Akademia Menadżera Cyfryzacji — Marketing cyfrowy

Akademia Menadżera Cyfryzacji — Marketing cyfrowy

Świat sprzedaży marketingu dynamicznie się zmienia. Klienci przed podjęciem kontaktu z firmą wyszukują informacji na temat przedsiębiorstwa, usług czy produktów w Internecie. Marketing cyfrowy jest działaniem, które pomaga nam w pozyskaniu klientów, bez większego działania z naszej strony. To dlatego ważne jest, by np. strona internetowa zbudowana była szczegółowo, profesjonalnie, a zarazem atrakcyjnie. Szkolenie z marketingu w cyfrowym świecie jest niezbędne, by w pełni wykorzystywać jego ogromne możliwości i przynosić za jego pomocą zyski dla przedsiębiorstwa.

Marketing w gospodarce cyfrowej – dla kogo?

Nowy program skierowany dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorców, właścicieli, kadry zarządzającej, kierowniczej i osób aspirujących na stanowiska kierownicze w zakresie kompetencji menadżerskich związanych z gospodarką cyfrową — w tym przypadku z obszarem marketingu.

Efekty szkolenia

W efekcie szkolenia uczestnicy:

Wiedza:

  • Potrafią wymienić przykłady stosowania nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności.
  • Charakteryzują zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych.
  • Charakteryzują zasady działania marketing-automation.
  • Charakteryzują pojęcia nowoczesnego marketingu cyfrowego (np. real time marketing, mobile marketing, e-mail marketing, programmatic/RTB i inne).
  • Identyfikują metody i narzędzia angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług (np. konfiguratory produktów online).

Umiejętności:

  • Identyfikują właściwe narzędzia marketingu internetowego do odpowiedniej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego.
  • Oceniają strategie e-marketingu w firmie.
  • Poprawnie interpretują wskaźniki i oceniają efekty działań marketingu cyfrowego.

Kompetencje społeczne:

  • Planują działania w oparciu o potrzeby klientów.
  • Dostrzegają różnorodność potrzeb klientów.
  • Komunikują w sposób łatwy do zrozumienia.
  • Przekonują współpracowników i klientów do własnego zdania.
  • Proponują niestandardowe rozwiązania

Marketing w gospodarce cyfrowej – co w programie?

  1. Potencjał cyfrowego świat
  2. Narzędzia i możliwości, jakie daje nam marketing online
  3. O co musimy zadbać, aby przestawić się na online marketing i wykorzystać jego potencjał.
  4. Złe praktyki we wdrażaniu narzędzi online marketingu w firmie

Akademia Menadżera Cyfryzacji – dofinansowanie

Poziom dofinansowania

Poziom dofinansowania wynosi 80%. Dodatkowo istnieje szansa otrzymania zwrotu w postaci stawki godzinowej pracowników, którzy biorą udział w szkoleniu w godzinach pracy. Nabory ogłaszane są na stronach operatorów, którzy zostali wyłonieni w konkursie przez Polską Agencję Przedsiębiorczości. Operatorzy są odpowiedzialni za ogłaszanie naborów, weryfikację dokumentów, a także ich późniejsze rozliczanie i refundację.

Kwoty, jakie można otrzymać z programu

Program zakłada maksymalną kwotę na przedsiębiorstwo 150 tys. zł. Kwoty różnią się jednak od siebie w zależności od operatora. Każdy operator posiada swoje kryteria premiujące, które pomagają w zdobyciu większej liczby punktów i co za tym idzie pozyskaniu środków z projektu.

Co należy zrobić, by otrzymać dofinansowanie?

Należy zgłosić się do naszego przedsiębiorstwa, a my na bieżąco będziemy śledzić nabory ogłaszane cyklicznie na stronach operatorów i pomożemy w przygotowaniu potrzebnej dokumentacji oraz złożeniu wniosku. Będziemy obecni również przy podpisywaniu umowy, ponieważ nierzadko wymagana jest wtedy dodatkowa dokumentacja. Pomożemy także w realizacji usług i rozliczeniu projektu.

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani naszą ofertą bądź macie pytania, zachęcamy do kontaktu tel. 608 816 943 lub mail: biuro@wartoszkolic.pl

 

Przeczytaj również:

Blog, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie sprzedażą – wszystko co trzeba o nim wiedzieć. Wywiad z Angeliką Kuczyńską.

Sprzedaż jest sercem każdej organizacji, motorem napędowym wzrostu i rentowności. Aby jednak proces sprzedaży był skuteczny, niezbędne jest zastosowanie odpowiednich strategii, narzędzi i technik zarządzania. W wywiadzie z naszą ekspertką – Angeliką Kuczyńską, przyjrzymy się bliżej, czym jest zarządzanie sprzedażą, dlaczego jest tak ważne i jakie są najlepsze praktyki, które mogą pomóc firmom w osiąganiu lepszych wyników sprzedażowych. Zapraszamy…
dowiedz się więcej
Blog, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Pewność siebie – jak ją zbudować?

W obliczu ciągłych wyzwań, jakie stawia przed nami współczesny świat, pewność siebie wyłania się jako kluczowa cecha, umożliwiająca osiąganie sukcesów w życiu osobistym i zawodowym. To nie tylko umiejętność stawiania czoła przeciwnościom, ale także zdolność do podejmowania śmiałych decyzji i realizowania marzeń. Pewność siebie pozwala nam przekroczyć granice własnych ograniczeń, otwierając drzwi do świata pełnego możliwości. Jednak nie dla każdego jest…
dowiedz się więcej
Blog, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Na czym polega telemarketing?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, firmy nieustannie poszukują nowych i efektywnych metod dotarcia do swoich potencjalnych klientów. Wśród różnorodnych strategii marketingowych, telemarketing wyłania się jako jedno z najbardziej bezpośrednich i osobistych narzędzi komunikacji. Mimo że czasami może być postrzegany jako metoda kontrowersyjna lub nachalna, jego skuteczność w budowaniu relacji z klientami i generowaniu sprzedaży jest niezaprzeczalna. Telemarketing, wykorzystując potęgę słowa…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.