Akademia Menadżera Cyfryzacji — Marketing cyfrowy
Akademia Menadżera Cyfryzacji — Marketing cyfrowy
Świat sprzedaży marketingu dynamicznie się zmienia. Klienci przed podjęciem kontaktu z firmą wyszukują informacji na temat przedsiębiorstwa, usług czy produktów w Internecie. Marketing cyfrowy jest działaniem, które pomaga nam w pozyskaniu klientów, bez większego działania z naszej strony. To dlatego ważne jest, by np. strona internetowa zbudowana była szczegółowo, profesjonalnie, a zarazem atrakcyjnie. Szkolenie z marketingu w cyfrowym świecie jest niezbędne, by w pełni wykorzystywać jego ogromne możliwości i przynosić za jego pomocą zyski dla przedsiębiorstwa.
Marketing w gospodarce cyfrowej – dla kogo?
Nowy program skierowany dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorców, właścicieli, kadry zarządzającej, kierowniczej i osób aspirujących na stanowiska kierownicze w zakresie kompetencji menadżerskich związanych z gospodarką cyfrową — w tym przypadku z obszarem marketingu.
Efekty szkolenia
W efekcie szkolenia uczestnicy:
Wiedza:
- Potrafią wymienić przykłady stosowania nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności.
- Charakteryzują zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych.
- Charakteryzują zasady działania marketing-automation.
- Charakteryzują pojęcia nowoczesnego marketingu cyfrowego (np. real time marketing, mobile marketing, e-mail marketing, programmatic/RTB i inne).
- Identyfikują metody i narzędzia angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług (np. konfiguratory produktów online).
Umiejętności:
- Identyfikują właściwe narzędzia marketingu internetowego do odpowiedniej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego.
- Oceniają strategie e-marketingu w firmie.
- Poprawnie interpretują wskaźniki i oceniają efekty działań marketingu cyfrowego.
Kompetencje społeczne:
- Planują działania w oparciu o potrzeby klientów.
- Dostrzegają różnorodność potrzeb klientów.
- Komunikują w sposób łatwy do zrozumienia.
- Przekonują współpracowników i klientów do własnego zdania.
- Proponują niestandardowe rozwiązania
Marketing w gospodarce cyfrowej – co w programie?
- Potencjał cyfrowego świat
- Narzędzia i możliwości, jakie daje nam marketing online
- O co musimy zadbać, aby przestawić się na online marketing i wykorzystać jego potencjał.
- Złe praktyki we wdrażaniu narzędzi online marketingu w firmie
Akademia Menadżera Cyfryzacji – dofinansowanie
Poziom dofinansowania
Poziom dofinansowania wynosi 80%. Dodatkowo istnieje szansa otrzymania zwrotu w postaci stawki godzinowej pracowników, którzy biorą udział w szkoleniu w godzinach pracy. Nabory ogłaszane są na stronach operatorów, którzy zostali wyłonieni w konkursie przez Polską Agencję Przedsiębiorczości. Operatorzy są odpowiedzialni za ogłaszanie naborów, weryfikację dokumentów, a także ich późniejsze rozliczanie i refundację.
Kwoty, jakie można otrzymać z programu
Program zakłada maksymalną kwotę na przedsiębiorstwo 150 tys. zł. Kwoty różnią się jednak od siebie w zależności od operatora. Każdy operator posiada swoje kryteria premiujące, które pomagają w zdobyciu większej liczby punktów i co za tym idzie pozyskaniu środków z projektu.
Co należy zrobić, by otrzymać dofinansowanie?
Należy zgłosić się do naszego przedsiębiorstwa, a my na bieżąco będziemy śledzić nabory ogłaszane cyklicznie na stronach operatorów i pomożemy w przygotowaniu potrzebnej dokumentacji oraz złożeniu wniosku. Będziemy obecni również przy podpisywaniu umowy, ponieważ nierzadko wymagana jest wtedy dodatkowa dokumentacja. Pomożemy także w realizacji usług i rozliczeniu projektu.
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani naszą ofertą bądź macie pytania, zachęcamy do kontaktu tel. 608 816 943 lub mail: biuro@wartoszkolic.pl