie od skali działalności, muszą rozwijać kompetencje w zakresie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozwój współpracy między kierownikami w firmie produkcyjnej

Rozwój współpracy między kierownikami jako kluczowy element efektywności w firmie produkcyjnej Efektywna współpraca między kierownikami to jeden z kluczowych elementów sprawnie funkcjonującej firmy, szczególnie w środowisku produkcyjnym, gdzie precyzja, czas reakcji i płynność informacji mają ogromne znaczenie. Rozwój współpracy między kierownikami wpływa bezpośrednio na zdolność organizacji do realizowania strategicznych celów, optymalizowania procesów i reagowania na zmieniające się potrzeby rynkowe. W nowoczesnych…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.