Projekt szkoleniowy dla Vita Idea Sp. z o.o.
Prawidłowe układanie towaru i tworzenie Standardu Obsługi Klienta, czyli projekt szkoleniowy dla Vita Idea Sp. z o.o.
Podczas pierwszego etapu nasi trenerzy skupili się na pracownikach.
Mimo początkowego oporu, zwłaszcza ze strony osób z wieloletnim stażem, etap ten zakończył się sukcesem. Pracownicy poznali między innymi zasady merchandisingowe, czyli zasady prawidłowego ułożenia produktów w sklepach oraz polepszyli Standard Obsługi Klienta. Trenerzy skupili się na tym aby zajęcia miały formę warsztatową. Zgodnie z piramidą zapamiętywania Dale’a pozwala to wielokrotnie zwiększyć ilość utrwalonych informacji.
Drugi etap szkolenia miał na celu wzmocnienie umiejętności kierowników.
Omówiony został każdy kontakt klienta z pracownikiem od powitania klienta, przez udzielanie promocji klientowi, zachęcanie do dodatkowych zakupów aż do pożegnania. Dzięki audytowi tajemniczego klienta trenerzy mieli okazję sprawdzić w jakim stopniu ich uwagi z pierwszego etapu szkolenia zostały wdrożone. Oceniono nawet aspekty o których często się zapomina, takie jak praca zespołowa pracowników.
Podsumowanie
Jesteśmy pewni, że dzięki szkoleniu placówki będą miały szansę w pełni wykorzystać swój potencjał. Ostateczne zaangażowanie uczestników i postawa większości właścicieli zdecydowanie pozwoliła im osiągnąć najwyższy poziom zapamiętywania wiedzy. My natomiast czekamy na dalsze losy sklepów oraz na kolejne projekty, w których być może weźmie udział właśnie wasza firma.