Marketing dla startupów

W naszej ofercie posiadamy również szkolenia służące budowaniu szeroko rozumianego zaplecza dla startupów. Przede wszystkim skupiamy się na stronie marketingowej tego zagadnienia, wdrażając naszych kursantów w szczegóły – arkana tej tematyki.

Po co startupowi strategia marketingowa?

Dlaczego strategia marketingowa jest ważna już na starcie? Dzięki niej możemy zamienić sprzedaż tego, co wyprodukowaliśmy, na sprzedaż tego, czego naprawdę potrzebują klienci i za co są gotowi dużo zapłacić. Strategia marketingowa jest esencją kreowania dobrze prosperującej działalności, przynoszącej ogromne zyski oraz konsekwentnie i stabilnie rozwijającej się w kierunku stworzenia prawdziwego biznesowego imperium – już nie startupu, ale dojrzałego przedsiębiorstwa. Dzięki PR-owi mamy możliwość zidentyfikowania potrzeb klientów.

Jak ustalić strategię marketingową?

Na początek należy skupić się na analizie rynku, zasobów i kompetencji. Ważne jest dokonanie segmentyzacji klientów, określenie mocnych i słabych stron konkurencji, a także wskazanie tego, czego możemy się nauczyć od naszych rywali. W kolejnych krokach określimy posiadaną ofertę oraz wybierzemy odpowiednią strategię działania, aby finalnie przejść do procesu wdrażania strategii. Niezbędne jest finalne podsumowanie, czyli swoista analiza rezultatów strategii. Cały proces kreowania strategii marketingowej musi zawierać ściśle określone etapy.

Z jakich narzędzi i metod korzystać?

Wiesz czym są Lean Startup, Growth Hacking i Desing Thinking? W jaki sposób może się opłacić współpraca z blogerami, vlogerami i influencerami? Co to jest storytelling i jak chwytliwa historia może budować markę startupu? Czym jest copywriting i w jaki sposób pisać, aby ludzie czytali i kupowali? Jeżeli chcesz zbudować skuteczną strategię marketingową, odpowiedź na każde z wyżej wymienionych pytań musi być pozytywna.

Jak planować działania PR z małym budżetem?

Czy wdrożenie strategii marketingowej wydaje Ci się zbyt kosztowne i dlatego zniechęcasz się do podjęcia jakichkolwiek działań? Prawdą jest, że można to zrobić nawet z niewielkim budżetem. Remedium na problemy finansowe może okazać się na przykład skorzystanie z darmowych narzędzi marketingowych. Nowe media dają wiele nowych możliwości. Custom publishing, blogi, serwisy – dzięki nim stworzysz własne centrum informacyjne. Na prowadzonych przez nas szkoleniach wskazujemy również jak dotrzeć do dziennikarzy, jak dobrze wybrać media, jak skutecznie tworzyć informację prasową, jak dystrybuować treści. Wszystkie te umiejętności pozwolą na stworzenie efektywnej i jednocześnie niedrogiej strategii marketingowej.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Specjaliści Warto Szkolić prowadzą szkolenia z zakresu marketingu i PR dla startupów. W swojej ofercie posiadamy zarówno jednodniowe, jak i dwudniowe szkolenia. Istnieje również możliwość stworzenia kursu “na wymiar”, dostosowanego do potrzeb klienta. Dzięki naszym szkoleniom dowiesz się jak skutecznie budować strategię marketingową firmy, z jakich narzędzi korzystać i jak zrobić to za jak najmniejsze pieniądze.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak wspierać rozwój pracowników w obszarze logistyki? Przewodnik po kluczowych szkoleniach

Rozwój kompetencji w obszarze logistyki jako motor przewagi konkurencyjnej Przez dekady logistyka była postrzegana jako dziedzina precyzyjnych schematów i powtarzalnych procesów, gdzie kluczem do sukcesu była optymalizacja i standaryzacja. Dziś, w erze nieustannych zakłóceń, gwałtownych zmian rynkowych i rosnącej presji na elastyczność, samo trzymanie się procedur przestaje wystarczać. Prawdziwą przewagę konkurencyjną budują zespoły, które potrafią myśleć nieszablonowo, adaptować…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży w firmie handlowo-usługowej – relacja ze szkolenia

Dlaczego zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży zmienia oblicze biznesu? W dzisiejszym, przepełnionym informacjami świecie, gdzie klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby ofert i opinii, sama znajomość produktu przestała być kluczem do sukcesu. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko transakcji – pragną spersonalizowanych doświadczeń i relacji opartych na zaufaniu. To właśnie zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży jest fundamentem, który pozwala…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wdrażanie ESG w branży tekstylnej - relacja ze szkolenia

ESG w branży tekstylnej – od teorii do praktyki Współczesny świat biznesu coraz mocniej akcentuje potrzebę działania w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, a strategia ESG (Environmental, Social, Governance) staje się fundamentem długoterminowej wartości i odporności przedsiębiorstw. Koncepcja ta, łącząca w sobie troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną oraz wysokie standardy ładu korporacyjnego, przestaje być jedynie wizerunkowym dodatkiem, a staje się kluczowym elementem strategii, który…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.