Doradztwo "Ekspozycja stoiska warzywno-owocowego" dla firmy Defi. Owoce i warzywa, którym nie sposób się oprzeć :)

Jedną z naszych ostatnich realizacji było doradztwo “Ekspozycja stoiska warzywno-owocowego”, które zrealizowaliśmy w Trzebini. Naszym klientem była firma Defi, właściciel straganu owocowo-warzywnego zlokalizowanego przy wejściu do hipermarketu Intermarche. Razem z nami pięciu pracowników tego stoiska odkrywało tajniki podnoszącej sprzedaż ekspozycji produktów świeżych.

Cele doradztwa –  “Ekspozycja stoiska warzywno-owocowego” 

Celem doradztwa przeprowadzonego dla firmy Defi była przebudowa ekspozycji stoiska zgodnie z najnowszymi zasadami merchandisingu: przyciągająca wzrok, podnosząca sprzedaż i redukująca straty.

Przebieg doradztwa – “Ekspozycja stoiska warzywno-owocowego” 

W „Warto Szkolić” stawiamy na praktykę, dlatego doradztwo przeprowadziliśmy w formie warsztatów. Na początek jednak potrzebny był oczywiście krótki wstęp teoretyczny. W jego ramach uczestnicy  dowiedzieli się jak poprawnie eksponować towar oraz poznali sprawdzone techniki pozyskiwania klienta. Pokrótce omówiliśmy również czym jest merchandising i dlaczego stosowanie jego zasad w sprzedaży jest tak ważne.

Po teorii przyszedł czas na praktykę. Trener razem z pracownikami przyjrzał się, jak wygląda aktualna ekspozycja straganu warzywno-owocowego, a następnie poprosił ich o wykonanie ćwiczeń w zakresie:

  • podziału towarów na grupy asortymentowe,
  • tworzenia efektu masy towarowej,
  • podziału na strefy oddziaływania, strefy ciepła/zimna.

Trenerka pokazała również pracowników, w jaki sposób zarządzać stanowiskiem, tak aby minimalizować straty: uczestnicy uczyli się dokładać towar zgodnie z zasadami FIFO, uwzględniać sezonowość, stosować promocje. Podkreśliliśmy również wagę estetyki i czystości dla podniesienia sprzedaży i mniejszych strat na stoisku.

Rezultaty doradztwa

W efekcie doradztwa uczestnicy pod kierunkiem trenera dokonali całkowitej przebudowy ekspozycji stoiska owocowo-warzywnego. Dzięki naszej wspólnej pracy pracownicy stoiska firmy Defi potrafią uzyskać „efekt obfitości”, a stragan „kipi świeżością” 🙂 Towar dostępny jest na wyciągnięcie ręki, nie ma już pustych miejsc w ekspozycji. Uczestnicy redukują straty dzięki właściwemu zarządzaniu stoiskiem i stosowaniu zasady FIFO. Poprawili również kontakt z klientem, stosując przekazane przez trenera, sprawdzone techniki sprzedażowe.

Serdecznie dziękujemy za udział w doradztwie “Ekspozycja stoiska warzywno-owocowego”.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Marketing cyfrowy w branży wędliniarskiej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w branży wędliniarskiej – relacja ze szkolenia Branża wędliniarska, choć korzystająca z tradycji sięgających wieków, nie unika wpływu nowoczesnego, cyfrowego świata. Zmieniające się trendy konsumenckie, rosnąca konkurencja i dynamiczne otoczenie biznesowe wymagają od producentów wędlin elastyczności i nowoczesnych rozwiązań. W takim kontekście marketing cyfrowy staje się nieodzownym narzędziem, pozwalającym na przetrwanie i rozwój wędliniarni w erze digitalizacji. Z naszych usług skorzystała firma,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Zarządzanie projektami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie projektami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Zarządzanie projektami w firmie produkcyjnej stanowi kluczowy element skutecznego funkcjonowania i konkurencyjności w dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym. Firmy produkcyjne, niezależnie od swojej wielkości, często zmierzyć się muszą z różnorodnymi projektami, takimi jak wdrażanie nowych produktów, optymalizacja procesów produkcyjnych czy też dostosowywanie się do zmieniających się regulacji i standardów. Sukces w tych przedsięwzięciach zależy w dużej mierze od umiejętności…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

AI w sprzedaży – relacja ze szkolenia

AI w sprzedaży – relacja ze szkolenia W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, w którym konkurencja stale rośnie, przedsiębiorstwa muszą wykorzystać nowoczesne narzędzia i technologie, aby odnieść sukces. Jednym z najważniejszych aspektów, którym należy poświęcić uwagę, jest skuteczność procesów sprzedażowych. W tym kontekście sztuczna inteligencja (AI) staje się kluczowym elementem transformacji biznesowej, pozwalając firmom osiągnąć wyższy poziom personalizacji.…
dowiedz się więcej