Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Szkolenia transportowe – już dostępne w naszej ofercie - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Szkolenia transportowe – już dostępne w naszej ofercie

Jak większość z Was zauważyła, nieustannie rozszerzamy naszą ofertę szkoleniową. Przypominamy więc, że możecie w niej znaleźć również szkolenia transportowe, w ramach których, realizujemy cały szereg zagadnień związanych z branżą transportową. Jest to ogromna dawka wiedzy, którą doceni każda osoba, związana z branżą transportową.

Szkolenia transportowe – dla kogo?

Tematy realizowane w ramach oferty szkoleń transportowych będą szczególnie przydatne dla osób na wyższych szczeblach kariery w branży – koordynatorów czy właścicieli firm świadczących usługi z zakresu transportu towarów. Przewidzieliśmy także specjalne szkolenia dla kierowców, np. z zakresu obsługi  tachografów.

Warto wspomnieć, że również na te szkolenia można ubiegać się o dofinansowanie z puli Krajowego Funduszu Szkoleniowego czy Bazy Usług Rozwojowych. Więcej o dofinansowaniach na rok 2019 pisaliśmy tu [klik]. Wspomnimy tylko, że już teraz warto badać potrzeby firm z zakresie szkoleń, aby w I kwartale 2019 roku złożyć wniosek o dofinansowanie.

Zakres tematów

Starając się wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, opracowaliśmy sześć tematów obejmujących najważniejsze zagadnienia:

  • Prawne podstawy pracy spedytorów

W ramach tego szkolenia dowiecie się podstawowych rzeczy o formalnej stronie spedycji. Podczas szkolenia, poruszymy zagadnienie formalności w prawie transportowym jakie muszą zostać dopełnione w ramach wprowadzonej w 1956 roku Konwencji CMR. Dowiecie się też wszystkiego o przewozach kabotażowych a także rozwiniemy zagadnienie odpowiedzialności podmiotu zlecającego w zakresie przewozów nienormatywnych (np. wielkogabarytowych, etc.). Dowiecie się, że nie tylko na przewoźniku ciąży pewna odpowiedzialność w kontekście tego typu przewozów.

  • Czas pracy kierowcy oraz pojazdy nienormatywne

Poruszymy temat czasu pracy kierowcy, o którym było ostatnio bardzo głośno w mediach. Dowiecie się o normach regulacji czasu pracy kierowców, o karach grożących za ich przekroczenie, oraz wyjaśnimy jaka jest metodologia pomiaru i kontroli na przykładzie Inspekcji Transportu drogowego. W ramach tego szkolenia dowiecie się też wszystkiego o pojazdach nienormatywnych oraz o zakazach ruchu – jakie pojazdy są objęte zakazami, a które przewozy są nieobjęte zakazem. Poruszymy również prawną stronę tych zagadnień w kontekście wpływu przepisów na przyszłość polskiego transportu.

  • Normy czasu pracy kierowcy i obsługa tachografów

Szkolenie to szczególnie polecamy kierowcom oraz osobom odpowiedzialnym za formalne aspekty pracy kierowców. Dowiecie się jak szkolenia kierowców2prawidłowo opisywać wydruki i wykresówki, poznacie szczegóły przepisów regulujących normy czasu pracy kierowców, czy też przedstawimy wszystkie tajniki poprawnej rejestracji aktywności kierowców.

  • Rozliczanie czasu pracy kierowcy i podróży służbowych

W ramach tego tematu poruszymy kwestie ewidencji czasu pracy kierowcy. Dowiecie się jak poprawnie taką ewidencję prowadzić, jak wygląda kwestia wynagrodzenia za pracę kierowców, również w zakresie godzin nadliczbowych czy świąt. Wyjaśnimy też definicje czasu pracy kierowcy, dyżurów, etc. Opowiemy Wam także wszystko o dietach i ryczałtach w podróżach służbowych.

  • Reguły dostaw Międzynarodowej Izby Handlowej “INCOTERMS 2010”

Podczas tego szkolenia zapoznamy Was szczegółowo z pojęciem Incoterms, wyjaśnimy wszelkie funkcje, podziały reguł dostaw a także poznacie zakres stosowania. Dowiecie się także jak i czy Incoterms wpływa na normy prawa powszechnie obowiązującego

  • Zmiany w przepisach 2019

Podczas tego szkolenia dowiecie się o wszystkich zmianach w prawie, które wpływają na branżę transportową. Omówimy szczegółowo wszelkie nowelizacje ustaw oraz pozostawimy przestrzeń na zadanie wszystkich nurtujących Was pytań w tym zakresie. Szkolenie obowiązkowe dla wszystkich właścicieli firm transportowych. Dodamy, że zajęcia są prowadzone przez doświadczonych trenerów – wybitnych specjalistów w branży transportowej, którzy swoją wiedzę nieustannie aktualizują.

Zachęcamy do zastanowienia się, które ze szkoleń mogą być przydane w Waszej firmie i kto powinien w nich uczestniczyć. Oczywiście w razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu z nami, a nasz przedstawiciel, pomoże Wam określić dokładne potrzeby Waszej firmy w zakresie szkoleń. Zapraszamy!

 

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

7 sposobów na radzenie sobie z trudnym klientem – wskazówki i szkolenia z których musisz skorzystać

Skuteczne strategie radzenia sobie z trudnym klientem W pracy z klientami każdy sprzedawca prędzej czy później zetknie się z osobą, która będzie trudna we współpracy. Czasem wynika to z rozczarowania usługą, nieporozumienia, problemów technicznych, a czasami po prostu z frustracji związanej z sytuacją niezależną od firmy. Trudni klienci mogą być zdenerwowani, zirytowani, a nawet agresywni, co stawia sprzedawcę w bardzo wymagającej sytuacji. Umiejętność radzenia sobie z takimi wyzwaniami…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

7 najlepszych szkoleń, dzięki którym zbudujesz idealny zespół

Kluczowe szkolenia w budowaniu i zarządzaniu zespołem Budowanie zespołu to kluczowy element sukcesu w każdej organizacji. Dobrze funkcjonujący zespół to nie tylko ludzie pracujący razem, ale grupa, która efektywnie współpracuje, dzieli się zadaniami i realizuje wspólne cele. Aby stworzyć taki zespół, menedżerowie powinni zainwestować w odpowiednie szkolenia, które pomogą w rozwijaniu kluczowych kompetencji zarówno liderów, jak i członków zespołów. Poniżej przedstawiamy 7 najlepszych…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

6 szkoleń sprzedażowych, dzięki którym zbudujesz relacje z klientem

Relacje z klientami jako fundament skutecznej sprzedaży Budowanie relacji z klientami to fundament skutecznej sprzedaży, który wpływa na długoterminowy sukces każdej firmy. Współczesny rynek jest pełen konkurencji, a klienci mają dostęp do szerokiej gamy produktów i usług. To właśnie relacje, jakie nawiązujesz z klientami, mogą stanowić kluczowy wyróżnik, który zadecyduje o ich lojalności wobec Twojej marki. Zaufanie, zaangażowanie i umiejętność zrozumienia potrzeb…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.