Jakie warunki musi spełnić właściciel, aby przyjechać z psem do hotelu?

Jak zadbać o psa w hotelu? Jakie rozwiązania proponują hotelarze dla naszych pupili? Co zrobić z psem, gdy wyjeżdżasz na wakacje i nie chcesz go zostawiać w hotelu dla zwierząt? Są już takie hotele i pensjonaty, które z radością i z miłością przyjmą osoby z psami. Oferują nawet dodatkowe udogodnienia. Zapraszamy do artykułu!

Jakie warunki musi spełnić właściciel, aby przyjechać z psem do hotelu?

Od właściciela wymagana jest książeczka szczepień. Pies musi być zaszczepiony przeciwko wściekliźnie. Musi mieć dodatkowo smycz, szelki, kaganiec. Nawet jeżeli nie zakładasz go psu na co dzień, to hotelarze często obawiają się, że zwierzę w nowym środowisku, może reagować w niekontrolowany sposób. Zabezpieczenie psa w postaci kagańca pomaga zapewnić bezpieczeństwo ludziom, innym zwierzakom jak i samemu psu.

Jakie są wymogi wobec hotelarza? O co musi zadbać personel hotelowy, by przyjąć gościa z psem do hotelu?

Hotelarz nie ma żadnych obowiązków w tym zakresie. Gdy jest to obiekt prywatny, to właściciel może się zgodzić na przyjęcie zwierzęcia. Może by to za dodatkową opłatą. Zazwyczaj nie wiąże się ona automatycznie z  udogodnieniami dla zwierzęcia. Zwykle jest to około 50 złotych na dobę. Za karmę jest odpowiedzialny właściciel, ponieważ każdy pies jest przyzwyczajony do swojego trybu życia, odpowiedniej żywności.

Jakie są możliwe udogodnienia w hotelach?

Niektóre hotele proponują oczywiście miski na pokarmy i na wodę, które są wstawiane do pokoju hotelowego. Na przykład hotel Saltic Resort & SPA w Grzybowie, niedaleko Kołobrzegu ma politykę prozwierzęcą. Dla każdego psa lub kota jest przygotowane legowisko. To są legowiska w różnych rozmiarach. Nie musisz brać ze sobą swojego, które zajmuje dużo miejsca w samochodzie. Miski na karmę i na wodę są przygotowane w pokoju.

W tym hotelu mają również smaczki. One z różnych firm i składników, bo zwierzęta mają różne preferencje. Mogą być wołowe, wieprzowe, z kurczakiem, z rybą lub bez zbóż.

Plac zabaw dla psów przy hotelu w Murzasichle

W niektórych hotelach ciekawym rozwiązaniem jest plac zabaw dla psów. Konieczne było zrobienie ogrodzenia z furtką (wejście i wyjście zamykane na klamkę). Plus proste sprzęty, na przykład zużyte i postawione pionowo opony, przez które psy mogą przeskakiwać. Za równoważnię może posłużyć kawałek deski. Przyda się również rura, do której pies będzie wbiegał i wybiegał drugą stroną. To są tanie i niezbyt kosztowne przedmioty, które można kupić bez problemu w każdym markecie budowlanym. Natomiast stare opony od wulkanizatora można otrzymać za darmo. Taki plac zabaw wyróżnia hotel na tle konkurencji. Po drugie, jest to świetny sposób na to, aby psiarze nawiązywali kontakty między sobą. Mogą rozmawiać, wymieniać się doświadczeniami, wspólne wyprowadzać psy. Zwierzęta również się socjalizują, choć nie wszystkie się ze sobą polubią.

Kolejny przykład kolejnych udogodnień dla psów

To udogodnienie znajduje się w niedużym nadmorskim hotelu w Rewie. Nazywa się on Skipper Hotel, przy ulicy Szturmowej 2. Jest to hotel, który bardzo mocno angażuje się społecznie. Hotel jest przystosowany do przyjmowania psiaków. Gdy człowiek przyjeżdża ze zwierzakiem, płaci określoną kwotę za dobę jego pobytu. Jednak właściciele tego hotelu część z tej kwoty przekazują na schronisko w Rewie. Skipper Hotel jest również partnerem strategicznym hotelu dla zwierząt. W jaki sposób spełniają oni tę obietnicę? Raz w miesiącu pokazują oni potwierdzenie przelewu do schroniska w social mediach. Czasami również kupują środki weterynaryjne, leki  albo finansują wizyty u weterynarzy. Chociaż weterynarze starają się pomagać, jak potrafią, to nie mogą cały czas pracować pro bono. Czasem hotel przeznacza pieniądze na karmę, zabawki dla psów, w szczególności dla szczeniaków. Bywa również tak, że z tych kwot finansują wymianę legowisk, ponieważ stare się zużyły lub jest ich za mało.

Korzyści wynikające z takiej akcji PR

Jest to bardzo fajna akcja. Dzięki nim właściciele obiektu hotelowego mają zapewniony bardzo dobry PR. Klienci wiedzą, że są oni empatyczni, czuli i potrafią się dzielić z potrzebującymi zwierzakami. Oczywiście jeszcze bardzo wiele innych udogodnień i inicjatyw związanych z polityką prozwierzęcą w hotelach. W tym wpisie wymieniliśmy tylko kilka wybranych przez nas ciekawych przykładów!

Przeczytaj również:

Blog, Szkolenia dofinansowane

Akademia Menadżera Cyfryzacji — Marketing cyfrowy Świat sprzedaży marketingu dynamicznie się zmienia. Klienci przed podjęciem kontaktu z firmą wyszukują informacji na temat przedsiębiorstwa, usług czy produktów w Internecie. Marketing cyfrowy jest działaniem, które pomaga nam w pozyskaniu klientów, bez większego działania z naszej strony. To dlatego ważne jest, by np. strona internetowa zbudowana była szczegółowo, profesjonalnie, a zarazem atrakcyjnie. Szkolenie…
dowiedz się więcej
Szkolenia dofinansowane, Wiedza i rozwój

Sprzedaż w gospodarce cyfrowej

Sprzedaż w gospodarce cyfrowej Wszechobecna cyfryzacja sprawia, że zmieniły się także zwyczaje kupujących. Z tego powodu firmy muszą posiąść nowe kompetencje. Poniżej określimy dokładniej, czym jest sprzedaż w gospodarce cyfrowej i z jakiego powodu tak duży potencjał ma skorzystanie z programu Akademia Menadżera Cyfryzacji. Wybór usług szkoleniowych i doradczych z tego zakresu to doskonałe rozwiązanie dla menedżerów z mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Przekonaj się dlaczego! Czym…
dowiedz się więcej
Szkolenia dofinansowane, Wiedza i rozwój

Akademia Menadżera cyfryzacji — zarządzanie zmianą

Akademia Menadżera cyfryzacji — zarządzanie zmianą Życie to nieustanne zmiany. Podobnie jest w przypadku życia zawodowego, kiedy to postawieni jesteśmy przed wieloma zmianami, które w zdecydowanym stopniu wpływają na naszą codzienność w pracy. Warto dodać, że bardzo dużo zależy od tego, w jaki sposób zmiany wprowadzane są w życie. Zarządzanie zmianą ma bardzo istotny wpływ na to, w jaki sposób wszystko zostanie wdrożone i utrwalone…
dowiedz się więcej