Mocna obecność w social media. Szkolenie z zakresu komunikacji marketingowej.

W dniach 11-12 kwietnia przeprowadziliśmy dwudniowe szkolenie z zakresu komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych dla pana Michała Cichonia. Jest on właścicielem wchodzącej właśnie na rynek firmy oferującej luksusową odzież dla dzieci.

Cele szkolenia

Szkolenie miało na celu uporządkowanie strategii marketingowej firmy, ze szczególnym wskazaniem możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach firm.

Przebieg szkolenia

Podczas szkolenia trener zapoznał uczestnika z zasadami komunikacji internetowej w 2018 roku, ze szczególnym uwzględnieniem marki w mediach społecznościowych. Spotkanie było również okazją do zasięgnięcia porady eksperta w kwestii budowania wizerunku i rozpoznawalności marki pana Michała, a także w kwestii dotarcia do swojej grupy targetowej.

Dzięki szkoleniu uczestnik dowiedział się:

  • Jak dotrzeć do swojej grupy targetowej/klienta idealnego?
  • Czym różni się marka od produktu i dlaczego warto poznać tę różnicę?
  • Jak zwiększyć zaangażowanie fanów/odbiorców fanpage?
  • Co powoduje, że marka zapada w pamięci?
  • Jak zwiększyć korzyści z prowadzenia profilu w social media? Jak przełożyć je na wzmocnienie wizerunku i wzrost sprzedaży?
  • Przegląd sprawdzonych i darmowych narzędzi do tworzenia treści w social media (grafika, video, zdjęcia, dźwięk)
  • Jak stworzyć skuteczny storytelling?

Ramowy plan szkolenia:

Czym jest marka?
Twoja marka
Skuteczna komunikacja w Internecie
Media społecznościowe – Facebook (reklama na Facebook; analiza działań prowadzonych na Facebook; elementy, które warto mieć na swoim fanpage; najnowsze zmiany w algorytmie Facebook)
Media społecznościowe – Instagram (budowanie marki na Instagram; rodzaje profilów i jak zbudować wyróżniający się profil; Instastory; pomocne aplikacje)
Pozostałe media społecznościowe – Twitter, Snapchat, Pinterest (skrót)
Działania content marketingowe wspierające sprzedaż – influencerzy i blog firmowy

Rezultaty

Dzięki szkoleniu pan Michał dowiedział się, w jaki sposób zaplanować komunikację, by trafiała ona do idealnego klienta. Podczas spotkania omówione zostały także główne atrybuty marki, jej wyróżniki, mocne strony i możliwości, jakie stoją przed firmą. Wiedza zdobyta podczas spotkania sprawi, że będzie w łatwiejszy sposób poruszał się w mediach społecznościowych, wzmacniając tym samym swój kanał sprzedażowy.

Dziękujemy za okazane zaufanie i wybór naszej firmy do przeprowadzenia szkolenia.

Trenerzy firmy „Warto Szkolić”

 

Czy to szkolenie dla mnie?

Szkolenie z zakresu komunikacji marketingowej kierujemy do wszystkich, którzy chcą poprawić swoją komunikację z klientem w mediach społecznościowych.

Więcej informacji o rodzajach i tematyce szkoleń z zakresu Brand Building znajdziecie Państwo w zakładce Szkolenia menedżerskie.

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.