Projekt dla Stacji Benzynowych WATIS

Projekt dla Stacji Benzynowych WATIS:

obsługa klienta, techniki sprzedaży, zarządzanie

Projekt dla Stacji Benzynowych WATIS – obsługa klienta, techniki sprzedaży, zarządzanie

Kolejna firma, która postawiła na nasze doświadczenie i skorzystała z naszych usług to stacje benzynowe Watis. Przeprowadziliśmy dla nich 2-dniowe szkolenie w zakresie obsługi klienta, w tym również technik sprzedaży i merchandisingu oraz zarządzania. Grupę szkoleniową stanowiło 14 ajentów, którym całą zawartość merytoryczną, jak i praktyczną szkolenia przekazał trener Marcin Grzelak. Celem szkolenia było nauczenie uczestników m.in. jak zarządzać czasem własnym i zespołu, jak udzielać prawidłowo informacji zwrotnych, czym jest zarządzanie sytuacyjne i jaki ma ono wpływ na efektywność pracy, jak stworzyć standardy obsługi klientów, jak konstruktywnie rozwiązywać trudne sytuacje z klientem, czy też w jaki sposób doskonalić swoje kompetencje w utrzymywaniu i nawiązywaniu dobrych relacji z klientem.

Jak to często bywa, tak i w tym przypadku uczestnicy początkowo byli dość sceptycznie nastawieni do szkolenia, jednak z upływem czasu nabrali zaufania zarówno do trenera, jak i samej tematyki szkoleń. W zakresie obsługi klienta zainteresowała ich aktywna sprzedaż – chcieli się dowiedzieć czy warto sprzedawać aktywnie podczas obsługi przy kasie i w jaki sposób to prawidłowo robić.

W temacie zarządzania wieli osób chciało się dowiedzieć co zrobić w sytuacji kiedy mają trudności z pracownikiem, który nie wykonuje swoich obowiązków. Poza tym, interesowało ich zarządzanie personelem i pozafinansowe motywowanie pracowników.

Na koniec szkolenia uczestnicy podkreślali, że dzięki warsztatom mogli zdobyć niezbędną wiedzę w zakresie obsługi klienta i zarządzania, i co było dla nich ważne, mogli podzielić się swoimi doświadczeniami.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej