Sprzedaż w gospodarce cyfrowej

Wszechobecna cyfryzacja sprawia, że zmieniły się także zwyczaje kupujących. Z tego powodu firmy muszą posiąść nowe kompetencje. Poniżej określimy dokładniej, czym jest sprzedaż w gospodarce cyfrowej i z jakiego powodu tak duży potencjał ma skorzystanie z programu Akademia Menadżera Cyfryzacji. Wybór usług szkoleniowych i doradczych z tego zakresu to doskonałe rozwiązanie dla menedżerów z mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Przekonaj się dlaczego!

Czym jest gospodarka cyfrowa?

Aby zrozumieć, czym jest sprzedaż w gospodarce cyfrowej, musimy zdefiniować samo pojęcie cyfrowej gospodarki. Jest to inaczej forma transakcji, w której zamiast fizycznego kontaktu i fizycznej wymiany dóbr mamy do czynienia ze współpracą w sposób elektroniczny. Jeszcze bardziej upraszczając termin, jest to wykorzystywanie technologii informatycznych w procesach gospodarki rynkowej. Jednym z tych procesów jest sprzedaż produktów i usług.

Sprzedaż w gospodarce cyfrowej a korzyści firm

Rozwinięcie kompetencji z zakresu sprzedaży w gospodarce cyfrowej oznacza między innymi:

  • poznanie nowoczesnych narzędzi cyfrowych,
  • większe rozumienie zasad działania automatyzacji marketingu,
  • zrozumienie zasad i przykładów efektywnej komunikacji za pośrednictwem social mediów,
  • nauczenie się identyfikacji metod i narzędzi niezbędnych przy sprzedaży w gospodarce cyfrowej,
  • ćwiczenia z posługiwania się narzędziami marketingu internetowego.

Warto pamiętać, że istnieją również pewne ogólne korzyści przedsiębiorstw, które sprawnie poruszają się w dziedzinie gospodarki cyfrowej. Wymienić można między innymi:

  • redukcję kosztów transakcji handlowych,
  • lepszy kontakt z klientem,
  • usprawnienie jakości przepływu informacji,
  • bycie na czasie,
  • przyspieszenie procesów handlowych,
  • pozbycie się problemu związanego z odległością geograficzną.

Sprzedaż w gospodarce cyfrowej – szkolenia

Jako lider branży szkoleniowej zajmujemy się rozwojem pracowników także z zakresu sprzedaży w gospodarce cyfrowej. Jeżeli interesuje Cię to zagadnienie i chciałbyś, aby Twoja firma maksymalnie wykorzystała potencjał cyfryzacji, zapraszamy do skorzystania z naszych szkoleń. Jest to możliwe także poprzez uczestnictwo w programie Akademia Menadżera Cyfryzacji.

Przypomnimy tylko, że projekt „Akademia menadżera — kompetencje w zakresie cyfryzacji” jest w sporej części refinansowy firmom. Opisywane wyżej kompetencje z zakresu sprzedaży w gospodarce cyfrowej to tylko część całego zakresu wiedzy i umiejętności, które można rozwinąć na naszych szkoleniach.

Celem programu jest wyposażenie kadry menedżerskiej, a także właścicielskiej oraz pracowników w wiedzę i umiejętności niezbędne przy wdrożeniu transformacji cyfrowej w przedsiębiorstwie. Zaufaj usługom Warto Szkolić! Będziemy z Tobą i Twoją firmą już od momentu złożenia Formularza Rejestracyjnego u Operatora.

Paulina Michalska

Brand Manager, odpowiedzialna za rozwój marki, pozyskiwanie klientów i strategię komunikacji. Skutecznie buduje wizerunek firmy, tworzy angażujące treści SEO i dba o spójność przekazu we wszystkich kanałach. Dzięki przemyślanym działaniom znacząco zwiększyła sprzedaż oraz liczbę zapytań ofertowych, wzmacniając pozycję marki na rynku. Perfekcjonistka, ceniąca ład, terminowość i jasne zasady pracy. Posiada 5-letnie doświadczenie dziennikarskie, które zdobyła w mediach lokalnych – radiu, telewizji i portalu informacyjnym. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (komunikacja i kulturoznawstwo) oraz Akademii Sztuk Scenicznych w Poznaniu (reżyseria).

dowiedz się więcej

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak rozwiązywać konflikty w zespole? - praktyczny przewodnik

Dlaczego warto nauczyć się rozwiązywać konflikty w zespole Rozwiązywanie konfliktów w zespole to nieodłączny element skutecznego zarządzania organizacją. W każdej firmie – niezależnie od branży czy wielkości – pojawiają się różnice zdań, napięcia i sytuacje, które mogą przerodzić się w poważne konflikty. Dlatego coraz więcej menedżerów, liderów i specjalistów HR zadaje sobie pytanie: jak rozwiązywać konflikty, by nie niszczyły relacji, nie wpływały negatywnie na atmosferę pracy i nie obniżały…
dowiedz się więcej
Wiedza i rozwój, Wywiad

Jak skutecznie rekrutować i przeprowadzać selekcję pracowników – wywiad z Angeliką Kuczyńską

Rekrutacja przyszłości: jak budować strategie dopasowane do realiów rynku i potrzeb organizacji W świecie, w którym rynek pracy zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, dobra rekrutacja przestaje być tylko działaniem operacyjnym – staje się elementem strategicznym, wpływającym bezpośrednio na rozwój i konkurencyjność organizacji. Dzisiejsi kandydaci nie tylko szukają pracy – oni oceniają, porównują i wybierają pracodawców, którzy oferują coś więcej niż…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia z komunikacji zwiększają skuteczność współpracy zespołowej?

Skuteczna komunikacja w zespole – jakie szkolenia zwiększają efektywność i jakość współpracy? Współpraca zespołowa to jeden z najważniejszych filarów sprawnie działającej organizacji. Nawet najlepszy zespół ekspertów nie osiągnie pełni swojego potencjału, jeśli nie potrafi się skutecznie komunikować. Brak jasnych ustaleń, nieporozumienia, błędna interpretacja intencji czy konflikty wynikające z różnic stylów komunikacyjnych – to codzienne wyzwania, które znacząco obniżają efektywność pracy.…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.