Rusza nowy nabór na dofinansowane szkolenia!

Jeśli jesteś pracodawcą, który pragnie rozwijać kompetencje zawodowe własne oraz swoich pracowników, ten program stworzony jest właśnie dla Ciebie!

Z dofinansowania może skorzystać każdy pracodawca (nawet jeśli nie posiada osobowości prawnej) oraz osoba fizyczna (jeśli zatrudnia co najmniej jednego pracownika). Co ważne, na przeszkodzie nie stoi ani rodzaj umowy, ani wymiar etatu, w jakim zatrudnieni są pracownicy.

 

dof 1

Inwestycja w kapitał kadrowy pozwala ulepszyć pozycję zawodową pośród konkurencji.

Priorytetem tegorocznego Krajowego Funduszu Szkoleniowego jest wsparcie zawodowego rozwoju pracowników w sektorach przetwórstwa przemysłowego, transportu i gospodarki magazynowej oraz opieki zdrowotnej i pomocy społecznej. Dofinansowanie można ponadto uzyskać na kształcenie zawodowe pracowników w zawodach uznanych za deficytowe (w powiecie lub województwie) oraz osób, które przez 15 lat wykonywały pracę o szczególnym charakterze lub w szczególnych warunkach, ale nie przysługuje im emerytura pomostowa.

W ramach KFS mikroprzedsiębiorcy mogą otrzymać dofinansowanie pokrywające cały koszt szkolenia. Pozostali przedsiębiorcy mogą starać się o pokrycie z KFS aż 80 % kosztów kształcenia. Kwota dofinansowania na jednego uczestnika szkolenia w obu przypadkach nie może przekroczyć trzykrotności przeciętnego wynagrodzenia w danym roku.

dof 2

Przy pomocy Krajowego Funduszu Szkoleniowego zorganizujemy i przeprowadzimy dofinansowane szkolenia dostosowane do specyfiki branży Przedsiębiorcy oraz uwzględniające wszystkie jego indywidualne potrzeby i oczekiwania.

Ponadto nasi doradcy przeprowadzą Pracodawcę przez całą procedurę zdobywania środków. Oferujemy pomoc w sporządzaniu i przygotowywaniu wniosków oraz możliwość konsultacji w sprawie jakichkolwiek wątpliwości.

Posiadamy bogate doświadczenie oraz wysoką skuteczność w wspieraniu przedsiębiorców w staraniach o dofinansowanie

Wszystkie firmy, które zdecydowały się na współpracę z nami w ramach dofinansowania z KFS są zadowolone z poszerzenia kompetencji swoich pracowników oraz podniesienia pozycji na rynku.

Jeśli jesteś zainteresowany skorzystaniem z dofinansowania przez Krajowy Fundusz Szkoleniowy lub chciałbyś dowiedzieć się więcej na ten temat skontaktuj się naszym doradcą:

Wojciech Popowski,
Doradca ds. szkoleń dofinansowanych,
tel. 784 762 567

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.