Sprzedaż w gospodarce cyfrowej

Sprzedaż w gospodarce cyfrowej

Wszechobecna cyfryzacja sprawia, że zmieniły się także zwyczaje kupujących. Z tego powodu firmy muszą posiąść nowe kompetencje. Poniżej określimy dokładniej, czym jest sprzedaż w gospodarce cyfrowej i z jakiego powodu tak duży potencjał ma skorzystanie z programu Akademia Menadżera Cyfryzacji. Wybór usług szkoleniowych i doradczych z tego zakresu to doskonałe rozwiązanie dla menedżerów z mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Przekonaj się dlaczego!

Czym jest gospodarka cyfrowa?

Aby zrozumieć, czym jest sprzedaż w gospodarce cyfrowej, musimy zdefiniować samo pojęcie cyfrowej gospodarki. Jest to inaczej forma transakcji, w której zamiast fizycznego kontaktu i fizycznej wymiany dóbr mamy do czynienia ze współpracą w sposób elektroniczny. Jeszcze bardziej upraszczając termin, jest to wykorzystywanie technologii informatycznych w procesach gospodarki rynkowej. Jednym z tych procesów jest sprzedaż produktów i usług.

Sprzedaż w gospodarce cyfrowej a korzyści firm

Rozwinięcie kompetencji z zakresu sprzedaży w gospodarce cyfrowej oznacza między innymi:

  • poznanie nowoczesnych narzędzi cyfrowych,
  • większe rozumienie zasad działania automatyzacji marketingu,
  • zrozumienie zasad i przykładów efektywnej komunikacji za pośrednictwem social mediów,
  • nauczenie się identyfikacji metod i narzędzi niezbędnych przy sprzedaży w gospodarce cyfrowej,
  • ćwiczenia z posługiwania się narzędziami marketingu internetowego.

Warto pamiętać, że istnieją również pewne ogólne korzyści przedsiębiorstw, które sprawnie poruszają się w dziedzinie gospodarki cyfrowej. Wymienić można między innymi:

  • redukcję kosztów transakcji handlowych,
  • lepszy kontakt z klientem,
  • usprawnienie jakości przepływu informacji,
  • bycie na czasie,
  • przyspieszenie procesów handlowych,
  • pozbycie się problemu związanego z odległością geograficzną.

Sprzedaż w gospodarce cyfrowej – szkolenia

Jako lider branży szkoleniowej zajmujemy się rozwojem pracowników także z zakresu sprzedaży w gospodarce cyfrowej. Jeżeli interesuje Cię to zagadnienie i chciałbyś, aby Twoja firma maksymalnie wykorzystała potencjał cyfryzacji, zapraszamy do skorzystania z naszych szkoleń. Jest to możliwe także poprzez uczestnictwo w programie Akademia Menadżera Cyfryzacji.

Przypomnimy tylko, że projekt „Akademia menadżera — kompetencje w zakresie cyfryzacji” jest w sporej części refinansowy firmom. Opisywane wyżej kompetencje z zakresu sprzedaży w gospodarce cyfrowej to tylko część całego zakresu wiedzy i umiejętności, które można rozwinąć na naszych szkoleniach.

Celem programu jest wyposażenie kadry menedżerskiej, a także właścicielskiej oraz pracowników w wiedzę i umiejętności niezbędne przy wdrożeniu transformacji cyfrowej w przedsiębiorstwie. Zaufaj usługom Warto Szkolić! Będziemy z Tobą i Twoją firmą już od momentu złożenia Formularza Rejestracyjnego u Operatora.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Komunikacja z klientem - jak rozmawiać przez telefon, by przynosić zyski dla firmy?

Komunikacja z klientem – jak rozmawiać przez telefon, by przynosić zyski dla firmy? Od przebiegu rozmowy z potencjalnym klientem zależy, czy uda się doprowadzić do jego pozyskania. Odpowiednia komunikacja to również wizytówka działalności. Przekonaj się, jak rozmawiać, aby przynieść zyski swojej firmie. Dowiedz się również, czego się wystrzegać. Szkolenie z komunikacji pozwala podnieść swoje kompetencje także w sytuacjach, gdy rozmówca początkowo jest sceptycznie nastawiony.…
dowiedz się więcej
Wiedza i rozwój

Merchandising w praktyce — sposób na większe zyski sklepu

Merchandising w praktyce — sposób na większe zyski sklepu Pojęcia takie jak  merchandising oraz visual merchandising są ostatnio coraz częściej spotykane. Nic dziwnego, gdyż walka o klienta decyduje o rezultatach osiąganych przez sklepy. Poniżej dowiesz się, czym jest merchandising i na czym polega. Wskażemy również przykłady wykorzystania merchandisingu przez marki, które notują doskonałe wyniki sprzedażowe. Czym jest visual…
dowiedz się więcej
Szkolenia dofinansowane, Wiedza i rozwój

Opracowanie modelu biznesu

Opracowanie modelu biznesu Opracowanie modelu biznesowego jest kompetencją niezbędną do tego, aby firma mogła odnieść sukces. Jako lider branży szkoleniowej uczymy tego zagadnienia od podstaw. Uruchamianie działalności bez jego uwzględnienia nie ma żadnego sensu. Przekonaj się, czym jest model biznesu, a także, w jaki sposób firma korzysta na jego dobrym opracowaniu. Czym jest model biznesu? Model biznesowy jest…
dowiedz się więcej