Szkolenie split payment i biała lista podatników dla firmy odzieżowej Hetman

W dniach 24-25 października przeprowadziliśmy dwa bloki szkoleniowe dla firmy odzieżowej Hetman: „Zmiany w przepisach prawa dla księgowości” (szkolenie split paymentbiała lista podatników) oraz Organizacja pracy i zarządzanie pracownikami”.

W spotkaniach uczestniczyło czterech pracowników firmy: kierownik, zastępca kierownika oraz dwóch pracowników działu księgowości i administracji.

Hetman to firma zajmująca się produkcją odzieży ochronnej. Jej produkty wytwarzane są wyłącznie na terenie naszego kraju. Na marginesie warto wspomnieć, o akcji 590powodow.pl, w której bierze udział Hetman – ogólnopolskiej kampanii zwiększającej świadomość polskich marek wśród konsumentów. Zachęcamy więc do brania udziału w tego typu kampaniach: to interesująca forma promocji dla firm produkujących polskie produkty.

Cele szkolenia

Zmiany w przepisach prawa dla księgowości” celem szkolenia było zapoznanie uczestników z najnowszymi zmianami prawnymi w księgowości: w szczególności więc skupiliśmy się na „białej liście płatników” oraz na „split payment”, które to zmiany weszły w życie we wrześniu i listopadzie bieżącego roku.

Organizacja pracy i zarządzanie pracownikami” – szkolenie miało na celu poprawę umiejętności zarządzania i organizacji pracy w zespole.

 

Przebieg szkolenia

Tak jak wspomnieliśmy wyżej, dla Hetmana przeprowadziliśmy dwa rodzaje szkoleń. Pierwsze szkolenie było nastawione na rozwój kompetencji twardych – dostosowania firmy do nowych przepisów prawnych. W jego trakcie wszyscy uczestnicy nauczyli się, jak stosować nowe przepisy dotyczące podatków: biała lista podatników (zmiana prawna obowiązuje od 1 września 2019) oraz split payment (zmiana prawna obowiązuje od 1 listopada 2019). Z kolei drugie szkolenie to miało na celu rozwój kompetencji miękkich – umiejętności menedżerski. W jego trakcie rozwijaliśmy kompetencje miękkie kierownika działu: przeprowadziliśmy dla niego szkolenie z zakresu zarządzania zespołem. Kierownik dowiedział się m.in. w jaki sposób:

  • rozpoznać typ pracownika,

  • dopasować styl komunikacji do zidentyfikowanego typu pracownika,

  • dopasować sposób delegowania zadań do typu pracownika,

  • motywować,

  • chwalić,

  • kontrolować.

W trakcie szkolenia atmosfera była przyjazna, a uczestnicy chętnie uczestniczyli w prowadzonych ćwiczeniach praktycznych.

Rezultaty szkolenia

Na koniec najważniejsze: rezultaty szkolenia dla firmy Hetman.  Szkolenie z zakresu księgowości przede wszystkim pomoże uniknąć codziennych błędów: wykonywaniu płatności dla kontrahentów oraz przy wystawianiu faktur. Z kolei szkolenie menedżerskie usprawni delegowanie zadań pracownikom – z uwzględnieniem ich typu osobowości, jego doświadczenia i oczekiwań.

Chcielibyśmy również podziękować wszystkim uczestnikom za udział w szkoleniu. Dziękujemy za zaangażowanie i dobrą atmosferę 🙂

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej