Szkolenie dla firmy Smart Automation. „Budowanie współpracy w zespole”

Szkolenie dla firmy Smart Automation. „Budowanie współpracy w zespole”

W miesiącu wrześniu, trenerzy zespołu „Warto Szkolić” zorganizowali z ramach Bazy Usług Rozwojowych, szkolenie w zakresie budowania współpracy w zespole dla pracowników firmy Smart Automation.

Szkolenie dla firmy Smart Automation. „Budowanie współpracy w zespole”

Szkolenie odbyło się 25.09.2017 w siedzibie firmy w Olsztynie.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było poznanie techniki i metod skutecznej komunikacji w zespole, roli synergii i komunikacji perswazyjnej oraz etapy budowania i rozwoju zespołu. A także umiejętność zastosowania techniki i metody skutecznej komunikacji w zespole. Dodatkowo uczestnicy szkolenia poznali sposoby na to jak radzić sobie z barierami komunikacyjnym, kontrolować własne zachowania niewerbalne w relacji ze współpracownikami oraz opanować metody podnoszące zdolności komunikacyjne.

Schemat szkolenia

Szkolenie podzielone zostało na dwie części: teoretyczną oraz warsztatową.

W pierwszej części szkolenia, uczestnicy poznali swoje temperamenty, typy osobowości dzięki czemu zdiagnozowany został ich własny styl komunikacji oraz sposób komunikowania się w zespole.

Następnie metodami warsztatowymi uczestnicy poznali podstawy efektywnej komunikacji w zespole. Dowiedzieli się jak się komunikować zarówno bezpośrednio jak i w komunikacji mailowej.

W formie ćwiczeń uczestnicy poznali sposoby porozumienia się z innymi osobami, w ramach tego samego temperamentu  oraz odmiennego.

Dodatkowo uczestnicy dowiedzieli się jak aranżować przestrzeń i dystans w komunikacji niewerbalnej z współpracownikami i klientami oraz w jaki sposób wywierać wpływ podczas komunikacji.

Na zakończenie szkolenia uczestnicy zapoznali się także z etapami budowania zespołu.

Rezultaty przeprowadzonego szkolenia

Przeprowadzone szkolenie przede wszystkim dało jego uczestnikom wiedzę na temat tego jaki posiadają własny styl komunikacji oraz jaką rolę pełnią w zespole.

Dodatkowo uczestnicy dowiedzieli się jak zwiększyć efektywność pracy w zespole poprzez umiejętne dobieranie współpracowników. Efektem szkolenia było także nabycie umiejętności wykorzystania komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sytuacji konfliktowej.

Na zakończenie szkolenia uczestnicy przy pomocy trenera określili kierunek dalszej pracy nad rozwojem umiejętności komunikacyjnych.

Dziękujemy bardzo pracownikom firmy Smart Automation za udział w szkoleniu oraz okazane zaufanie.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży w firmie handlowo-usługowej – relacja ze szkolenia

Dlaczego zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży zmienia oblicze biznesu? W dzisiejszym, przepełnionym informacjami świecie, gdzie klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby ofert i opinii, sama znajomość produktu przestała być kluczem do sukcesu. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko transakcji – pragną spersonalizowanych doświadczeń i relacji opartych na zaufaniu. To właśnie zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży jest fundamentem, który pozwala…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wdrażanie ESG w branży tekstylnej - relacja ze szkolenia

ESG w branży tekstylnej – od teorii do praktyki Współczesny świat biznesu coraz mocniej akcentuje potrzebę działania w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, a strategia ESG (Environmental, Social, Governance) staje się fundamentem długoterminowej wartości i odporności przedsiębiorstw. Koncepcja ta, łącząca w sobie troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną oraz wysokie standardy ładu korporacyjnego, przestaje być jedynie wizerunkowym dodatkiem, a staje się kluczowym elementem strategii, który…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Skuteczna komunikacja i sprzedaż w sklepie meblowym – relacja ze szkolenia

Dlaczego komunikacja w sklepie meblowym jest kluczem do sukcesu Zakup mebli to dla większości klientów decyzja o dużym znaczeniu, angażująca zarówno emocjonalnie, jak i finansowo. Rzadko kiedy jest to impulsywny wybór, to raczej przemyślany proces, którego celem jest stworzenie komfortowej i funkcjonalnej przestrzeni na lata. Właśnie dlatego rola sprzedawcy wykracza daleko poza bycie zwykłym informatorem o produkcie. Klient poszukuje partnera i doradcy, który…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.