Projekt szkoleniowy dla Vita Idea Sp. z o.o.

Prawidłowe układanie towaru i tworzenie Standardu Obsługi Klienta, czyli projekt szkoleniowy dla Vita Idea Sp. z o.o.

Podczas pierwszego etapu nasi trenerzy skupili się na pracownikach.

Mimo początkowego oporu, zwłaszcza ze strony osób z wieloletnim stażem, etap ten zakończył się sukcesem. Pracownicy poznali między innymi zasady merchandisingowe, czyli zasady prawidłowego ułożenia produktów w sklepach oraz polepszyli Standard Obsługi Klienta. Trenerzy skupili się na tym aby zajęcia miały formę warsztatową. Zgodnie z piramidą zapamiętywania Dale’a pozwala to wielokrotnie zwiększyć ilość utrwalonych informacji.

Drugi etap szkolenia miał na celu wzmocnienie umiejętności kierowników.

Omówiony został każdy kontakt klienta z pracownikiem od powitania klienta, przez udzielanie promocji klientowi, zachęcanie do dodatkowych zakupów aż do pożegnania. Dzięki audytowi tajemniczego klienta trenerzy mieli okazję sprawdzić w jakim stopniu ich uwagi z pierwszego etapu szkolenia zostały wdrożone. Oceniono nawet aspekty o których często się zapomina, takie jak praca zespołowa pracowników.

Podsumowanie

Jesteśmy pewni, że dzięki szkoleniu placówki będą miały szansę w pełni wykorzystać swój potencjał. Ostateczne zaangażowanie uczestników i postawa większości właścicieli zdecydowanie pozwoliła im osiągnąć najwyższy poziom zapamiętywania wiedzy. My natomiast czekamy na dalsze losy sklepów oraz na kolejne projekty, w których być może weźmie udział właśnie wasza firma.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość produktów oraz ogólną konkurencyjność na rynku. Efektywne zarządzanie relacjami z dostawcami wymaga nie tylko starannego wyboru partnerów, ale także ciągłego monitorowania ich wydajności, oceny jakości dostarczanych materiałów i usług. A także budowania długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji. Dobre zarządzanie relacjami z dostawcami może prowadzić do lepszej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Wykorzystanie AI w hotelarstwie – relacja ze szkolenia

Szkolenia stanowią kluczowy element rozwoju pracowników oraz całych organizacji. Pozwalają nie tylko na zdobywanie nowych umiejętności, ale także na dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych. W szczególności szkolenia dotyczące nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), nabierają szczególnego znaczenia w kontekście ciągłej digitalizacji różnych branż. W branży hotelarskiej, która coraz śmielej korzysta z rozwiązań opartych na AI, takie szkolenia są kluczowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Promocja i właściwe zarządzanie towarem w sklepie

W dynamicznie zmieniającym się świecie handlu detalicznego, nadążanie za najnowszymi trendami i technikami zarządzania towarem oraz promocji produktów jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności. Właściciele sklepów i menedżerowie sieci handlowych muszą stale doskonalić swoje umiejętności, aby efektywnie przyciągać klientów i budować ich lojalność. Z tego powodu, na prośbę jednej z czołowych sieci handlowych, zorganizowaliśmy szkolenie, które prowadziła nasza ekspertka Anna Królak,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.