Szkolenie pracowników firmy Skivak

Szkolenie pracowników firmy Skivak

Poznańskie przedsiębiorstwo Skivak to agencja, która zapewnia kompleksowe wsparcie marketingowe przekładające się na wyniki jej klientów. Specjaliści tej firmy zajmują się tworzeniem i realizacją koncepcji kreatywnych. Począwszy od copywritingu, skończywszy na designie. Szkolenie prowadzone przez Warto Szkolić odbyło się 24.02.2022, a także 3.03.2022 i objęło następujące zagadnienia: zarządzanie zespołem, motywowanie pracowników, delegowanie zadań i uprawnień.

Szkolenie dla Skivak – zarządzanie zespołem

Zarządzanie zespołem to odpowiedzialne i złożone zajęcie. W firmach ważna jest zarówno wiedza psychologiczna, jak i umiejętność jej zastosowania w praktyce. W trakcie zajęć prowadzonych dla pracowników poznańskiej agencji trener przekazywał wiedzę z zakresu między innymi:

  • komunikacji w zespole,
  • zarządzania emocjami w zespole pracowniczym,
  • motywatorów.

Skivak – motywowanie pracowników

Bardzo docenionym elementem szkolenia dla firmy Skivak było omówienie pomysłów na motywowanie pozafinansowe. W trakcie prowadzonego szkolenia trener Warto Szkolić przedstawił najskuteczniejsze strategie, a także taktyki stosowane w ramach motywowania pracowników. Dzięki tej części zajęć uczestnicy nauczyli się mechanizmów, na jakich oparte jest skuteczne motywowanie. Spodziewanym rezultatem uczestnictwa pracowników Skivak w szkoleniu jest podniesienie efektywności firmy.

Szkolenie Skivak –  delegowanie zadań i uprawnień

Uczestnicy poznali także założenia i techniki efektywnego delegowania zadań. To kluczowa umiejętność dla osób, które obejmują stanowiska kierownicze. W trakcie szkolenia pracowników firmy Skivak poruszone zostały następujące aspekty:

  • ocena czasu, złożoności i trudności zadań,
  • procedura delegacji zadań,
  • poziomy delegowania,
  • korzyści i problemy wynikające z delegowania zadań i uprawnień.

W trakcie tej części szkolenia kluczowe okazało się zebranie dobrych praktyk świadomego delegowania.  Uczestnicy wzięli również udział w tematycznych ćwiczeniach.

Szkolenie pracowników Skivak – zastosowane metody szkoleniowe

W ramach prowadzonych zajęć trener wykorzystał studium przypadku, czyli tak zwane case study. Uczestnicy mieli zatem okazję zastosować nabytą wiedzę i umiejętności w ćwiczeniach. Było to okazją do przytoczenia różnych historii, a także analogii, a następnie znalezienia praktycznych rozwiązań problemów. Uczestnicy szkolenia (pracownicy firmy Skivak) odgrywali także role i symulowane były zadania, przed którymi często stają w pracy.

Podsumowanie – szkolenie pracowników firmy Skivak

Dzięki przeprowadzonemu szkoleniu podwyższył się poziom kompetencji menedżerskich u specjalistów poznańskiego przedsiębiorstwa Skivak. Wszystkie osoby, które wzięły udział w zajęciach wykazały się bardzo dużym poziomem zaangażowania i aktywnością. Nic dziwnego, bo szkolenia, które prowadzą trenerzy Warto Szkolić są za każdym razem nie tylko bogate w przekazywaną wiedzę, ale również ciekawe.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.