Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Szkolenie "Typy klientów w sprzedaży" dla Brokerr Ubezpieczenia. Nowa oferta, nowi klienci - czas na szkolenie!

Szkolenie "Typy klientów w sprzedaży" dla Brokerr Ubezpieczenia. Nowa oferta, nowi klienci - czas na szkolenie!

21 lutego w siedzibie firmy Brokerr Ubezpieczenia i Finanse w Pułtusku mieliśmy przyjemność przeprowadzić szkolenie “Typy klientów w sprzedaży”. W naszym spotkaniu udział wzięło 10 osób – doradcy, kierownicy i właściciele ubezpieczalni. 

Cele szkolenia

Firma jest obecnie w ważnym dla siebie momencie zmiany oferty produktowej. Stąd pojawiła się potrzeba szkolenia, które przygotuje pracowników do prezentowania nowych produktów w lepszej i skuteczniejszej komunikacji z klientem.

Przebieg szkolenia “Typy klientów w sprzedaży”

W obecnej sytuacji niezbędne okazało się szkolenie z zarządzania zmianą – firma jest na etapie zmiany profilu produktów, jakie oferuje. Przygotowując pracowników do nadchodzących zmian, a wraz z nimi nowych klientów, skupiliśmy się na sprawnym rozróżnianiu różnych typów tych ostatnich. Najpierw, w trakcie krótkiego wykładu, uczestnicy dowiedzieli się, z jakimi typami rozmówców mogą mieć do czynienia. Później przeszliśmy do części praktycznej, gdzie na  podstawie przykładowych wypowiedzi i gestów uczyliśmy się rozpoznawać z kim mamy do czynienia. Na koniec ćwiczyliśmy dopasowywanie stylu komunikacji do konkretnych typów klientów. Zespół chętnie i z zaangażowaniem uczestniczył w szkoleniach – towarzyszyła nam otwarta atmosfera sprzyjająca nauce. Szkolenie podzieliliśmy na część teoretyczną i praktyczną, gdzie większość czasu objęła ta druga. W trakcie warsztatów realizowaliśmy zadania indywidualne i grupowe. 

Rezultaty szkolenia

Nasze szkolenie “Typy klientów w sprzedaży” pokazało pracownikom Brokerr Ubezpieczenia, jak mogą sprawnie dopasować swój styl komunikacji do klienta. A przez to szybciej uzyskać jego zainteresowanie. Pracownicy lepiej zrozumieli również konieczność zmian wprowadzanych w firmie i posiedli kluczową wiedzę dotyczącą procesu wdrażania zmian (z naciskiem na komunikację z klientem). Doradcom, kierownikom i właścicielom firmy Brokerr z Pułtuska dziękujemy za skorzystanie z naszych usług, a wszystkich Was zapraszamy na szkolenia sprzedażowe w zakresie  pozyskiwania i utrzymywania klientów.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Blog, Dofinansowania na usługi szkoleniowe

Dofinansowanie do szkoleń

Na rynku pracy szkolenia stają się coraz bardziej popularne. W dynamicznym świecie biznesu potrzebujemy wiedzy skondensowanej, profesjonalnej i praktycznej, którą od razu można wdrożyć w życie firmy czy marki własnej. Kluczem jest merytoryka przekazana przez najlepszych specjalistów odnoszących sukcesy w naszej branży. Ale czy wiesz, że w 2025 roku możesz zdobyć dofinansowanie do szkoleń dla siebie lub swoich pracowników? Dowiedz się, jak to zrobić! Jak uzyskać…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Strategie ekspansji na rynkach międzynarodowych – relacja ze szkolenia

Ekspansja na rynki międzynarodowe to kluczowy krok w rozwoju wielu firm, szczególnie w sektorze produkcyjnym, gdzie skala operacji oraz zasięg geograficzny odgrywają istotną rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Wejście na nowe rynki wiąże się jednak z szeregiem wyzwań, które obejmują zarówno zrozumienie lokalnych uwarunkowań prawnych i kulturowych, jak i opracowanie odpowiedniej strategii marketingowej oraz operacyjnej. Firmy muszą starannie przygotować się do tego procesu, aby zminimalizować…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Sprawny marketing: jak skutecznie pozyskiwać i utrzymywać klientów. Relacja ze szkolenia dla firmy SEO.

W dzisiejszym świecie biznesu, gdzie konkurencja jest coraz większa, kluczowym czynnikiem sukcesu staje się sprawny marketing. Skuteczna strategia marketingowa to nie tylko sztuka przyciągania nowych klientów, ale także umiejętność budowania długotrwałych relacji z tymi, którzy już skorzystali z oferty firmy. To proces, który wymaga zrozumienia potrzeb konsumentów, analizy rynku oraz dopasowania działań do zmieniających się warunków biznesowych. Z tego powodu zostaliśmy poproszeni…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.