Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Jak podkręcić efekty kampanii reklamowych Google Ads? Sprawozdanie ze szkolenia z zakresu e-marketingu dla Duonet - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Jak podkręcić efekty kampanii reklamowych Google Ads? Sprawozdanie ze szkolenia z zakresu e-marketingu dla Duonet

W dniach 10-11 kwietnia przeprowadziliśmy szkolenie z zakresu prowadzenia i analizy wyników kampanii Google Ads dla firmy Duonet. Szkolenie odbyło się w Tarnowie, w siedzibie firmy, a przeszkolonych zostało czterech pracowników firmy.

Duonet to firma łącząca usługi drukarskie (druk materiałów promocyjnych) z informatycznymi (tworzenie stron www). Nas poprosiła o pomoc w dotarciu do większej i lepiej stargetowanej grupy odbiorców – przyjrzeniu się prowadzonym przez firmę kampaniom Google Ads, ich optymalizacji i zaproponowaniu nowych rozwiązań w tym zakresie.

Cele szkolenia

Dlatego też właśnie celem szkolenia było  zwiększenie efektywności prowadzonych przez firmę kampanii Google Ads (ROAS), ale również nauka analizy działań prowadzonych przez wynajęte w tym celu firmy zewnętrzne.

Przebieg szkolenia

Szkolenie było bardzo intensywne i wyjątkowo dogłębne i nic dziwnego. W końcu firma Duonet zajmuje się m.in. marketingiem i pozycjonowaniem stron www – trafił swój na swego 😉 Szkolenie było nastawione na uzyskanie umiejętności i poznanie systemu Ads w następujących obszarach:

WIEDZA TEORETYCZNA:

  • poznanie możliwości kierowania reklam w Google Ads,
  • ugruntowanie wiedzy z zakresu zasad reklamowych,
  • wykorzystanie remarketingu,
  • uzupełnienie wiedzy niezbędnej do podejścia do egzaminu z Google Ads (na podstawie wywiadu z uczestnikami).

UMIEJĘTNOŚCI ĆWICZONE W TRAKCIE SZKOLENIA:

  • dobór słów kluczowych,
  • przygotowanie własnej kampanii Google Ads.

BEZPOŚREDNIE DORADZTWO TRENERA:

  • wprowadzenie optymalizacji do już działających kampanii firmy Duonet.

Rezultaty szkolenia

Szkolenie pomoże podnosić jakość prowadzonych kampanii. A co za tym idzie pozyskiwać w ten sposób większą ilość klientów dla sklepu oraz innych kont prowadzonych przez pracowników firmy. Chcąc osiągać lepsze wyniki zdobywania leadów i konwersję, można uzupełnić przeprowadzone szkolenie o te z zakresu:

  • Google Analytics,
  • Google Tag Manager,
  • Współczynnika Optymalizacji Konwersji.

Podczas spotkania z firmą Duonet skupiliśmy się wyłącznie na kampaniach Google Ads, stąd bardzo szczegółowe omówienie wszystkich aspektów pracy z tym narzędziem. Jeżeli jednak potrzebujecie Państwo bardziej ogólnego szkolenia z zakresu pozycjonowania strony swojej firmy, zapraszamy na te szkolenia klik. Przegląd całego wachlarza naszych szkoleń marketingowych znajdziecie Państwo tutaj.  Zapraszamy do kontaktu.

 

Dziękujemy za udział w szkoleniu.

Trenerzy  “Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Profesjonalna obsługa gościa hotelowego z technikami sprzedaży usług – relacja ze szkolenia

Profesjonalna obsługa gościa hotelowego – fundament budowania doświadczeń w branży hotelarskiej Obsługa gościa hotelowego stanowi dziś kluczowy element sukcesu w branży hotelarskiej. Współczesny klient nie oczekuje jedynie wygodnego noclegu – jego doświadczenia zaczynają się od pierwszego kontaktu z hotelem i obejmują cały proces, od rezerwacji, przez powitanie w recepcji, aż po wykwaterowanie. Goście chcą czuć się wyjątkowi i docenieni, dlatego standardowe podejście…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Obsługa komputera dla urzędników i pracowników sądu – relacja ze szkolenia

Obsługa komputera – kluczowa umiejętność w pracy urzędnika sądowego W dzisiejszych czasach obsługa komputera to nieodzowna umiejętność w każdej dziedzinie zawodowej. Szczególnie w pracy urzędników i pracowników sądów, gdzie precyzja, bezpieczeństwo danych i umiejętność korzystania z zaawansowanych narzędzi cyfrowych mają kluczowe znaczenie, kompetencje w zakresie obsługi komputera stają się podstawą efektywnej pracy. Nowoczesne technologie, zwłaszcza sztuczna inteligencja wspierają pracowników…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Kierowanie zespołem pracowników w firmie spedycyjnej – relacja ze szkolenia

Kierowanie zespołem w firmie spedycyjnej – kluczowe zagadnienia Kierowanie zespołem to proces wymagający przemyślanej strategii, zwłaszcza w dynamicznej branży spedycyjnej. Firmy logistyczne codziennie stają przed wieloma wyzwaniami, w tym zarządzaniem trasami, terminowością dostaw i efektywną współpracą z klientami. W takich warunkach skuteczne zarządzanie zespołem jest nie tylko podstawą sprawnego działania, ale także kluczowym elementem budowania przewagi konkurencyjnej. Odpowiednie zarządzanie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.