Efektywna polityka cenowa i skuteczni sprzedawcy. Szkolenie dla hurtowni Elektro Omega

Efektywna polityka cenowa i skuteczni sprzedawcy. Szkolenie dla hurtowni Elektro Omega

 27 marca b.r. przeprowadziliśmy szkolenie z zakresu zarządzania asortymentem i efektywnej sprzedaży dla firmy Elektro Omega. Uczestnik spotkania to duża sieć hurtowni elektrycznych, zrzeszająca czterdziestu trzech członków, z placówkami zlokalizowanymi w całym kraju. 

Cele szkolenia

Celem szkolenia było zwiększenie sprzedaży i marży poprzez nabycie odpowiednich umiejętności przez pracowników: planistów zarządzających asortymentem oraz samych sprzedawców.

Przebieg szkolenia

Uczestnicy nauczyli się/pogłębili wiedzę z zakresu:

  • stosowania metod planowania i analizy sprzedaży,
  • kontrolowania sprzedaży i dobierania marży do poszczególnych grup asortymentowych,
  • wprowadzenia i umiejętnego powiązania systemów motywacyjnych z celami sprzedażowymi,
  • umiejętnego komunikowania wyników wprowadzanych działań przełożonym.

Dzięki szkoleniu uczestnicy odkryli, jak wyżej wymienione mechanizmy wpływają na rentowność hurtowni oraz w jaki sposób przekazywać tę wiedzę dla dyrektorów i właścicieli hurtowni.

Podczas szkolenia zastosowano zarówno metody pracy indywidualnej, jak i zespołowej. Ćwiczenia oraz wyniki tych prac były omawiane na forum, pogłębiając i porządkując przekazaną wiedzę.

Rezultaty szkolenia

W efekcie szkolenia pogłębiono zrozumienie i zwiększono świadomość uczestników co do koniecznych działań dla skutecznego zarządzania hurtownią.   Szkolenie przełoży się na realizację celów biznesowych Elektro Omega, tj. zwiększenie sprzedaży w grupach asortymentowych.

Mocną stroną szkolenia było zaangażowanie i aktywność uczestników podczas dyskusji. Chętnie dzielili się swoim doświadczeniem. Na szkoleniu panowała przyjazna, otwarta atmosfera. 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.