Szkolenie Customer Experience Management dla restauracji Luka Bistro nad jeziorem Durowskim

Aby zrealizować jedno z naszych ostatnich szkoleń, “Customer experience management dla restauracji”, udaliśmy się do położonego malowniczo nad jeziorem Durowskim Wągrowca. Jest to miejscowość turystyczna, oddalona 70 km od Bydgoszczy.  Tam udaliśmy się do głównej atrakcji turystycznej miasteczka – parku wodnego. To właśnie na jego terenie zlokalizowane jest “Luka Bistro”. Tam czekali już na nas trzej pracownicy i właścicielka, gotowi na wspólną pracę nad poprawą obsługi klienta i zwiększaniem sprzedaży w lokalu.

Luka Bistro to stosunkowo nowa restauracja, z kilkuletnim stażem. Ze względu na swoje położenie, restauracja nie ma wielu stałych klientów. Większość z nich to bowiem turyści korzystający z usług obiektu maksymalnie kilka razy w roku, a najczęściej jednorazowo, przy okazji wakacji nad jeziorem Durowskim. Taka sytuacja to zawsze trudny orzech do zgryzienia dla obsługi. Kelnerom trudno jest odczytać potrzeby i dostosować styl komunikacji do tak różnorodnych i zupełnie anonimowych klientów.

Cele szkolenia

Stąd pojawiła się oczywista potrzeba poszerzenia umiejętności sprzedażowych pracowników Luka Bistro oraz poprawa jakości obsługi klienta.

Przebieg szkolenia

W ramach szkolenia główną uwagę skupiliśmy na rozwijaniu umiejętności praktycznych pracowników. Dlatego w ramach zajęć uczestnicy brali więc udział w takich formach szkoleniowych, w trakcie których mogli ćwiczyć praktyczne umiejętności pracy z klientem. W trakcie spotkania wykorzystaliśmy więc:

  • scenki rodzajowe,
  • gry szkoleniowe „Gazety” i „Seeds” (projektowanie doświadczeń klienta za pomocą pytań i przykładów – gra uczy jak możemy zapewnić, że klient otrzyma produkt, którego się spodziewa),
  • ćwiczenia w parach,
  • wymiana doświadczeń.

Kurs objął takie zagadnienia jak: rozpatrywanie reklamacji, obsługa klienta wymagającego oraz techniki sprzedaży sugerowanej – umiejętność subtelnego wpływania na decyzje klientów.

Rezultaty szkolenia

Szkolenie “Customer experience management dla restauracji” zwiększy motywację i poczucie sprawstwa wśród pracowników Luka Bistro. Pomoże również w jakościowej obsłudze klienta, przyczyniając się w ten sposób bezpośrednio do wzrostu obrotów w lokalu.

Serdecznie dziękujemy Wam za udział w szkoleniu i życzymy sukcesów w dalszym rozwijaniu lokalu!

Trenerzy „Warto Szkolić”

Sprawdź dlaczego jeszcze szkolenia dla branży restauracyjnej są tak istotne tutaj.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Gastronomiczne szkolenie dla sieci fast foodów – relacja ze szkolenia

Znaczenie profesjonalnych szkoleń gastronomicznych w sektorze fast food Dynamiczny rozwój rynku gastronomicznego sprawia, że standaryzacja procesów, jakość obsługi i bezpieczeństwo żywności stają się kluczowymi elementami budowania przewagi konkurencyjnej. W tak wymagającym środowisku odpowiednio zaplanowane szkolenie dla sieci fast foodów odgrywa niezwykle ważną rolę, ponieważ pozwala pracownikom zdobyć umiejętności niezbędne do pracy w warunkach dużej rotacji zamówień, ścisłej kontroli jakości…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Skuteczne negocjacje w firmie deweloperskiej - relacja ze szkolenia

Jak negocjować w firmie deweloperskiej? – praktyczne szkolenia dla profesjonalistów branży W dynamicznie rozwijającej się branży nieruchomości umiejętność prowadzenia rozmów, łączenia interesów stron oraz tworzenia trwałych porozumień staje się jednym z najważniejszych wyzwań współczesnych zespołów sprzedażowych, zakupowych i wykonawczych. W tym środowisku negocjacje odgrywają rolę strategicznego narzędzia, które pomaga utrzymać przewagę rynkową, minimalizować ryzyka oraz wzmacniać wartość inwestycji. Umiejętne…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozwiązywanie problemów w zakładzie produkcyjnym – relacja ze szkolenia

Rola analizy i doskonalenia procesów W dynamicznym środowisku przemysłowym kluczowe staje się stałe doskonalenie procesów, eliminowanie nieefektywności oraz budowanie kultury opartej na faktach i danych. Jednym z fundamentów takich działań jest rozwiązywanie problemów w zakładzie produkcyjnym, które pozwala firmom nie tylko reagować na niezgodności, lecz także skutecznie im zapobiegać. To podejście łączy analizę techniczną, wiedzę operacyjną oraz umiejętność pracy zespołowej, tworząc…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.