Marketing internetowy oraz organizacja sprzedaży, czyli szkolenie dla firmy MEDICA CIB Sp. z o.o

Sprzedaż usług z obszaru marketingu online

,,Marketing internetowy to przyszłość’’ – coraz częściej możemy się spotkać z takim stwierdzeniem. Z roku na rok przybywa ogromna ilość małych, jak i dużych przedsiębiorstw, które przenoszą swoją firmę do Internetu. Pozwala to na dotarcie do zupełnie nowych klientów i poszerzenie swojej sprzedaży. Dlatego też firma MEDICA CIB Sp. z o.o. skorzystała ze szkoleń prowadzonych przez naszą firmę. Warto jednak dodać, iż projekt został zrealizowany przy pomocy środków zdobytych w ramach programu Sektorowe Rady do spraw kompetencji w ramach sektora komunikacji marketingowej.

Cele szkolenia

Szkolenie obejmowało aż 4 aspekty. Pierwszy z nich dotyczył technik redukcji stresu. Pracownicy firmy MEDICA CIB Sp. z o.o. zostali doskonale przygotowani do radzenia sobie w stresujących oraz trudnych sytuacjach, które mogą ich spotkać podczas pracy zawodowej. Poznanie tych technik pozwala na kontrolowanie emocji, ale również na praktyczne stosowanie metod relaksacyjnych, które pozwalają zmniejszyć napięcie.

Drugim aspektem była sprzedaż usług z obszaru marketingu online. Celem szkolenia było podniesienie kompetencji dotyczących sprzedawania usług właśnie z tego zakresu. Uczestnicy szkolenia nauczyli się analizować segmenty rynku, ale także analizować różnego rodzaju strategie biznesowe przedsiębiorstwa. Pracownicy firmy MEDICA CIB Sp. z o.o. zdobyli także umiejętności między innymi z zakresu optymalizowania wskaźników prowadzonych kampanii.

Kolejny temat poruszał kwestie związane z planowaniem kampanii online. Uczestnicy zostali przygotowani do odpowiedniego dobierania typu kampanii internetowej do konkretnej strategii promocji stosując przy tym najnowsze narzędzia reklamy internetowej. Pracownicy nauczyli się również odpowiednio dobierać narzędzia reklamy internetowej, by były one adekwatne do zdefiniowanych wcześniej celów, a także wskaźników.

Ostatni aspekt dotyczył zapoznania się z tematyką dotyczącą organizacji sprzedaży oraz promocji podczas trwania pandemii. To temat, który jest jak najbardziej aktualny i bieżący. Firmy coraz częściej przechodzą na tryb pracy zdalnej, dlatego też celem tego szkolenia było opracowanie skutecznej strategii komunikacji z klientem opierając się na narzędziach do komunikacji oraz raportowania w warunkach pracy zdalnej.

Techniki radzenia sobie ze stresem są przydatne

Klienci bywają różni. Część z nich określa się nierzadko mianem ,,trudnego klienta’’. Wówczas techniki pozwalające na uspokojenie stresu czy nerwów są bardzo przydatne. Szczególnie zauważyli to pracownicy MEDICA CIB Sp. z o.o., którzy docenili ten aspekt szkolenia. Teraz wiedzą już, jak radzić sobie z krytyką, ale również poznali elementy masażu tajskiego. Z pewnością będą to stosowane elementy w każdym stresującym aspekcie życia.

Przebieg szkolenia

Szkolenie przebiegło w sympatycznej atmosferze, dzięki temu uczestnicy mogli znacznie lepiej się poznać. Trener Patrycja Miśkiewicz zastosowała zróżnicowane metody prowadzenia kursu, co przypadło do gustu uczestnikom. Prowadzony był wykład interaktywny, który angażował kursantów do odpowiedzi na zadawane pytania. Ponadto, trenerka zorganizowała ćwiczenia w małych grupach, a także angażowała dyskusje. Uczestnicy mieli również możliwość obejrzeć fragmenty filmów szkoleniowych oraz fabularnych, które obrazowały omawiany właśnie temat. Różnorodność stosowanych metod pozwoliła kursantom na lepsze zrozumienie szkolenia, a także na łatwiejsze przyswojenie przekazywanych wiadomości i informacji.

Rezultaty szkolenia

Uczestnicy nauczyli się praktycznego stosowania technik radzenia sobie ze stresem, które nierzadko przydadzą się nie tylko w pracy, jednak również w życiu codziennym. Oprócz tego, poznali pojęcia dotyczące marketingu online, ale również narzędzia związane z tą tematyką. Ponadto, personel firmy MEDICA Sp. z o.o. nauczył się odpowiednio komunikować z klientem, rozpoczynając od prawidłowej prezentacji oferty, po negocjacje jej warunków czy sporządzanie punktów umowy. Każdy uczestnik wie, w jaki sposób monitorować kontrakt, a także jak prowadzić kampanię marketingową. Istotnym aspektem jest również raportowanie oraz rozliczanie projektów. Podczas szkolenia, nauczono się również określać czynniki, które mają wpływ na efektywność promocji.

Szkolenie przeprowadzone przez trenerkę Patrycję Misiewicz zorganizowane pod logiem firmy ,,Warto szkolić’’ pozwoliło pracownikom firmy zdobyć nowe umiejętności oraz podwyższyć swoje kwalifikacje. To była doskonała decyzja, bowiem szkolenie przyniesie niezwykłe korzyści firmie w przyszłości. Przypomnijmy również, że było one dofinansowane przez środki z programu Sektorowe Rady do spraw kompetencji w ramach sektora komunikacji marketingowej.

Zainteresowało Cię to szkolenie? A może chcesz, by Twój personel zdobył nieco inne kompetencje? Nasza firma pomoże Ci pozyskać dofinansowanie, a także kompleksowo zrealizuje zamierzony projekt. Skontaktuj się z nami! Zapraszamy!

 

Zachęcamy do kontaktu z p. Marzeną Jaworską – Doradcą Klienta Biznesowego pod numerem telefonu: +48 577 720 977 lub pod adresem e-mail: [email protected].

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej