Szkolenie z zaawansowanej obsługi programu Excel dla ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych Euro

Szkolenie z zaawansowanej obsługi programu Excel dla ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych Euro

W dniach 2-3 września bieżącego roku trenerzy firmy „Warto szkolić” przeprowadzili kurs zaawansowanej obsługi programu Excel dla pracowników ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych, Euro sp. z o.o.

Firma Euro zrzesza kilkaset sklepów położonych na terenie całej Polski w oparciu o model franczyzowy. Zatrudnieni w przedsiębiorstwie handlowcy mają więc do wykonania trudne zadanie –  gromadzenie i analizowanie ogromnej liczby danych, bo dotyczących zapotrzebowania na produkty każdego ze sklepów. Ciężko zarządzać dostawami na taką skalę bez pomocy odpowiedniego narzędzia. 

Cele szkolenia

W spotkaniu wzięło udział ośmiu handlowców, dla których program Excel jest podstawowym narzędziem pracy. Poprzez szkolenie uczestnicy chcieli przede wszystkim usprawnić proces przeglądania i wyciągania informacji z gromadzonych w Excelu danych dotyczących sprzedaży i osiąganego zysku. 

Przebieg szkolenia

Spotkanie koncentrowało się na ćwiczeniu przekazanej wiedzy. Po przekazaniu każdej porcji informacji dotyczących obsługi programu uczestnicy rozwiązywali otrzymane przez organizatorów zadania przy użyciu programu Excel.  Podczas spotkania zapoznaliśmy uczestników z następującymi zagadnieniami:

  • tworzenie raportów dotyczących sprzedaży czy obrotu,
  • skróty klawiaturowe przyspieszające pracę z programem,
  • praca z tabelami przestawnymi,
  • funkcje statystyczne,
  • nazwane zakresy.

Pracownicy firmy Euro wykazali duże zaangażowanie w wykonanie powierzonych zadań, wykorzystując na pracę z programem również czas przeznaczony na przerwy (!).

Część czasu szkolenia prowadzący przeznaczyli również na odpowiedzi na pojawiające się pytania, poszerzając i dostosowując odpowiednio zakres szkolenia do potrzeb uczestników.

Rezultaty przeprowadzonego szkolenia

Rezultatem szkolenia jest efektywniejsze zarządzanie i interpretowanie zgromadzonych danych, które  w konsekwencji umożliwia trafniejsze ustalanie strategii sprzedażowych,przede wszystkim dzięki wykorzystaniu funkcji statystycznych pozwalających na prognozowanie trendów  sprzedażowych, oraz porządkowania danych ułatwiających analizę według wybranych kryteriów.

Większość z nas uważa, że potrafi obsługiwać program Excel, bo wie jak wprowadzić dane w komórki i wykonać na nich proste obliczenia. Pracownicy firmy Euro przekonali się jednak, że warto poznać to narzędzie dogłębniej, bo ma do zaoferowania funkcje które ułatwiają obsługę baz danych, oraz pozwalają pozyskać z nich wiele przydatnych informacji. Uczestnicy szkolenia, zachęceni rezultatami spotkania, wykazali chęć dalszego poszerzania wiedzy z zakresu obsługi programu Excel. 

Nie tylko merchandising

Nasi klienci znają nas raczej ze szkoleń dotyczących tzw. miękkich umiejętności, takich jak merchandising, negocjacje czy skuteczna komunikacja. Nasza oferta jednak obejmuje również szkolenia z obsługi konkretnych narzędzi biznesowych, które razem z pozostałymi usługami uzupełniają się, tworząc kompletny zestaw usług zwiększających efektywność i sprzedaż firmy.

Na koniec chcieliśmy podziękować pracownikom firmy Euro za aktywne uczestnictwo w szkoleniu. Jesteśmy pewni, że dzięki zdobytym umiejętnościom będą Państwo w stanie zwiększyć efektywność swojej codziennej pracy. 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Rola CRM w sieci handlowej w budowaniu przewagi rynkowej Współczesna sprzedaż detaliczna nie może funkcjonować skutecznie bez odpowiedniego wsparcia technologicznego. Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na rozwój, lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży, jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. W dobie cyfrowej transformacji, systemy CRM w sieci handlowej stają się nieodzownym narzędziem codziennej pracy. Ich rola nie ogranicza się jedynie do gromadzenia danych, ale obejmuje całościowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Strategiczne zarządzanie handlem w sieci sklepów – relacja ze szkolenia

Zarządzanie handlem w sieci sklepów – klucz do przewagi konkurencyjnej Zarządzanie handlem to obecnie jeden z najważniejszych obszarów strategicznych dla firm działających w środowisku wielokanałowym. W realiach silnej konkurencji, rosnących oczekiwań konsumentów oraz dynamicznego rozwoju technologii, umiejętność skutecznego zarządzania handlem staje się kluczowa dla utrzymania rentowności, budowania wartości marki i efektywnej ekspansji. Sieci handlowe, niezależnie od skali działalności, muszą rozwijać kompetencje w zakresie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozwój współpracy między kierownikami w firmie produkcyjnej

Rozwój współpracy między kierownikami jako kluczowy element efektywności w firmie produkcyjnej Efektywna współpraca między kierownikami to jeden z kluczowych elementów sprawnie funkcjonującej firmy, szczególnie w środowisku produkcyjnym, gdzie precyzja, czas reakcji i płynność informacji mają ogromne znaczenie. Rozwój współpracy między kierownikami wpływa bezpośrednio na zdolność organizacji do realizowania strategicznych celów, optymalizowania procesów i reagowania na zmieniające się potrzeby rynkowe. W nowoczesnych…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.