Szkolenie pracowników firmy Skivak

Szkolenie pracowników firmy Skivak

Poznańskie przedsiębiorstwo Skivak to agencja, która zapewnia kompleksowe wsparcie marketingowe przekładające się na wyniki jej klientów. Specjaliści tej firmy zajmują się tworzeniem i realizacją koncepcji kreatywnych. Począwszy od copywritingu, skończywszy na designie. Szkolenie prowadzone przez Warto Szkolić odbyło się 24.02.2022, a także 3.03.2022 i objęło następujące zagadnienia: zarządzanie zespołem, motywowanie pracowników, delegowanie zadań i uprawnień.

Szkolenie dla Skivak – zarządzanie zespołem

Zarządzanie zespołem to odpowiedzialne i złożone zajęcie. W firmach ważna jest zarówno wiedza psychologiczna, jak i umiejętność jej zastosowania w praktyce. W trakcie zajęć prowadzonych dla pracowników poznańskiej agencji trener przekazywał wiedzę z zakresu między innymi:

  • komunikacji w zespole,
  • zarządzania emocjami w zespole pracowniczym,
  • motywatorów.

Skivak – motywowanie pracowników

Bardzo docenionym elementem szkolenia dla firmy Skivak było omówienie pomysłów na motywowanie pozafinansowe. W trakcie prowadzonego szkolenia trener Warto Szkolić przedstawił najskuteczniejsze strategie, a także taktyki stosowane w ramach motywowania pracowników. Dzięki tej części zajęć uczestnicy nauczyli się mechanizmów, na jakich oparte jest skuteczne motywowanie. Spodziewanym rezultatem uczestnictwa pracowników Skivak w szkoleniu jest podniesienie efektywności firmy.

Szkolenie Skivak –  delegowanie zadań i uprawnień

Uczestnicy poznali także założenia i techniki efektywnego delegowania zadań. To kluczowa umiejętność dla osób, które obejmują stanowiska kierownicze. W trakcie szkolenia pracowników firmy Skivak poruszone zostały następujące aspekty:

  • ocena czasu, złożoności i trudności zadań,
  • procedura delegacji zadań,
  • poziomy delegowania,
  • korzyści i problemy wynikające z delegowania zadań i uprawnień.

W trakcie tej części szkolenia kluczowe okazało się zebranie dobrych praktyk świadomego delegowania.  Uczestnicy wzięli również udział w tematycznych ćwiczeniach.

Szkolenie pracowników Skivak – zastosowane metody szkoleniowe

W ramach prowadzonych zajęć trener wykorzystał studium przypadku, czyli tak zwane case study. Uczestnicy mieli zatem okazję zastosować nabytą wiedzę i umiejętności w ćwiczeniach. Było to okazją do przytoczenia różnych historii, a także analogii, a następnie znalezienia praktycznych rozwiązań problemów. Uczestnicy szkolenia (pracownicy firmy Skivak) odgrywali także role i symulowane były zadania, przed którymi często stają w pracy.

Podsumowanie – szkolenie pracowników firmy Skivak

Dzięki przeprowadzonemu szkoleniu podwyższył się poziom kompetencji menedżerskich u specjalistów poznańskiego przedsiębiorstwa Skivak. Wszystkie osoby, które wzięły udział w zajęciach wykazały się bardzo dużym poziomem zaangażowania i aktywnością. Nic dziwnego, bo szkolenia, które prowadzą trenerzy Warto Szkolić są za każdym razem nie tylko bogate w przekazywaną wiedzę, ale również ciekawe.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.