Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Merchandising w drogeriach kosmetycznych - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Merchandising w drogeriach kosmetycznych

Kobiety kochają kosmetyki i różne akcesoria do ich używania. Nawet, jeśli nie są to przybory do malowania, to z całą pewnością są to kremy, maseczki oraz inne oczyszczające specyfiki. Prawdą jest, że kobiety z reguły uwielbiają testować wszystkie upiększające nowości, a tym bardziej je kupować. Wizyta w drogerii kosmetycznej stanowi jedną z najpopularniejszych opcji spędzania wolnego czasu. Oczywiście w drogeriach znajdują się także męskie kosmetyki, niemniej jednak panowie bardzo rzadko spędzają w nich długie godziny. Czy tak, jak w innego rodzaju sklepach, tutaj konsument także narażony jest na pułapki marketingowe?

Światło i kolory
Każdy ma swój ulubiony kolor lub paletę barw. Kojarzą się one z czymś przyjemnym i pozytywnym. Umiejętność ekspozycji barwnych produktów to skuteczny zabieg marketingowy. W ten sposób zaprojektowane witryny zwracają uwagę odwiedzających. Dobrą sztuczką jest także oznaczenie cen promocyjnych innymi kolorami, niż standardowych. Jeśli natomiast chodzi o światło, bez wątpienia odgrywa ono główną rolę w całym sklepie. Im jaśniejsze, tym bardziej kojarzymy dane miejsce z czystością. Zauważmy że niechętnie odwiedzamy miejsca o słabym oświetleniu, bo wydają się mało przyjazne i brudne – nawet, jeśli fizycznego brudu w nich nie zauważamy.

Rozmieszczenie stoisk
Nic bardziej nie denerwuje w sklepie, niż chaos. I to nie tylko w kwestii brudu i bałaganu. Logika w rozmieszczeniu ekspozycji to podstawowa zasada aranżacji przestrzeni. Odwiedzający drogerię klienci, nie chcą godzinami przeczesywać półek w poszukiwaniu określonego produktu. W szczególności ma to ogromne znaczenie w sieciówkach, w których konsumenci z góry wiedzą, gdzie szukać konkretnego towaru.

Promocje, aplikacje
Prawie każdy z nas uwielbia coś kolekcjonować, a w szczególności kobiety. Właśnie po to powstały aplikacje mobilne, umożliwiające zbieranie określonych punktów, przynależność do klubu itd. Niższa cena danych produktów skłania kobiety do zrobienia większych zakupów, ponieważ pojawia się tu „pozorna oszczędność”. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku stoisk promocyjnych. Celowo ustawione na pierwszej linii, skłaniają konsumenta do robienia zakupów w danym sklepie.

Szkolenia
Istnieją specjalne szkolenia z merchandisingu dedykowane właśnie pracownikom drogerii kosmetycznych. Mogą to być właściciele, sprzedawcy, czy nawet osoby odpowiedzialne za urządzenie przestrzeni. Dzięki tym szkoleniom dowiedzą się nie tylko o należytym rozmieszczeniu sklepowych półek oraz aranżacji witryny, ale także przyczynią się do udoskonalenia umiejętności personalnych. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób prowadzić skuteczną rozmowę z klientem i na co zwracać uwagę podczas jego obsługi. Poznają też podstawowe elementy negocjacji oraz umiejętności perswazji.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Rozmowy z klientem w call center – podstawowe zasady

Sztuka rozmów z klientem w call center – klucz do budowania relacji i doskonałej obsługi Rozmowy z klientem w call center to sztuka, która wymaga połączenia doskonałych umiejętności komunikacyjnych, radzenia sobie ze stresem oraz elastyczności w dostosowywaniu się do zróżnicowanych potrzeb rozmówców. Każda rozmowa z klientem w call center niesie za sobą potencjał budowania długoterminowych relacji, dlatego kluczowe jest pełne zaangażowanie i dbałość o każdy szczegół interakcji.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z organizacji pracy dla producentów skrzyń narzędziowych – relacja ze szkolenia

Efektywna organizacja pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych W dzisiejszych czasach właściwa organizacja pracy stanowi fundament sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Nieodpowiednie zarządzanie procesami może prowadzić do opóźnień, strat finansowych i braku wydajności. Szczególnie ważne jest to w firmach zajmujących się produkcją, gdzie liczy się precyzja, czas oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Z tego powodu szkolenia z organizacji pracy zyskują na znaczeniu, pomagając zespołom…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z komunikacji dla producentów mebli – relacja ze szkolenia

Rola komunikacji w branży meblarskiej – szkolenie Komunikacja stanowi podstawę skutecznego działania w każdej organizacji, a w branży meblarskiej odgrywa szczególnie istotną rolę. Dobra komunikacja dla producentów mebli wpływa na efektywność procesów produkcyjnych, współpracę w zespołach oraz budowanie relacji z klientami. W odpowiedzi na rosnące potrzeby branży, nasza firma została poproszona przez jedną z firm produkujących meble o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu komunikacji.…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.