Excel w księgowości – sprawozdanie ze szkolenia

W dniach 24-25 maja bieżącego roku przeprowadziliśmy szkolenie z programu Excel w księgowości. W spotkaniu uczestniczyli pracownicy dwóch firm: Torimpex, dla której mieliśmy już wcześniej przyjemność przeprowadzać szkolenia oraz nowego klienta, NZOZ Centrum Stomatologii Dentus.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było poznanie podstawowych funkcji arkusza kalkulacyjnego, najważniejszych i najbardziej przydatnych dla osób zatrudnionych w działach księgowości.

Przebieg szkolenia

W szkoleniu uczestniczyła grupa osób zdecydowanie początkująca w obsłudze programu Excel, dlatego dużą część czasu poświęciliśmy na poznanie/przypomnienie operacji podstawowych, takich jak:

  • edycja i formatowanie danych: skoroszyt i komórki,
  • serie danych,
  • podstawy stosowania formuł i funkcji,
  • wykresy,
  • adresowania,
  • ochrona arkusza i skoroszytu.

Zakres merytoryczny szkolenia Excel był podstawowy, ale zaangażowanie wysokie: uczestnicy zadawali liczne pytania, a wyznaczone przerwy poświęcali na dokańczanie zleconych ćwiczeń. To się nazywa właściwe nastawienie!

Rezultaty szkolenia

Zaangażowanie uczestników w szkolenie ma kluczowe znaczenie dla wynikających z niego efektów, a właśnie z taką sytuacją mieliśmy do czynienia tym razem. Jesteśmy więc spokojni o poziom przyswojenia wiedzy z zakresu programu Excel przez pracowników firmy Torimpex oraz NZOZ Centrum Stomatologii Dentus.

W opinii kursantów najbardziej przydatnymi dla nich zagadnieniami z zakresu programu Excel były:

  • skróty klawiszowe,
  • „sztuczki” usprawniające pracę,
  • filtrowanie danych,
  • analiza poprawności danych,
  • tworzenie formuł,
  • funkcje statystyczne,
  • podstawy tabel przestawnych.

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą szkoleniową z zakresu Excela tutaj. Proponujemy szkolenia na różnych poziomach zaawansowania oraz dostosowane do różnorodnych potrzeb, m.in. Excel w controllingu i finansach, Analiza danych biznesowych, czy Programowanie w języku VBA.

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.