Sprawny handlowiec. Doradztwo dla sklepów meblowych Halidor

W dniach 24 czerwca – 3 lipca przeprowadziliśmy usługę doradztwa dla firmy Halidor. W spotkaniu wzięło udział pięć osób, pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę klienta.

Halidor to firma działająca w branży stolarskiej, z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim. Halidor posiada dwa salony meblowe: Halidor Meble oraz Halidor Meble BRW.

 

Cele szkolenia

 

Głównym celem cyklu spotkań doradczych poprowadzonych dla firmy Halidor była poprawa jakości obsługi klientów w sklepach Halidor, a w konsekwencji wzrost ich lojalności – zwiększenie liczby odbiorców dokonujących transakcji wielokrotnie, długofalowo.

Przebieg szkolenia

 

W trakcie szkolenia uczestnicy poznali narzędzia pozwalające na zwiększenie skuteczności w komunikacji z klientem, budowanie relacji z klientem (np. model hojności społecznej, czy przykłady zastosowania języka sprzedażowego).

Na część praktyczną złożyły się:

  1. Studium przypadku,
  2. Warsztaty: odgrywanie ról w zaproponowanych przez trenera scenariuszach,
  3. Gra zespołowa,
  4. Praca indywidualna.

W tym ostatnim punkcie dokonaliśmy analizy stylów sprzedażowych oraz sposobów komunikacji z klientem każdego uczestnika. Na tej podstawie mogliśmy udzielić pogłębionych, dobrze dopasowanych  porad rozwijająco- korygujących.

Spotkanie objęło następujące zagadnienia:

  • narzędzia wspierające obsługę posprzedażową,
  • sposoby rozwiązywania reklamacji z wykorzystaniem technik asertywnych,
  • świadome stosowanie technik i narzędzi negocjacyjnych przyspieszających rozwiązywanie trudnych sytuacji z klientem,
  • modele radzenia sobie z obiekcjami,
  • kompleksowa obsługa klienta.

 

Rezultaty szkolenia

 

Pracownicy z dużo większą świadomością będą odkrywać styl komunikacji klienta i stosować techniki sprzedażowe.

W trakcie spotkania opracowaliśmy wspólnie z uczestnikami „plan awaryjny” na wypadek niepożądanych sytuacji, takich jak np. uszkodzony towar, czy wydłużony czas realizacji. Czyli ujmując sprawę bardziej formalnie:

Stworzyliśmy dopasowany do indywidualnych potrzeb profilu firmy sposób domykania transakcji, z uwzględnieniem amortyzowania reakcji klienta

Ten gotowy plan na trudne sytuacje zdecydowanie podniósł pewność siebie przeszkolonych osób. W tym momencie mają one zdecydowanie lepszą pozycję negocjacyjną w stosunku do klienta zgłaszającego obiekcje. W przełożeniu na sytuacje sprzedażowe może to oczywiście przełożyć się na  zwiększenie skuteczności sprzedawców.

 

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.