Jakie warunki musi spełnić właściciel, aby przyjechać z psem do hotelu?

Jak zadbać o psa w hotelu? Jakie rozwiązania proponują hotelarze dla naszych pupili? Co zrobić z psem, gdy wyjeżdżasz na wakacje i nie chcesz go zostawiać w hotelu dla zwierząt? Są już takie hotele i pensjonaty, które z radością i z miłością przyjmą osoby z psami. Oferują nawet dodatkowe udogodnienia. Zapraszamy do artykułu!

Jakie warunki musi spełnić właściciel, aby przyjechać z psem do hotelu?

Od właściciela wymagana jest książeczka szczepień. Pies musi być zaszczepiony przeciwko wściekliźnie. Musi mieć dodatkowo smycz, szelki, kaganiec. Nawet jeżeli nie zakładasz go psu na co dzień, to hotelarze często obawiają się, że zwierzę w nowym środowisku, może reagować w niekontrolowany sposób. Zabezpieczenie psa w postaci kagańca pomaga zapewnić bezpieczeństwo ludziom, innym zwierzakom jak i samemu psu.

Jakie są wymogi wobec hotelarza? O co musi zadbać personel hotelowy, by przyjąć gościa z psem do hotelu?

Hotelarz nie ma żadnych obowiązków w tym zakresie. Gdy jest to obiekt prywatny, to właściciel może się zgodzić na przyjęcie zwierzęcia. Może by to za dodatkową opłatą. Zazwyczaj nie wiąże się ona automatycznie z  udogodnieniami dla zwierzęcia. Zwykle jest to około 50 złotych na dobę. Za karmę jest odpowiedzialny właściciel, ponieważ każdy pies jest przyzwyczajony do swojego trybu życia, odpowiedniej żywności.

Jakie są możliwe udogodnienia w hotelach?

Niektóre hotele proponują oczywiście miski na pokarmy i na wodę, które są wstawiane do pokoju hotelowego. Na przykład hotel Saltic Resort & SPA w Grzybowie, niedaleko Kołobrzegu ma politykę prozwierzęcą. Dla każdego psa lub kota jest przygotowane legowisko. To są legowiska w różnych rozmiarach. Nie musisz brać ze sobą swojego, które zajmuje dużo miejsca w samochodzie. Miski na karmę i na wodę są przygotowane w pokoju.

W tym hotelu mają również smaczki. One z różnych firm i składników, bo zwierzęta mają różne preferencje. Mogą być wołowe, wieprzowe, z kurczakiem, z rybą lub bez zbóż.

Plac zabaw dla psów przy hotelu w Murzasichle

W niektórych hotelach ciekawym rozwiązaniem jest plac zabaw dla psów. Konieczne było zrobienie ogrodzenia z furtką (wejście i wyjście zamykane na klamkę). Plus proste sprzęty, na przykład zużyte i postawione pionowo opony, przez które psy mogą przeskakiwać. Za równoważnię może posłużyć kawałek deski. Przyda się również rura, do której pies będzie wbiegał i wybiegał drugą stroną. To są tanie i niezbyt kosztowne przedmioty, które można kupić bez problemu w każdym markecie budowlanym. Natomiast stare opony od wulkanizatora można otrzymać za darmo. Taki plac zabaw wyróżnia hotel na tle konkurencji. Po drugie, jest to świetny sposób na to, aby psiarze nawiązywali kontakty między sobą. Mogą rozmawiać, wymieniać się doświadczeniami, wspólne wyprowadzać psy. Zwierzęta również się socjalizują, choć nie wszystkie się ze sobą polubią.

Kolejny przykład kolejnych udogodnień dla psów

To udogodnienie znajduje się w niedużym nadmorskim hotelu w Rewie. Nazywa się on Skipper Hotel, przy ulicy Szturmowej 2. Jest to hotel, który bardzo mocno angażuje się społecznie. Hotel jest przystosowany do przyjmowania psiaków. Gdy człowiek przyjeżdża ze zwierzakiem, płaci określoną kwotę za dobę jego pobytu. Jednak właściciele tego hotelu część z tej kwoty przekazują na schronisko w Rewie. Skipper Hotel jest również partnerem strategicznym hotelu dla zwierząt. W jaki sposób spełniają oni tę obietnicę? Raz w miesiącu pokazują oni potwierdzenie przelewu do schroniska w social mediach. Czasami również kupują środki weterynaryjne, leki  albo finansują wizyty u weterynarzy. Chociaż weterynarze starają się pomagać, jak potrafią, to nie mogą cały czas pracować pro bono. Czasem hotel przeznacza pieniądze na karmę, zabawki dla psów, w szczególności dla szczeniaków. Bywa również tak, że z tych kwot finansują wymianę legowisk, ponieważ stare się zużyły lub jest ich za mało.

Korzyści wynikające z takiej akcji PR

Jest to bardzo fajna akcja. Dzięki nim właściciele obiektu hotelowego mają zapewniony bardzo dobry PR. Klienci wiedzą, że są oni empatyczni, czuli i potrafią się dzielić z potrzebującymi zwierzakami. Oczywiście jeszcze bardzo wiele innych udogodnień i inicjatyw związanych z polityką prozwierzęcą w hotelach. W tym wpisie wymieniliśmy tylko kilka wybranych przez nas ciekawych przykładów!

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.