Mocna obecność w social media. Szkolenie z zakresu komunikacji marketingowej.

W dniach 11-12 kwietnia przeprowadziliśmy dwudniowe szkolenie z zakresu komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych dla pana Michała Cichonia. Jest on właścicielem wchodzącej właśnie na rynek firmy oferującej luksusową odzież dla dzieci.

Cele szkolenia

Szkolenie miało na celu uporządkowanie strategii marketingowej firmy, ze szczególnym wskazaniem możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach firm.

Przebieg szkolenia

Podczas szkolenia trener zapoznał uczestnika z zasadami komunikacji internetowej w 2018 roku, ze szczególnym uwzględnieniem marki w mediach społecznościowych. Spotkanie było również okazją do zasięgnięcia porady eksperta w kwestii budowania wizerunku i rozpoznawalności marki pana Michała, a także w kwestii dotarcia do swojej grupy targetowej.

Dzięki szkoleniu uczestnik dowiedział się:

  • Jak dotrzeć do swojej grupy targetowej/klienta idealnego?
  • Czym różni się marka od produktu i dlaczego warto poznać tę różnicę?
  • Jak zwiększyć zaangażowanie fanów/odbiorców fanpage?
  • Co powoduje, że marka zapada w pamięci?
  • Jak zwiększyć korzyści z prowadzenia profilu w social media? Jak przełożyć je na wzmocnienie wizerunku i wzrost sprzedaży?
  • Przegląd sprawdzonych i darmowych narzędzi do tworzenia treści w social media (grafika, video, zdjęcia, dźwięk)
  • Jak stworzyć skuteczny storytelling?

Ramowy plan szkolenia:

Czym jest marka?
Twoja marka
Skuteczna komunikacja w Internecie
Media społecznościowe – Facebook (reklama na Facebook; analiza działań prowadzonych na Facebook; elementy, które warto mieć na swoim fanpage; najnowsze zmiany w algorytmie Facebook)
Media społecznościowe – Instagram (budowanie marki na Instagram; rodzaje profilów i jak zbudować wyróżniający się profil; Instastory; pomocne aplikacje)
Pozostałe media społecznościowe – Twitter, Snapchat, Pinterest (skrót)
Działania content marketingowe wspierające sprzedaż – influencerzy i blog firmowy

Rezultaty

Dzięki szkoleniu pan Michał dowiedział się, w jaki sposób zaplanować komunikację, by trafiała ona do idealnego klienta. Podczas spotkania omówione zostały także główne atrybuty marki, jej wyróżniki, mocne strony i możliwości, jakie stoją przed firmą. Wiedza zdobyta podczas spotkania sprawi, że będzie w łatwiejszy sposób poruszał się w mediach społecznościowych, wzmacniając tym samym swój kanał sprzedażowy.

Dziękujemy za okazane zaufanie i wybór naszej firmy do przeprowadzenia szkolenia.

Trenerzy firmy „Warto Szkolić”

 

Czy to szkolenie dla mnie?

Szkolenie z zakresu komunikacji marketingowej kierujemy do wszystkich, którzy chcą poprawić swoją komunikację z klientem w mediach społecznościowych.

Więcej informacji o rodzajach i tematyce szkoleń z zakresu Brand Building znajdziecie Państwo w zakładce Szkolenia menedżerskie.

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej