Szkolenia sprzedażowe dla sklepów potentata branży mięsnej

W dniach 15-17 oraz 22-24 czerwca przeprowadziliśmy szkolenia sprzedażowe dla sklepów firmy „Artek” z Zielonej Góry. Pracowników podzieliliśmy na dwie grupy szkoleniowe – każda z nich wzięła udział w trzydniowych cyklu spotkań.

Firma „Artek” z powodzeniem działa na polskim rynku już od prawie trzydziestu lat, wciąż rozwijając sieć swoich sklepów i produktów. To ona kryje się za logiem sklepów „Żubr” oraz wędlinami „Staropolskie Wędliny” i „Zielona Kraina”. Łącznie w ofercie firma posiada aż 1000 (!) produktów mięsno-wędliniarskich i jest największych dystrybutorem tego typu towarów w zachodniej Polsce.

Cele szkolenia

Cykl szkoleniowy, który zrealizowaliśmy dla zielonogórskiej firmy miał na celu przede wszystkim wzmocnienie umiejętności odczytywania i kreowania potrzeb klienta, a w konsekwencji wzrost sprzedaży.

Przebieg szkolenia

W trakcie sześciu dni szkoleniowych przeplataliśmy elementy pracy praktycznej z przekazywaniem wiedzy teoretycznej. Wykłady z użyciem prezentacji Power Point, ćwiczenia praktyczne oraz doradztwo eksperckie trenera na terenie sklepu to trzy główne formy szkoleniowe, które zastosowaliśmy.

Podczas cyklu szkoleniowego dla firmy „Artek” zrealizowaliśmy następujące bloki tematyczne:

  • merchandising: szczegółowe zasady ekspozycji,
  • sposoby odczytywania potrzeb klienta,
  • metody wpływu na decyzje zakupowe klientów,
  • kultura obsługi klienta,
  • zasady współpracy personelu.

Szeroko omówiliśmy zachowania klientów przy ladzie sprzedażowej, a trener wyznaczył m.in. jej „strefy ciepłe” – miejsca, w których należy ułożyć wysokomarżowe produkty. W formie wspólnej dyskusji uczestnicy wybierali również pośród prezentowanych przez trenera rozwiązań zwiększających sprzedaż te, które najlepiej sprawdzą się na terenie ich sklepu. W trakcie szkoleń poruszyliśmy również kwestię znaczenia otwartej komunikacji i współpracy pracowników na wysokość sprzedaży.

Rezultaty szkolenia

Uczestnicy przede wszystkim nauczyli się, jak wpływać na potrzeby klienta wykorzystując ułożenie towarów, komplementarność, zachowania indywidualne i grupowe. Ale co może ważniejsze, zrozumieli, że jakość współpracy w zespole i organizacji pracy bezpośrednio przekłada się na wyniki ich działu.

Dzięki szkoleniu z logiem „Warto Szkolić” firma zyskała świadomy personel, który potrafi wykorzystać techniki wpływu na potrzeby klientów, zwiększając sprzedaż. Szkolenie wzmocni zaangażowanie pracowników i zdecydowanie zwiększy ich wydajność dzięki poprawionej organizacji pracy.

Na zakończenie chcemy serdecznie podziękować za zaangażowany udział w szkoleniach wszystkim uczestnikom, pracownikom firmy „Artek”. Natomiast wszystkich Was zapraszamy do odwiedzenia zakładki szkolenia sprzedażowe dla sklepów, firm usługowych i produkcyjnych na naszej stronie i skorzystania z naszych usług.

Trenerzy “Warto Szkolić”

Jeśli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje odnośnie możliwości rozwoju Twojej firmy, poznać praktyczne narzędzia i być na bieżąco z biznesowymi trendami, dołącz do naszego newslettera!

[mailerlite_form form_id=1]

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.