Korzyści ze szkoleń w branży turystyczno – hotelarskiej

Odpoczynek to nieodłączny element codzienności. Nie da się przecież żyć wyłącznie pracą, dlatego tak ważne jest umiejętne korzystanie z urlopu. Z punktu widzenia urlopowicza, planowanie wypoczynku to kwestia kilku minut. Wystarczy pomyśleć, które miejsce nas interesuje, parę kliknięć i rezerwacja gotowa. Oczywiście dla większej wygody można się udać do pobliskiego biura podróży, gdzie wszystko za nas załatwią. Tak czy inaczej, nie pozostaje nam nic innego jak tylko się spakować i ruszyć w wymarzoną podróż. Niestety, od strony właściciela hotelu lub pracownika biura podróży nie wygląda to już tak różowo. Przebicie się przez nieustannie rosnącą konkurencję to spore wyzwanie. O tym, w jaki sposób zaaranżować nasz biznes, aby przyciągnąć rzesze klientów, możemy dowiedzieć się w trakcie specjalnych szkoleń z marketingu, dedykowanych branży turystyczno-hotelarskiej.

Strona internetowa – wizytówka firmy

Tak, jak w przypadku sklepów stacjonarnych pierwsze skrzypce gra witryna, tak w przypadku agencji turystycznych i hoteli jest to strona internetowa. Nie ma nawet mowy o tym, żeby nie działała w 100% sprawnie, bo spalimy się już na starcie. Wybrany szablon powinien być przejrzysty, intuicyjny i przede wszystkim elegancki. Dodatkowym atutem jest opcja mobilna, ponieważ coraz częściej korzysta się dzisiaj z telefonów komórkowych i tabletów. Jak wiadomo, nie każdy jest jednocześnie urodzonym informatykiem i artystą. Dlatego też jeśli zależy nam na pozyskiwaniu klientów prze Internet, to w sprawie projektowania witryny warto zwrócić się do specjalistów. Eksperci w trakcie szkolenia doradzą, w jaki sposób powinna wyglądać nasza strona, aby zajmowała wysokie pozycje w rankingach. Dzięki takim warsztatom będziemy potrafili ocenić ją oczami potencjalnego konsumenta.

Nasz klient, nasz pan

Nie od dziś wiadomo, że należycie potraktowany klient może stać się najlepszym ambasadorem marki. Jest szansa, że zadowolony z obsługi konsument poleci nasz hotel znajomym i pozytywnie oceni go w portalach internetowych. Dlatego tak ważnym elementem biznesu w tej branży są wykwalifikowani pracownicy. W końcu to oni reprezentują naszą markę. Szkolenia marketingowe przewidują specjalne lekcje dla personelu turystycznego, w trakcie których nauczy się zasad rządzących tym biznesem. Przekonująca rozmowa, sposób obchodzenia się z gościem i załatwianie sytuacji trudnych, to tylko kilka korzyści, które można stamtąd wynieść. Kursy te są także przeznaczone dla właścicieli i menedżerów, którzy dowiedzą się jak skutecznie zarządzać miejscami pracy i motywować pracowników.

Promocje i pakiety

Biuro podróży czy hotel powinny nie tylko ładnie wyglądać, ale także oferować dodatkowe udogodnienia. Jeśli chcemy być na topie, musimy walczyć o klienta w każdy możliwy sposób. Świetnie w tej roli sprawdzą się dodatkowe atrakcje, takie jak SPA, basen, siłownia lub kluby dla dzieci. Natomiast pobliskie spływy kajakowe czy rezerwaty przyrody można wykorzystać jako płatne wycieczki lub bonusy do noclegu. Wiedza o tym jak i gdzie promować nasze usługi to klucz do sukcesu. Jeśli chcemy się dowiedzieć w jaki sposób należy korzystnie oferować pakiety turystyczne, powinniśmy niezwłocznie skorzystać z kursu.

Szkolenia warte uwagi

Wydawałoby się, że szkolenia marketingowe przydają się tylko sklepom. Prawda jednak jest taka, że gdziekolwiek mamy do czynienia z klientem, warto zasięgnąć porady fachowców. Uświadomią nam oni jak nasz biznes wygląda z perspektywy konsumenta i co należy zmienić. Nieraz drobnostki, o których nie mamy pojęcia, przeważają o naszej porażce. Na sukces w branży turystyczno – hotelarskiej składają się między innymi wspomniane wyżej efekty wizualne, dodatkowe atrakcje, promocje i odpowiedni personel, ale w rzeczywistości zakres szkolenia może być znacznie szerszy – w zależności od potrzeb konkretnego biznesu.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak zarządzać czasem w biznesie? – praktyczny przewodnik

Dlaczego zarządzanie czasem w pracy to fundament sukcesu w biznesie? Współczesny biznes wymaga od nas coraz więcej: lepszych wyników, szybszych decyzji, większej elastyczności. W takim środowisku zarządzanie czasem w pracy staje się nie tyle przydatną umiejętnością, co podstawą efektywności i zdrowego funkcjonowania. Właściwe gospodarowanie czasem wpływa na wszystko: od jakości realizowanych projektów, przez poziom stresu, po rozwój kariery zawodowej. Jeśli chcesz osiągać ambitne cele,…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Jak wykorzystać potencjał social mediów w firmie ochroniarskiej? Wywiad z Angeliką Kuczyńską.

Social media w branży ochroniarskiej – szansa czy ryzyko? Social media w branży ochroniarskiej odgrywają dziś kluczową rolę w budowaniu wizerunku firmy – równie istotną, co skuteczność działań w terenie. Współczesny rynek usług ochrony wymaga nie tylko profesjonalizmu w realnym świecie, ale także przemyślanej obecności w przestrzeni online. Media społecznościowe stały się jednym z najważniejszych kanałów komunikacji, umożliwiając tworzenie wizerunku opartego na zaufaniu,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.