Efektywna polityka cenowa i skuteczni sprzedawcy. Szkolenie dla hurtowni Elektro Omega

Efektywna polityka cenowa i skuteczni sprzedawcy. Szkolenie dla hurtowni Elektro Omega

 27 marca b.r. przeprowadziliśmy szkolenie z zakresu zarządzania asortymentem i efektywnej sprzedaży dla firmy Elektro Omega. Uczestnik spotkania to duża sieć hurtowni elektrycznych, zrzeszająca czterdziestu trzech członków, z placówkami zlokalizowanymi w całym kraju. 

Cele szkolenia

Celem szkolenia było zwiększenie sprzedaży i marży poprzez nabycie odpowiednich umiejętności przez pracowników: planistów zarządzających asortymentem oraz samych sprzedawców.

Przebieg szkolenia

Uczestnicy nauczyli się/pogłębili wiedzę z zakresu:

  • stosowania metod planowania i analizy sprzedaży,
  • kontrolowania sprzedaży i dobierania marży do poszczególnych grup asortymentowych,
  • wprowadzenia i umiejętnego powiązania systemów motywacyjnych z celami sprzedażowymi,
  • umiejętnego komunikowania wyników wprowadzanych działań przełożonym.

Dzięki szkoleniu uczestnicy odkryli, jak wyżej wymienione mechanizmy wpływają na rentowność hurtowni oraz w jaki sposób przekazywać tę wiedzę dla dyrektorów i właścicieli hurtowni.

Podczas szkolenia zastosowano zarówno metody pracy indywidualnej, jak i zespołowej. Ćwiczenia oraz wyniki tych prac były omawiane na forum, pogłębiając i porządkując przekazaną wiedzę.

Rezultaty szkolenia

W efekcie szkolenia pogłębiono zrozumienie i zwiększono świadomość uczestników co do koniecznych działań dla skutecznego zarządzania hurtownią.   Szkolenie przełoży się na realizację celów biznesowych Elektro Omega, tj. zwiększenie sprzedaży w grupach asortymentowych.

Mocną stroną szkolenia było zaangażowanie i aktywność uczestników podczas dyskusji. Chętnie dzielili się swoim doświadczeniem. Na szkoleniu panowała przyjazna, otwarta atmosfera. 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.