Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Projekt dla Stacji Benzynowych WATIS - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Projekt dla Stacji Benzynowych WATIS

Projekt dla Stacji Benzynowych WATIS:

obsługa klienta, techniki sprzedaży, zarządzanie

Projekt dla Stacji Benzynowych WATIS – obsługa klienta, techniki sprzedaży, zarządzanie

Kolejna firma, która postawiła na nasze doświadczenie i skorzystała z naszych usług to stacje benzynowe Watis. Przeprowadziliśmy dla nich 2-dniowe szkolenie w zakresie obsługi klienta, w tym również technik sprzedaży i merchandisingu oraz zarządzania. Grupę szkoleniową stanowiło 14 ajentów, którym całą zawartość merytoryczną, jak i praktyczną szkolenia przekazał trener Marcin Grzelak. Celem szkolenia było nauczenie uczestników m.in. jak zarządzać czasem własnym i zespołu, jak udzielać prawidłowo informacji zwrotnych, czym jest zarządzanie sytuacyjne i jaki ma ono wpływ na efektywność pracy, jak stworzyć standardy obsługi klientów, jak konstruktywnie rozwiązywać trudne sytuacje z klientem, czy też w jaki sposób doskonalić swoje kompetencje w utrzymywaniu i nawiązywaniu dobrych relacji z klientem.

Jak to często bywa, tak i w tym przypadku uczestnicy początkowo byli dość sceptycznie nastawieni do szkolenia, jednak z upływem czasu nabrali zaufania zarówno do trenera, jak i samej tematyki szkoleń. W zakresie obsługi klienta zainteresowała ich aktywna sprzedaż – chcieli się dowiedzieć czy warto sprzedawać aktywnie podczas obsługi przy kasie i w jaki sposób to prawidłowo robić.

W temacie zarządzania wieli osób chciało się dowiedzieć co zrobić w sytuacji kiedy mają trudności z pracownikiem, który nie wykonuje swoich obowiązków. Poza tym, interesowało ich zarządzanie personelem i pozafinansowe motywowanie pracowników.

Na koniec szkolenia uczestnicy podkreślali, że dzięki warsztatom mogli zdobyć niezbędną wiedzę w zakresie obsługi klienta i zarządzania, i co było dla nich ważne, mogli podzielić się swoimi doświadczeniami.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w wodociągach – relacja ze szkolenia

Rola skutecznego kierownika w wodociągach Zarządzanie zespołem oraz infrastrukturą w branży wodociągowej to ogromne wyzwanie, które wymaga zarówno umiejętności przywódczych, jak i technicznej wiedzy. Wodociągi to sektor o strategicznym znaczeniu, w którym skuteczny kierownik w wodociągach odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu niezawodności dostaw wody, optymalizacji procesów oraz bezpieczeństwa pracy. Właściwe podejście do zarządzania, umiejętność komunikacji i efektywne planowanie to fundamenty sukcesu na tym stanowisku. Z myślą…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Reagowanie na emocje klientów w branży bezpieczeństwa pożarowego – relacja ze szkolenia

Znaczenie umiejętnego reagowania na emocje klientów W branży bezpieczeństwa pożarowego kluczowe jest nie tylko zapewnienie najwyższej jakości usług i produktów, ale także umiejętność pracy z klientami, którzy często doświadczają silnych emocji. Strach przed pożarem, niepewność co do skuteczności systemów przeciwpożarowych czy stres związany z przepisami i normami to codzienność w tej dziedzinie. Emocje klientów odgrywają fundamentalną rolę w budowaniu relacji biznesowych, dlatego niezbędne…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zasady i logistyka w transporcie międzynarodowymi krajowym w firmie transportowej - relacja ze szkolenia

Logistyka w transporcie – kluczowy element sukcesu branży transportowej Logistyka w transporcie odgrywa kluczową rolę w sprawnym funkcjonowaniu przewozów zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Bez odpowiedniego planowania, znajomości przepisów oraz skutecznej organizacji przewozów trudno osiągnąć wysoką efektywność i minimalizować ryzyko opóźnień czy nieprzewidzianych kosztów. Logistyka w transporcie to nie tylko planowanie tras i zarządzanie flotą, ale również przestrzeganie przepisów, dbanie o bezpieczeństwo przewożonych ładunków…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.