Marketing internetowy oraz organizacja sprzedaży, czyli szkolenie dla firmy MEDICA CIB Sp. z o.o

Sprzedaż usług z obszaru marketingu online

,,Marketing internetowy to przyszłość’’ – coraz częściej możemy się spotkać z takim stwierdzeniem. Z roku na rok przybywa ogromna ilość małych, jak i dużych przedsiębiorstw, które przenoszą swoją firmę do Internetu. Pozwala to na dotarcie do zupełnie nowych klientów i poszerzenie swojej sprzedaży. Dlatego też firma MEDICA CIB Sp. z o.o. skorzystała ze szkoleń prowadzonych przez naszą firmę. Warto jednak dodać, iż projekt został zrealizowany przy pomocy środków zdobytych w ramach programu Sektorowe Rady do spraw kompetencji w ramach sektora komunikacji marketingowej.

Cele szkolenia

Szkolenie obejmowało aż 4 aspekty. Pierwszy z nich dotyczył technik redukcji stresu. Pracownicy firmy MEDICA CIB Sp. z o.o. zostali doskonale przygotowani do radzenia sobie w stresujących oraz trudnych sytuacjach, które mogą ich spotkać podczas pracy zawodowej. Poznanie tych technik pozwala na kontrolowanie emocji, ale również na praktyczne stosowanie metod relaksacyjnych, które pozwalają zmniejszyć napięcie.

Drugim aspektem była sprzedaż usług z obszaru marketingu online. Celem szkolenia było podniesienie kompetencji dotyczących sprzedawania usług właśnie z tego zakresu. Uczestnicy szkolenia nauczyli się analizować segmenty rynku, ale także analizować różnego rodzaju strategie biznesowe przedsiębiorstwa. Pracownicy firmy MEDICA CIB Sp. z o.o. zdobyli także umiejętności między innymi z zakresu optymalizowania wskaźników prowadzonych kampanii.

Kolejny temat poruszał kwestie związane z planowaniem kampanii online. Uczestnicy zostali przygotowani do odpowiedniego dobierania typu kampanii internetowej do konkretnej strategii promocji stosując przy tym najnowsze narzędzia reklamy internetowej. Pracownicy nauczyli się również odpowiednio dobierać narzędzia reklamy internetowej, by były one adekwatne do zdefiniowanych wcześniej celów, a także wskaźników.

Ostatni aspekt dotyczył zapoznania się z tematyką dotyczącą organizacji sprzedaży oraz promocji podczas trwania pandemii. To temat, który jest jak najbardziej aktualny i bieżący. Firmy coraz częściej przechodzą na tryb pracy zdalnej, dlatego też celem tego szkolenia było opracowanie skutecznej strategii komunikacji z klientem opierając się na narzędziach do komunikacji oraz raportowania w warunkach pracy zdalnej.

Techniki radzenia sobie ze stresem są przydatne

Klienci bywają różni. Część z nich określa się nierzadko mianem ,,trudnego klienta’’. Wówczas techniki pozwalające na uspokojenie stresu czy nerwów są bardzo przydatne. Szczególnie zauważyli to pracownicy MEDICA CIB Sp. z o.o., którzy docenili ten aspekt szkolenia. Teraz wiedzą już, jak radzić sobie z krytyką, ale również poznali elementy masażu tajskiego. Z pewnością będą to stosowane elementy w każdym stresującym aspekcie życia.

Przebieg szkolenia

Szkolenie przebiegło w sympatycznej atmosferze, dzięki temu uczestnicy mogli znacznie lepiej się poznać. Trener Patrycja Miśkiewicz zastosowała zróżnicowane metody prowadzenia kursu, co przypadło do gustu uczestnikom. Prowadzony był wykład interaktywny, który angażował kursantów do odpowiedzi na zadawane pytania. Ponadto, trenerka zorganizowała ćwiczenia w małych grupach, a także angażowała dyskusje. Uczestnicy mieli również możliwość obejrzeć fragmenty filmów szkoleniowych oraz fabularnych, które obrazowały omawiany właśnie temat. Różnorodność stosowanych metod pozwoliła kursantom na lepsze zrozumienie szkolenia, a także na łatwiejsze przyswojenie przekazywanych wiadomości i informacji.

Rezultaty szkolenia

Uczestnicy nauczyli się praktycznego stosowania technik radzenia sobie ze stresem, które nierzadko przydadzą się nie tylko w pracy, jednak również w życiu codziennym. Oprócz tego, poznali pojęcia dotyczące marketingu online, ale również narzędzia związane z tą tematyką. Ponadto, personel firmy MEDICA Sp. z o.o. nauczył się odpowiednio komunikować z klientem, rozpoczynając od prawidłowej prezentacji oferty, po negocjacje jej warunków czy sporządzanie punktów umowy. Każdy uczestnik wie, w jaki sposób monitorować kontrakt, a także jak prowadzić kampanię marketingową. Istotnym aspektem jest również raportowanie oraz rozliczanie projektów. Podczas szkolenia, nauczono się również określać czynniki, które mają wpływ na efektywność promocji.

Szkolenie przeprowadzone przez trenerkę Patrycję Misiewicz zorganizowane pod logiem firmy ,,Warto szkolić’’ pozwoliło pracownikom firmy zdobyć nowe umiejętności oraz podwyższyć swoje kwalifikacje. To była doskonała decyzja, bowiem szkolenie przyniesie niezwykłe korzyści firmie w przyszłości. Przypomnijmy również, że było one dofinansowane przez środki z programu Sektorowe Rady do spraw kompetencji w ramach sektora komunikacji marketingowej.

Zainteresowało Cię to szkolenie? A może chcesz, by Twój personel zdobył nieco inne kompetencje? Nasza firma pomoże Ci pozyskać dofinansowanie, a także kompleksowo zrealizuje zamierzony projekt. Skontaktuj się z nami! Zapraszamy!

 

Zachęcamy do kontaktu z p. Marzeną Jaworską – Doradcą Klienta Biznesowego pod numerem telefonu: +48 577 720 977 lub pod adresem e-mail: marzena.jaworska@wartoszkolic.pl.

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość produktów oraz ogólną konkurencyjność na rynku. Efektywne zarządzanie relacjami z dostawcami wymaga nie tylko starannego wyboru partnerów, ale także ciągłego monitorowania ich wydajności, oceny jakości dostarczanych materiałów i usług. A także budowania długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji. Dobre zarządzanie relacjami z dostawcami może prowadzić do lepszej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Wykorzystanie AI w hotelarstwie – relacja ze szkolenia

Szkolenia stanowią kluczowy element rozwoju pracowników oraz całych organizacji. Pozwalają nie tylko na zdobywanie nowych umiejętności, ale także na dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych. W szczególności szkolenia dotyczące nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), nabierają szczególnego znaczenia w kontekście ciągłej digitalizacji różnych branż. W branży hotelarskiej, która coraz śmielej korzysta z rozwiązań opartych na AI, takie szkolenia są kluczowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Promocja i właściwe zarządzanie towarem w sklepie

W dynamicznie zmieniającym się świecie handlu detalicznego, nadążanie za najnowszymi trendami i technikami zarządzania towarem oraz promocji produktów jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności. Właściciele sklepów i menedżerowie sieci handlowych muszą stale doskonalić swoje umiejętności, aby efektywnie przyciągać klientów i budować ich lojalność. Z tego powodu, na prośbę jednej z czołowych sieci handlowych, zorganizowaliśmy szkolenie, które prowadziła nasza ekspertka Anna Królak,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.