Stop! Dla kar. Szkolenie w zakresie rozliczania czasu pracy kierowców

19 listopada przeprowadziliśmy szkolenie w zakresie rozliczania czasu pracy kierowców i podróży służbowych dla firmy Yetico z Gorzowa Wielkopolskiego. Było to indywidualne spotkanie – w szkoleniu wzięła udział pracowniczka firmy odpowiedzialna za rozliczanie czasu pracy kierowców zatrudnionych w firmie.

Yetico to jeden z największych producent styropianu w Polsce, z fabrykami w Olsztynie, Galewicach oraz Gorzowie Wielkopolskim. Jego produkty dostępne są w dużych sieciach marketów budowlanych: Castoramie, OBI, czy Leroy Merlin.

Do wszystkich tych sklepów trzeba dostarczyć produkt – dlatego też znaczącą część pracowników w firmie stanowią kierowcy. Przy takiej liczbie kursów, poprawne rozliczanie czasu pracy zatrudnionych za kółkiem to nie lada wyzwanie. Kolejnym jest oczywiście optymalizacja wydatków.

Cele szkolenia

Dlatego właśnie firma Yetico postanowiła skorzystać z naszego szkolenia. Celem było obniżenie kosztów generowanych przez dział transportowy firmy: ograniczenie kar związanych z nieprawidłowym rozliczaniem czasu pracy kierowców oraz nauka rozliczania podróży służbowych.

Przebieg szkolenia

Szkolenie ze względu na temat, zagadnienia prawne, miało tradycyjny charakter, ze skupieniem na teorii. Przeprowadziliśmy wykład z właściwych zagadnień prawnych, którego uzupełnieniem była prezentacja przykładów rozliczania czasu pracy kierowców i podróży służbowych. Na koniec przeprowadziliśmy audyt dokumentów rozliczeń czasu pracy kierowców oraz podróży służbowych.

Uczestniczka była zaangażowana, a za najbardziej przydatny punkt spotkania uznała temat uzgadniania ryczałtów noclegowych.

Szkolenie w zakresie rozliczania czasu pracy kierowców: rezultaty

W efekcie szkolenia uczestniczka:

  • potrafi rozlicz podróże służbowe – określ wysokości przysługujących diet i ryczałtów noclegowych,
  • wie jak prawidłowo stosować normy regulujące czas pracy kierowców,
  • zna zasady obsługi tachografów.

Dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom firma uniknie wysokich kar finansowych.

Firmie Yetico dziękujemy i mamy nadzieję, że szkolenie w zakresie rozliczania czasu pracy kierowców przyniesie wymierne korzyści. Wszystkich Was zapraszamy na nasze szkolenia transportowe, ale również takie jak: zmiany prawne w branży transportowej 2018, szkolenia dla spedytorów czy obsługa tachografów również znajdziecie w naszej ofercie.

Trenerzy “Warto Szkolić”

Czas pracy kierowców – sprawdź zawartość szkolenia

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.