Social media w budowaniu marki osobistej i firmowej: Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube, TikTok
Transkrypcja
Dzień dobry. Nazywam się Dariusz Adamczyk i jestem marketingowcem, sprzedawcą wdrożeniowcem. Zarządzam projektami. Jestem przede wszystkim i to zawsze z dumą i z niezwykle wielką radością. Podkreślam doświadczonym rynkowym przedsiębiorcą, przedsiębiorcą, digitalu i cyfrowym. Działam w kanałach cyfrowych. Bardzo często oczywiście integruje działania offline owe z działaniami online owymi. Chciałem w paru sekundach w paru słowach zaprosić Was do wspólnych działań w zakresie mediów społecznościowych. Nie będziemy zadawali sobie pytania, czy korzystać z mediów społecznościowych i myślę, że też takiego pytania sobie nie zadajecie. Pytanie poprawnie zadane powinno brzmieć jakich mediów powinniśmy używać, jaki cel zdefiniować i jak to poprawnie realizować? Nie odkrywam chyba Ameryki mówiąc, że najbardziej popularnym urządzeniem i trendem z tym powiązanym jest smartfon i trend, który nazywa się smartfon i relacja w tym samym urządzeniu jest w tej chwili wszystko jest życie prywatne, komunikacja, kanały biznesowe. Jakich mediów społecznościowych używacie w biznesie? Podejrzewam, że Facebooka, Instagrama, prawdopodobnie LinkedIn. A jeżeli nie używacie, to zacznijcie używać YouTube’a. Być może tak jak ja, od pewnego czasu też weszliście w arkana biznesowy niezwykle modnego i popularnego, ale serwisu z niezwykle dużym potencjałem, który nazywa się TIK Tok. Jak działać w mediach społecznościowych? Nie ma tutaj jednej reguły. Jeżeli spotkacie kogoś, kto powie, że ma jeden patent, to znaczy, że albo nie wie o czym mówi, albo albo się przechwala. Mówiąc po ludzku, żeby poznać mechanikę mediów społecznościowych, żeby poznać algorytm, a wszystko oparte jest na działaniu algorytmu, wszystko trzeba zrobić konkretne, efektywne działania i testy zrobić tych testów dziesiątki, może setki. Na naszych szkoleniach pokazujemy pokażemy Wam dokładnie, jak działają algorytmy poszczególnych serwisów, jak działa LinkedIn, jak działa Facebook, Instagram, jak działa YouTube, jak działa TIK tok.
Wszystko jest oparte na inżynierii, na technologii, na technice, na algorytmie, pod algorytm, pod wyszukiwarkę, pod roboty indeksujące. Tworzy się i definiuje działania. Media społecznościowe to prawda, są niezwykle efektywnym narzędziem biznesowym, komunikacyjnym, narzędziem księgowym i wizualizacji w sensie wizualizacji naszej marki czy naszej osoby. Jak robić to efektywnie? Trzeba przygotować strategię, trzeba obrać sobie cel. Czym innym jest cel osobisty, personalny, czym innym cel biznesowy. Trzeba te działania wdrożyć, trzeba obrać format, trzeba przygotować założenie kampanii i tę kampanię reklamową wdrożyć. Przypomnę. Słyszeliście pewnie o tym, więc tylko skromnie przypomnę nie działa ruch organiczny Facebook, Instagram. W tej chwili prawie nie akceptują ruchu organicznego. Trzeba podejmować działania komercyjne, ale można spróbować to obejść i działać content marketingiem. Działać odpowiednimi słowami, kluczowymi frazami kluczowymi, tagami, hash, tagami. Jeszcze raz przygotowywać wszystko pod algorytmy. Inaczej nie będzie to efektywne. Ustalmy jedną rzecz. Przyjdźcie na nasze szkolenia, nauczymy was tego wszystkiego. Mówię nauczymy, ponieważ opieramy się na praktyce. To nie jest improwizacja, tak? Zaznaczając, że wiem o czym mówię. Opieram to na konkretnej wiedzy, praktyce rynkowej i doświadczeniu. Zrealizowałem masę kampanii, z których nie kryję. Część była może nie tyle porażką, co wyzwaniem i na pewno doświadczeniem, z którego wyciągnięte zostały bardzo, bardzo konkretne wnioski. Wnioski zostały wdrożone. Wiem, jak niektórych problemów unikać. Jeżeli chodzi o same szczegóły przygotujemy kampanię, nauczę Wasz zespół, Redukujemy kierowników, managerów, dyrektorów. Zapraszamy na szkolenia. Naprawdę gorąco zapraszam. Serdecznie pozdrawiam.
Proponowane szkolenia na temat budowaniu marki osobistej w social mediach:
Przeczytaj również:

Jak dzięki szkoleniom nauczyć się mówić „nie”?

Jak pracujemy na naszych szkoleniach?
