Jakie warunki musi spełnić właściciel, aby przyjechać z psem do hotelu?

Jak zadbać o psa w hotelu? Jakie rozwiązania proponują hotelarze dla naszych pupili? Co zrobić z psem, gdy wyjeżdżasz na wakacje i nie chcesz go zostawiać w hotelu dla zwierząt? Są już takie hotele i pensjonaty, które z radością i z miłością przyjmą osoby z psami. Oferują nawet dodatkowe udogodnienia. Zapraszamy do artykułu!

Jakie warunki musi spełnić właściciel, aby przyjechać z psem do hotelu?

Od właściciela wymagana jest książeczka szczepień. Pies musi być zaszczepiony przeciwko wściekliźnie. Musi mieć dodatkowo smycz, szelki, kaganiec. Nawet jeżeli nie zakładasz go psu na co dzień, to hotelarze często obawiają się, że zwierzę w nowym środowisku, może reagować w niekontrolowany sposób. Zabezpieczenie psa w postaci kagańca pomaga zapewnić bezpieczeństwo ludziom, innym zwierzakom jak i samemu psu.

Jakie są wymogi wobec hotelarza? O co musi zadbać personel hotelowy, by przyjąć gościa z psem do hotelu?

Hotelarz nie ma żadnych obowiązków w tym zakresie. Gdy jest to obiekt prywatny, to właściciel może się zgodzić na przyjęcie zwierzęcia. Może by to za dodatkową opłatą. Zazwyczaj nie wiąże się ona automatycznie z  udogodnieniami dla zwierzęcia. Zwykle jest to około 50 złotych na dobę. Za karmę jest odpowiedzialny właściciel, ponieważ każdy pies jest przyzwyczajony do swojego trybu życia, odpowiedniej żywności.

Jakie są możliwe udogodnienia w hotelach?

Niektóre hotele proponują oczywiście miski na pokarmy i na wodę, które są wstawiane do pokoju hotelowego. Na przykład hotel Saltic Resort & SPA w Grzybowie, niedaleko Kołobrzegu ma politykę prozwierzęcą. Dla każdego psa lub kota jest przygotowane legowisko. To są legowiska w różnych rozmiarach. Nie musisz brać ze sobą swojego, które zajmuje dużo miejsca w samochodzie. Miski na karmę i na wodę są przygotowane w pokoju.

W tym hotelu mają również smaczki. One z różnych firm i składników, bo zwierzęta mają różne preferencje. Mogą być wołowe, wieprzowe, z kurczakiem, z rybą lub bez zbóż.

Plac zabaw dla psów przy hotelu w Murzasichle

W niektórych hotelach ciekawym rozwiązaniem jest plac zabaw dla psów. Konieczne było zrobienie ogrodzenia z furtką (wejście i wyjście zamykane na klamkę). Plus proste sprzęty, na przykład zużyte i postawione pionowo opony, przez które psy mogą przeskakiwać. Za równoważnię może posłużyć kawałek deski. Przyda się również rura, do której pies będzie wbiegał i wybiegał drugą stroną. To są tanie i niezbyt kosztowne przedmioty, które można kupić bez problemu w każdym markecie budowlanym. Natomiast stare opony od wulkanizatora można otrzymać za darmo. Taki plac zabaw wyróżnia hotel na tle konkurencji. Po drugie, jest to świetny sposób na to, aby psiarze nawiązywali kontakty między sobą. Mogą rozmawiać, wymieniać się doświadczeniami, wspólne wyprowadzać psy. Zwierzęta również się socjalizują, choć nie wszystkie się ze sobą polubią.

Kolejny przykład kolejnych udogodnień dla psów

To udogodnienie znajduje się w niedużym nadmorskim hotelu w Rewie. Nazywa się on Skipper Hotel, przy ulicy Szturmowej 2. Jest to hotel, który bardzo mocno angażuje się społecznie. Hotel jest przystosowany do przyjmowania psiaków. Gdy człowiek przyjeżdża ze zwierzakiem, płaci określoną kwotę za dobę jego pobytu. Jednak właściciele tego hotelu część z tej kwoty przekazują na schronisko w Rewie. Skipper Hotel jest również partnerem strategicznym hotelu dla zwierząt. W jaki sposób spełniają oni tę obietnicę? Raz w miesiącu pokazują oni potwierdzenie przelewu do schroniska w social mediach. Czasami również kupują środki weterynaryjne, leki  albo finansują wizyty u weterynarzy. Chociaż weterynarze starają się pomagać, jak potrafią, to nie mogą cały czas pracować pro bono. Czasem hotel przeznacza pieniądze na karmę, zabawki dla psów, w szczególności dla szczeniaków. Bywa również tak, że z tych kwot finansują wymianę legowisk, ponieważ stare się zużyły lub jest ich za mało.

Korzyści wynikające z takiej akcji PR

Jest to bardzo fajna akcja. Dzięki nim właściciele obiektu hotelowego mają zapewniony bardzo dobry PR. Klienci wiedzą, że są oni empatyczni, czuli i potrafią się dzielić z potrzebującymi zwierzakami. Oczywiście jeszcze bardzo wiele innych udogodnień i inicjatyw związanych z polityką prozwierzęcą w hotelach. W tym wpisie wymieniliśmy tylko kilka wybranych przez nas ciekawych przykładów!

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Komunikacja z klientem - jak rozmawiać przez telefon, by przynosić zyski dla firmy?

Komunikacja z klientem – jak rozmawiać przez telefon, by przynosić zyski dla firmy? Od przebiegu rozmowy z potencjalnym klientem zależy, czy uda się doprowadzić do jego pozyskania. Odpowiednia komunikacja to również wizytówka działalności. Przekonaj się, jak rozmawiać, aby przynieść zyski swojej firmie. Dowiedz się również, czego się wystrzegać. Szkolenie z komunikacji pozwala podnieść swoje kompetencje także w sytuacjach, gdy rozmówca początkowo jest sceptycznie nastawiony.…
dowiedz się więcej
Blog, Szkolenia

Szkolenia gastronomiczne — jak wybrać?

Szkolenia gastronomiczne — jak wybrać? Gastronomia wymaga ciągłej nauki i systematycznej pracy. Nic nie daje bowiem tak dobrych rezultatów, jak praktyka pod czujnym okiem ekspertów. Dzięki dobrym szkoleniom można nie tylko poprawić standard restauracji, ale również jakość własnej pracy w kuchni. Warto pamiętać, że kursy dla gastronomii dotyczą także obsługi oraz zarządzania finansami. Wszystkie te aspekty mają wpływ na zyski, które generuje restauracja. W tym…
dowiedz się więcej
Wiedza i rozwój

Merchandising w praktyce — sposób na większe zyski sklepu

Merchandising w praktyce — sposób na większe zyski sklepu Pojęcia takie jak  merchandising oraz visual merchandising są ostatnio coraz częściej spotykane. Nic dziwnego, gdyż walka o klienta decyduje o rezultatach osiąganych przez sklepy. Poniżej dowiesz się, czym jest merchandising i na czym polega. Wskażemy również przykłady wykorzystania merchandisingu przez marki, które notują doskonałe wyniki sprzedażowe. Czym jest visual…
dowiedz się więcej