Szkolenie „Certyfikowany audytor wewnętrzny/ pełnomocnik ISO 9001”

Jedenastego lutego bieżącego roku przeprowadziliśmy indywidualne szkolenie „Certyfikowany audytor wewnętrzny/pełnomocnik ISO 9001” dla firmy Tachion. Jego głównym celem było przygotowanie osoby odpowiedzialnej za zarządzanie jakością w firmie do zmian związanych z nowym standardem ISO 9001:2015. Było to spotkanie całodzienne.

Tachion to właściciel marki Konstal, firma zajmująca się sprzedażą hurtową produktów ze stali, pokryć dachowych oraz płyt warstwowych. Firma zdecydowała się skorzystać z naszego szkolenia Certyfikowany audytor wewnętrzny/pełnomocnik ISO 9001. Oprócz tego Tachion w lutym skorzystała również z dwóch innych szkoleń z oferty „Warto Szkolić”: Budowanie marki osobistej przedsiębiorcy i eksperta oraz Negocjacje i manipulacje – Jak negocjować w świecie agresywnego biznesu.

Cele szkolenia

Każda duża lub średniej wielkości firma korzysta na wdrożeniu systemu zarządzania jakością według wymogów norm ISO. Norma ISO to sprawne planowanie produkcji, minimalizacja strat i ryzyka wystąpienia uchybień w produkcie, a w konsekwencji zadowolenie klienta. Firma Tachion od lat posiada certyfikat normy ISO, a w związku z pojawieniem się nowego standardu ISO 9001:2015 postanowiła skorzystać ze szkolenia, tak aby dostosowanie do znowelizowanej normy przebiegło szybko i sprawnie.

Cele szkolenia objęły:

  • Poznanie rozwiązań dostosowujących system zarządzania jakością do znowelizowanego standardu
  • Zrozumienie wymagań normy ISO 9001:2015
  • Poznanie zakresu obowiązków i odpowiedzialności audytora

Przebieg szkolenia

Podczas szkolenia przekazano wiedzę na temat normy ISO, zadań stojących przed pełnomocnikiem ISO oraz wiedzę dotyczącą przeprowadzania audytów.

Spotkanie zostało podzielone na trzy odrębne bloki tematyczne:

  • SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
  • AUDYT WEWNĘTRZNY
  • ZADANIA PEŁNOMOCNIKA DS. ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ

Podczas szkolenia zrealizowaliśmy wykład, warsztaty oraz dyskusję na temat ISO. W ramach części warsztatowej trener przygotował dla uczestników materiał do ćwiczeń praktycznych: scenki audytowe.

Rezultaty szkolenia

Szkolenie przekazało podstawową wiedzę niezbędną do  prawidłowego nadzorowania systemu zarządzania w firmie, a także pokazała rozwiązania pomagające w sprawny sposób dostosować obecnie funkcjonujący system zarządzania jakością do nowych standardów ISO 9001:2015.

Firmie Tachion dziękujemy za skorzystanie z usług naszej firmy i cieszymy się już na kolejne szkolenia, o których poprowadzenie zostaliśmy już poproszeni: Budowanie marki osobistej przedsiębiorcy i eksperta oraz Negocjacje i manipulacje – Jak negocjować w świecie agresywnego biznesu.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Rola CRM w sieci handlowej w budowaniu przewagi rynkowej Współczesna sprzedaż detaliczna nie może funkcjonować skutecznie bez odpowiedniego wsparcia technologicznego. Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na rozwój, lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży, jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. W dobie cyfrowej transformacji, systemy CRM w sieci handlowej stają się nieodzownym narzędziem codziennej pracy. Ich rola nie ogranicza się jedynie do gromadzenia danych, ale obejmuje całościowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Strategiczne zarządzanie handlem w sieci sklepów – relacja ze szkolenia

Zarządzanie handlem w sieci sklepów – klucz do przewagi konkurencyjnej Zarządzanie handlem to obecnie jeden z najważniejszych obszarów strategicznych dla firm działających w środowisku wielokanałowym. W realiach silnej konkurencji, rosnących oczekiwań konsumentów oraz dynamicznego rozwoju technologii, umiejętność skutecznego zarządzania handlem staje się kluczowa dla utrzymania rentowności, budowania wartości marki i efektywnej ekspansji. Sieci handlowe, niezależnie od skali działalności, muszą rozwijać kompetencje w zakresie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozwój współpracy między kierownikami w firmie produkcyjnej

Rozwój współpracy między kierownikami jako kluczowy element efektywności w firmie produkcyjnej Efektywna współpraca między kierownikami to jeden z kluczowych elementów sprawnie funkcjonującej firmy, szczególnie w środowisku produkcyjnym, gdzie precyzja, czas reakcji i płynność informacji mają ogromne znaczenie. Rozwój współpracy między kierownikami wpływa bezpośrednio na zdolność organizacji do realizowania strategicznych celów, optymalizowania procesów i reagowania na zmieniające się potrzeby rynkowe. W nowoczesnych…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.