Szkolenia sprzedażowe dla sklepów potentata branży mięsnej

W dniach 15-17 oraz 22-24 czerwca przeprowadziliśmy szkolenia sprzedażowe dla sklepów firmy „Artek” z Zielonej Góry. Pracowników podzieliliśmy na dwie grupy szkoleniowe – każda z nich wzięła udział w trzydniowych cyklu spotkań.

Firma „Artek” z powodzeniem działa na polskim rynku już od prawie trzydziestu lat, wciąż rozwijając sieć swoich sklepów i produktów. To ona kryje się za logiem sklepów „Żubr” oraz wędlinami „Staropolskie Wędliny” i „Zielona Kraina”. Łącznie w ofercie firma posiada aż 1000 (!) produktów mięsno-wędliniarskich i jest największych dystrybutorem tego typu towarów w zachodniej Polsce.

Cele szkolenia

Cykl szkoleniowy, który zrealizowaliśmy dla zielonogórskiej firmy miał na celu przede wszystkim wzmocnienie umiejętności odczytywania i kreowania potrzeb klienta, a w konsekwencji wzrost sprzedaży.

Przebieg szkolenia

W trakcie sześciu dni szkoleniowych przeplataliśmy elementy pracy praktycznej z przekazywaniem wiedzy teoretycznej. Wykłady z użyciem prezentacji Power Point, ćwiczenia praktyczne oraz doradztwo eksperckie trenera na terenie sklepu to trzy główne formy szkoleniowe, które zastosowaliśmy.

Podczas cyklu szkoleniowego dla firmy „Artek” zrealizowaliśmy następujące bloki tematyczne:

  • merchandising: szczegółowe zasady ekspozycji,
  • sposoby odczytywania potrzeb klienta,
  • metody wpływu na decyzje zakupowe klientów,
  • kultura obsługi klienta,
  • zasady współpracy personelu.

Szeroko omówiliśmy zachowania klientów przy ladzie sprzedażowej, a trener wyznaczył m.in. jej „strefy ciepłe” – miejsca, w których należy ułożyć wysokomarżowe produkty. W formie wspólnej dyskusji uczestnicy wybierali również pośród prezentowanych przez trenera rozwiązań zwiększających sprzedaż te, które najlepiej sprawdzą się na terenie ich sklepu. W trakcie szkoleń poruszyliśmy również kwestię znaczenia otwartej komunikacji i współpracy pracowników na wysokość sprzedaży.

Rezultaty szkolenia

Uczestnicy przede wszystkim nauczyli się, jak wpływać na potrzeby klienta wykorzystując ułożenie towarów, komplementarność, zachowania indywidualne i grupowe. Ale co może ważniejsze, zrozumieli, że jakość współpracy w zespole i organizacji pracy bezpośrednio przekłada się na wyniki ich działu.

Dzięki szkoleniu z logiem „Warto Szkolić” firma zyskała świadomy personel, który potrafi wykorzystać techniki wpływu na potrzeby klientów, zwiększając sprzedaż. Szkolenie wzmocni zaangażowanie pracowników i zdecydowanie zwiększy ich wydajność dzięki poprawionej organizacji pracy.

Na zakończenie chcemy serdecznie podziękować za zaangażowany udział w szkoleniach wszystkim uczestnikom, pracownikom firmy “Artek”. Natomiast wszystkich Was zapraszamy do odwiedzenia zakładki szkolenia sprzedażowe dla sklepów, firm usługowych i produkcyjnych na naszej stronie i skorzystania z naszych usług.

Trenerzy “Warto Szkolić”

Jeśli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje odnośnie możliwości rozwoju Twojej firmy, poznać praktyczne narzędzia i być na bieżąco z biznesowymi trendami, dołącz do naszego newslettera!

[mailerlite_form form_id=1]

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.