Doradztwo "Ekspozycja stoiska warzywno-owocowego" dla firmy Defi. Owoce i warzywa, którym nie sposób się oprzeć :)

Jedną z naszych ostatnich realizacji było doradztwo “Ekspozycja stoiska warzywno-owocowego”, które zrealizowaliśmy w Trzebini. Naszym klientem była firma Defi, właściciel straganu owocowo-warzywnego zlokalizowanego przy wejściu do hipermarketu Intermarche. Razem z nami pięciu pracowników tego stoiska odkrywało tajniki podnoszącej sprzedaż ekspozycji produktów świeżych.

Cele doradztwa –  “Ekspozycja stoiska warzywno-owocowego” 

Celem doradztwa przeprowadzonego dla firmy Defi była przebudowa ekspozycji stoiska zgodnie z najnowszymi zasadami merchandisingu: przyciągająca wzrok, podnosząca sprzedaż i redukująca straty.

Przebieg doradztwa – “Ekspozycja stoiska warzywno-owocowego” 

W „Warto Szkolić” stawiamy na praktykę, dlatego doradztwo przeprowadziliśmy w formie warsztatów. Na początek jednak potrzebny był oczywiście krótki wstęp teoretyczny. W jego ramach uczestnicy  dowiedzieli się jak poprawnie eksponować towar oraz poznali sprawdzone techniki pozyskiwania klienta. Pokrótce omówiliśmy również czym jest merchandising i dlaczego stosowanie jego zasad w sprzedaży jest tak ważne.

Po teorii przyszedł czas na praktykę. Trener razem z pracownikami przyjrzał się, jak wygląda aktualna ekspozycja straganu warzywno-owocowego, a następnie poprosił ich o wykonanie ćwiczeń w zakresie:

  • podziału towarów na grupy asortymentowe,
  • tworzenia efektu masy towarowej,
  • podziału na strefy oddziaływania, strefy ciepła/zimna.

Trenerka pokazała również pracowników, w jaki sposób zarządzać stanowiskiem, tak aby minimalizować straty: uczestnicy uczyli się dokładać towar zgodnie z zasadami FIFO, uwzględniać sezonowość, stosować promocje. Podkreśliliśmy również wagę estetyki i czystości dla podniesienia sprzedaży i mniejszych strat na stoisku.

Rezultaty doradztwa

W efekcie doradztwa uczestnicy pod kierunkiem trenera dokonali całkowitej przebudowy ekspozycji stoiska owocowo-warzywnego. Dzięki naszej wspólnej pracy pracownicy stoiska firmy Defi potrafią uzyskać „efekt obfitości”, a stragan „kipi świeżością” 🙂 Towar dostępny jest na wyciągnięcie ręki, nie ma już pustych miejsc w ekspozycji. Uczestnicy redukują straty dzięki właściwemu zarządzaniu stoiskiem i stosowaniu zasady FIFO. Poprawili również kontakt z klientem, stosując przekazane przez trenera, sprawdzone techniki sprzedażowe.

Serdecznie dziękujemy za udział w doradztwie “Ekspozycja stoiska warzywno-owocowego”.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość produktów oraz ogólną konkurencyjność na rynku. Efektywne zarządzanie relacjami z dostawcami wymaga nie tylko starannego wyboru partnerów, ale także ciągłego monitorowania ich wydajności, oceny jakości dostarczanych materiałów i usług. A także budowania długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji. Dobre zarządzanie relacjami z dostawcami może prowadzić do lepszej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Wykorzystanie AI w hotelarstwie – relacja ze szkolenia

Szkolenia stanowią kluczowy element rozwoju pracowników oraz całych organizacji. Pozwalają nie tylko na zdobywanie nowych umiejętności, ale także na dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych. W szczególności szkolenia dotyczące nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), nabierają szczególnego znaczenia w kontekście ciągłej digitalizacji różnych branż. W branży hotelarskiej, która coraz śmielej korzysta z rozwiązań opartych na AI, takie szkolenia są kluczowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Promocja i właściwe zarządzanie towarem w sklepie

W dynamicznie zmieniającym się świecie handlu detalicznego, nadążanie za najnowszymi trendami i technikami zarządzania towarem oraz promocji produktów jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności. Właściciele sklepów i menedżerowie sieci handlowych muszą stale doskonalić swoje umiejętności, aby efektywnie przyciągać klientów i budować ich lojalność. Z tego powodu, na prośbę jednej z czołowych sieci handlowych, zorganizowaliśmy szkolenie, które prowadziła nasza ekspertka Anna Królak,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.