Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Szkolenie z zaawansowanej obsługi programu Excel dla ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych Euro - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Szkolenie z zaawansowanej obsługi programu Excel dla ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych Euro

Szkolenie z zaawansowanej obsługi programu Excel dla ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych Euro

W dniach 2-3 września bieżącego roku trenerzy firmy „Warto szkolić” przeprowadzili kurs zaawansowanej obsługi programu Excel dla pracowników ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych, Euro sp. z o.o.

Firma Euro zrzesza kilkaset sklepów położonych na terenie całej Polski w oparciu o model franczyzowy. Zatrudnieni w przedsiębiorstwie handlowcy mają więc do wykonania trudne zadanie –  gromadzenie i analizowanie ogromnej liczby danych, bo dotyczących zapotrzebowania na produkty każdego ze sklepów. Ciężko zarządzać dostawami na taką skalę bez pomocy odpowiedniego narzędzia. 

Cele szkolenia

W spotkaniu wzięło udział ośmiu handlowców, dla których program Excel jest podstawowym narzędziem pracy. Poprzez szkolenie uczestnicy chcieli przede wszystkim usprawnić proces przeglądania i wyciągania informacji z gromadzonych w Excelu danych dotyczących sprzedaży i osiąganego zysku. 

Przebieg szkolenia

Spotkanie koncentrowało się na ćwiczeniu przekazanej wiedzy. Po przekazaniu każdej porcji informacji dotyczących obsługi programu uczestnicy rozwiązywali otrzymane przez organizatorów zadania przy użyciu programu Excel.  Podczas spotkania zapoznaliśmy uczestników z następującymi zagadnieniami:

  • tworzenie raportów dotyczących sprzedaży czy obrotu,
  • skróty klawiaturowe przyspieszające pracę z programem,
  • praca z tabelami przestawnymi,
  • funkcje statystyczne,
  • nazwane zakresy.

Pracownicy firmy Euro wykazali duże zaangażowanie w wykonanie powierzonych zadań, wykorzystując na pracę z programem również czas przeznaczony na przerwy (!).

Część czasu szkolenia prowadzący przeznaczyli również na odpowiedzi na pojawiające się pytania, poszerzając i dostosowując odpowiednio zakres szkolenia do potrzeb uczestników.

Rezultaty przeprowadzonego szkolenia

Rezultatem szkolenia jest efektywniejsze zarządzanie i interpretowanie zgromadzonych danych, które  w konsekwencji umożliwia trafniejsze ustalanie strategii sprzedażowych,przede wszystkim dzięki wykorzystaniu funkcji statystycznych pozwalających na prognozowanie trendów  sprzedażowych, oraz porządkowania danych ułatwiających analizę według wybranych kryteriów.

Większość z nas uważa, że potrafi obsługiwać program Excel, bo wie jak wprowadzić dane w komórki i wykonać na nich proste obliczenia. Pracownicy firmy Euro przekonali się jednak, że warto poznać to narzędzie dogłębniej, bo ma do zaoferowania funkcje które ułatwiają obsługę baz danych, oraz pozwalają pozyskać z nich wiele przydatnych informacji. Uczestnicy szkolenia, zachęceni rezultatami spotkania, wykazali chęć dalszego poszerzania wiedzy z zakresu obsługi programu Excel. 

Nie tylko merchandising

Nasi klienci znają nas raczej ze szkoleń dotyczących tzw. miękkich umiejętności, takich jak merchandising, negocjacje czy skuteczna komunikacja. Nasza oferta jednak obejmuje również szkolenia z obsługi konkretnych narzędzi biznesowych, które razem z pozostałymi usługami uzupełniają się, tworząc kompletny zestaw usług zwiększających efektywność i sprzedaż firmy.

Na koniec chcieliśmy podziękować pracownikom firmy Euro za aktywne uczestnictwo w szkoleniu. Jesteśmy pewni, że dzięki zdobytym umiejętnościom będą Państwo w stanie zwiększyć efektywność swojej codziennej pracy. 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w wodociągach – relacja ze szkolenia

Rola skutecznego kierownika w wodociągach Zarządzanie zespołem oraz infrastrukturą w branży wodociągowej to ogromne wyzwanie, które wymaga zarówno umiejętności przywódczych, jak i technicznej wiedzy. Wodociągi to sektor o strategicznym znaczeniu, w którym skuteczny kierownik w wodociągach odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu niezawodności dostaw wody, optymalizacji procesów oraz bezpieczeństwa pracy. Właściwe podejście do zarządzania, umiejętność komunikacji i efektywne planowanie to fundamenty sukcesu na tym stanowisku. Z myślą…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Reagowanie na emocje klientów w branży bezpieczeństwa pożarowego – relacja ze szkolenia

Znaczenie umiejętnego reagowania na emocje klientów W branży bezpieczeństwa pożarowego kluczowe jest nie tylko zapewnienie najwyższej jakości usług i produktów, ale także umiejętność pracy z klientami, którzy często doświadczają silnych emocji. Strach przed pożarem, niepewność co do skuteczności systemów przeciwpożarowych czy stres związany z przepisami i normami to codzienność w tej dziedzinie. Emocje klientów odgrywają fundamentalną rolę w budowaniu relacji biznesowych, dlatego niezbędne…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zasady i logistyka w transporcie międzynarodowymi krajowym w firmie transportowej - relacja ze szkolenia

Logistyka w transporcie – kluczowy element sukcesu branży transportowej Logistyka w transporcie odgrywa kluczową rolę w sprawnym funkcjonowaniu przewozów zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Bez odpowiedniego planowania, znajomości przepisów oraz skutecznej organizacji przewozów trudno osiągnąć wysoką efektywność i minimalizować ryzyko opóźnień czy nieprzewidzianych kosztów. Logistyka w transporcie to nie tylko planowanie tras i zarządzanie flotą, ale również przestrzeganie przepisów, dbanie o bezpieczeństwo przewożonych ładunków…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.