Akademia Menadżera Cyfryzacji — Marketing cyfrowy

Akademia Menadżera Cyfryzacji — Marketing cyfrowy

Świat sprzedaży marketingu dynamicznie się zmienia. Klienci przed podjęciem kontaktu z firmą wyszukują informacji na temat przedsiębiorstwa, usług czy produktów w Internecie. Marketing cyfrowy jest działaniem, które pomaga nam w pozyskaniu klientów, bez większego działania z naszej strony. To dlatego ważne jest, by np. strona internetowa zbudowana była szczegółowo, profesjonalnie, a zarazem atrakcyjnie. Szkolenie z marketingu w cyfrowym świecie jest niezbędne, by w pełni wykorzystywać jego ogromne możliwości i przynosić za jego pomocą zyski dla przedsiębiorstwa.

Marketing w gospodarce cyfrowej – dla kogo?

Nowy program skierowany dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorców, właścicieli, kadry zarządzającej, kierowniczej i osób aspirujących na stanowiska kierownicze w zakresie kompetencji menadżerskich związanych z gospodarką cyfrową — w tym przypadku z obszarem marketingu.

Efekty szkolenia

W efekcie szkolenia uczestnicy:

Wiedza:

  • Potrafią wymienić przykłady stosowania nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności.
  • Charakteryzują zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych.
  • Charakteryzują zasady działania marketing-automation.
  • Charakteryzują pojęcia nowoczesnego marketingu cyfrowego (np. real time marketing, mobile marketing, e-mail marketing, programmatic/RTB i inne).
  • Identyfikują metody i narzędzia angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług (np. konfiguratory produktów online).

Umiejętności:

  • Identyfikują właściwe narzędzia marketingu internetowego do odpowiedniej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego.
  • Oceniają strategie e-marketingu w firmie.
  • Poprawnie interpretują wskaźniki i oceniają efekty działań marketingu cyfrowego.

Kompetencje społeczne:

  • Planują działania w oparciu o potrzeby klientów.
  • Dostrzegają różnorodność potrzeb klientów.
  • Komunikują w sposób łatwy do zrozumienia.
  • Przekonują współpracowników i klientów do własnego zdania.
  • Proponują niestandardowe rozwiązania

Marketing w gospodarce cyfrowej – co w programie?

  1. Potencjał cyfrowego świat
  2. Narzędzia i możliwości, jakie daje nam marketing online
  3. O co musimy zadbać, aby przestawić się na online marketing i wykorzystać jego potencjał.
  4. Złe praktyki we wdrażaniu narzędzi online marketingu w firmie

Akademia Menadżera Cyfryzacji – dofinansowanie

Poziom dofinansowania

Poziom dofinansowania wynosi 80%. Dodatkowo istnieje szansa otrzymania zwrotu w postaci stawki godzinowej pracowników, którzy biorą udział w szkoleniu w godzinach pracy. Nabory ogłaszane są na stronach operatorów, którzy zostali wyłonieni w konkursie przez Polską Agencję Przedsiębiorczości. Operatorzy są odpowiedzialni za ogłaszanie naborów, weryfikację dokumentów, a także ich późniejsze rozliczanie i refundację.

Kwoty, jakie można otrzymać z programu

Program zakłada maksymalną kwotę na przedsiębiorstwo 150 tys. zł. Kwoty różnią się jednak od siebie w zależności od operatora. Każdy operator posiada swoje kryteria premiujące, które pomagają w zdobyciu większej liczby punktów i co za tym idzie pozyskaniu środków z projektu.

Co należy zrobić, by otrzymać dofinansowanie?

Należy zgłosić się do naszego przedsiębiorstwa, a my na bieżąco będziemy śledzić nabory ogłaszane cyklicznie na stronach operatorów i pomożemy w przygotowaniu potrzebnej dokumentacji oraz złożeniu wniosku. Będziemy obecni również przy podpisywaniu umowy, ponieważ nierzadko wymagana jest wtedy dodatkowa dokumentacja. Pomożemy także w realizacji usług i rozliczeniu projektu.

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani naszą ofertą bądź macie pytania, zachęcamy do kontaktu tel. 608 816 943 lub mail: biuro@wartoszkolic.pl

 

Przeczytaj również:

Blog, Wiedza i rozwój

Techniki sprzedaży – 10 technik sprzedażowych, których nie uczą w szkołach

Szkolenie umiejętności sprzedaży jest istotne w wielu zawodach, zwłaszcza związanych z handlem i obsługą klienta. Obecnie zawód handlowca czy też account managera zyskuje na popularności. Tego rodzaju osoby są zatrudniane w firmach o niemal każdej specjalizacji. Spełnienie stawianych wymagań dotyczących targetów nie należy jednak do prostych zadań. W codzienne obowiązki włożyć trzeba niemały wysiłek. Twoja praca może stać się znacznie prostsza, gdy…
dowiedz się więcej
Blog, Wiedza i rozwój

Jakie są techniki zarządzania?

Zarządzanie jest jednym z kluczowych elementów sukcesu w środowisku biznesowym. Pozwala ułożyć i usprawnić procesy, a tym samym przekłada się na poprawę efektywności. Nie ma jednak uniwersalnych zasad czy metod zarządzania, które pozwalają na odpowiednie zaplanowanie pracy w każdej branży czy firmie. Istnieją jednak różne techniki zarządzania, jakie można w nich wdrożyć. Poznaj zatem podstawowe z nich i sprawdź, jak mogą polepszyć wykonywanie codziennych zadań. Podstawowe…
dowiedz się więcej
Blog, Wiedza i rozwój

Jakie są najlepsze szkolenia sprzedażowe? Lista szkoleń, na które warto się zapisać

Jesteś handlowcem i chcesz polepszyć swoje umiejętności sprzedażowe? A może prowadzisz firmę i zależy Ci na poszerzeniu kompetencji Twojego zespołu ds. obsługi klienta? W obu przypadkach warto postawić na profesjonalne szkolenia biznesowe. Jak wybrać właściwe spośród tak bogatej oferty? Podpowiadamy, jakie są najlepsze szkolenia sprzedażowe i kiedy warto z nich skorzystać. Najlepsze szkolenia sprzedażowe – czego uczą? Najlepsze szkolenia sprzedażowe obejmują szeroki…
dowiedz się więcej