Sprzedaż w gospodarce cyfrowej

Sprzedaż w gospodarce cyfrowej

Wszechobecna cyfryzacja sprawia, że zmieniły się także zwyczaje kupujących. Z tego powodu firmy muszą posiąść nowe kompetencje. Poniżej określimy dokładniej, czym jest sprzedaż w gospodarce cyfrowej i z jakiego powodu tak duży potencjał ma skorzystanie z programu Akademia Menadżera Cyfryzacji. Wybór usług szkoleniowych i doradczych z tego zakresu to doskonałe rozwiązanie dla menedżerów z mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Przekonaj się dlaczego!

Czym jest gospodarka cyfrowa?

Aby zrozumieć, czym jest sprzedaż w gospodarce cyfrowej, musimy zdefiniować samo pojęcie cyfrowej gospodarki. Jest to inaczej forma transakcji, w której zamiast fizycznego kontaktu i fizycznej wymiany dóbr mamy do czynienia ze współpracą w sposób elektroniczny. Jeszcze bardziej upraszczając termin, jest to wykorzystywanie technologii informatycznych w procesach gospodarki rynkowej. Jednym z tych procesów jest sprzedaż produktów i usług.

Sprzedaż w gospodarce cyfrowej a korzyści firm

Rozwinięcie kompetencji z zakresu sprzedaży w gospodarce cyfrowej oznacza między innymi:

  • poznanie nowoczesnych narzędzi cyfrowych,
  • większe rozumienie zasad działania automatyzacji marketingu,
  • zrozumienie zasad i przykładów efektywnej komunikacji za pośrednictwem social mediów,
  • nauczenie się identyfikacji metod i narzędzi niezbędnych przy sprzedaży w gospodarce cyfrowej,
  • ćwiczenia z posługiwania się narzędziami marketingu internetowego.

Warto pamiętać, że istnieją również pewne ogólne korzyści przedsiębiorstw, które sprawnie poruszają się w dziedzinie gospodarki cyfrowej. Wymienić można między innymi:

  • redukcję kosztów transakcji handlowych,
  • lepszy kontakt z klientem,
  • usprawnienie jakości przepływu informacji,
  • bycie na czasie,
  • przyspieszenie procesów handlowych,
  • pozbycie się problemu związanego z odległością geograficzną.

Sprzedaż w gospodarce cyfrowej – szkolenia

Jako lider branży szkoleniowej zajmujemy się rozwojem pracowników także z zakresu sprzedaży w gospodarce cyfrowej. Jeżeli interesuje Cię to zagadnienie i chciałbyś, aby Twoja firma maksymalnie wykorzystała potencjał cyfryzacji, zapraszamy do skorzystania z naszych szkoleń. Jest to możliwe także poprzez uczestnictwo w programie Akademia Menadżera Cyfryzacji.

Przypomnimy tylko, że projekt „Akademia menadżera — kompetencje w zakresie cyfryzacji” jest w sporej części refinansowy firmom. Opisywane wyżej kompetencje z zakresu sprzedaży w gospodarce cyfrowej to tylko część całego zakresu wiedzy i umiejętności, które można rozwinąć na naszych szkoleniach.

Celem programu jest wyposażenie kadry menedżerskiej, a także właścicielskiej oraz pracowników w wiedzę i umiejętności niezbędne przy wdrożeniu transformacji cyfrowej w przedsiębiorstwie. Zaufaj usługom Warto Szkolić! Będziemy z Tobą i Twoją firmą już od momentu złożenia Formularza Rejestracyjnego u Operatora.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Onboarding na produkcji – jak wdrożyć do pracy nowe osoby?

Onboarding na produkcji – jak wdrożyć do pracy nowe osoby? Pracownicy fizyczni, wykonujący swoje obowiązki w różnego typu zakładach przemysłowych czy magazynach, powinni zostać odpowiednio przeszkoleni do wykonywania przydzielonych im zadań. Mimo że wdrożenie ma tutaj nieco inny charakter niż w przypadku osób pracujących w biurach, to nadal należy zapewnić załodze odpowiednie wsparcie. Jest ono szczególnie ważne w pierwszych miesiącach zatrudnienia. Dobre…
dowiedz się więcej
Wiedza i rozwój

Ocena pracownicza. Przykry obowiązek czy szansa na rozwój kompetencji?

Ocena pracownicza. Przykry obowiązek czy szansa na rozwój kompetencji? Jakiekolwiek zmierzenie się z systemem oceniania budzi najczęściej negatywne emocje. Wiele osób ma wtedy przed oczami odpowiedź przy szkolnej tablicy czy też trudny egzamin na studiach. Do tego dochodzi aspekt psychologiczny. Trudno jest przyjąć krytykę, nawet jeśli jest ona zakomunikowana w kulturalny i konstruktywny sposób. Z tych powodów pomysły takie jak okresowa…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak rozpoznać potrzeby szkoleniowe swoich pracowników?

Jak rozpoznać potrzeby szkoleniowe swoich pracowników? Niezależnie od branży, w jakiej działa firma, ważne jest, aby osoby w niej zatrudnione były na bieżąco przygotowywane do pełnienia swoich obowiązków. To już standard, że poświęca się sporo czasu na szkolenia wdrożeniowe. Jednak równie ważną kwestią jest późniejszy rozwój kompetencji. Sprawia on, że można łatwiej delegować zadania poszczególnym osobom, a także usprawnia przeprowadzanie rekrutacji wewnętrznych.…
dowiedz się więcej