Szkolenie z zakresu naszej nowej usługi. Pozycjonowanie stron i brand building

Szkolenie z zakresu naszej nowej usługi. Pozycjonowanie stron i brand building

W dniach 27-28 marca mieliśmy przyjemność poprowadzić spotkanie dla Centrum Korekcji Wad Wzroku, dotyczące pozycjonowania strony internetowej firmy. Spotkanie odbyło się w Kielcach, w siedzibie przedsiębiorstwa. Udział w nim wzięła właścicielka firmy, Anna Wąsik.

Cele szkolenia
Celem szkolenia było dotarcie do grupy targetowej firmy poprzez wzmocnienie i ukierunkowanie działań pozycjonowania strony internetowej przedsiębiorstwa.

Centrum Korekcji Wad Wzroku oferuje typowe usługi optyczne (sprzedaż soczewek i okularów korekcyjnych), jak i specjalistyczne usługi okulistyczne, w tym laserowe usuwanie wady wzroku.

Problem krótko i dalekowzroczności dotyczy wielu osób, tak więc grupa docelowa firmy jest bardzo szeroka. Wyzwaniem było jej zawężenie, w taki sposób, aby jak najefektywniej wykorzystać środki kierowane na wzmacnianie wizerunku Centrum Korekcji Wad Wzroku w internecie.

Przebieg szkolenia
Podczas szkolenia przeanalizowane zostały dotychczasowe działania w zakresie pozycjonowania strony internetowej. Analizie została poddana także aktualna sytuacja wizerunkowa.

W trakcie szkolenia, które miało charakter indywidualnych konsultacji, pani Anna, właścicielka firmy, dowiedziała się:

  • jakie powinna zastosować zmiany w zakresie obsługi swojej strony internetowej, by dotrzeć do grupy docelowej firmy,
  • jak korzystać ze słów kluczowych,
  • jak zbudować strukturę strony,
  • jak na pozycjonowanie wpływają linki oraz działania content marketingowe.

Rezultaty szkolenia
Szkolenie pomoże firmie w dotarciu do swoich klientów poprzez wzmocnienie widoczności w wyszukiwarce internetowej oraz poprawę wizerunku. Dziękujemy właścicielce firmy za okazane zaufanie oraz udział w szkoleniu.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Rola CRM w sieci handlowej w budowaniu przewagi rynkowej Współczesna sprzedaż detaliczna nie może funkcjonować skutecznie bez odpowiedniego wsparcia technologicznego. Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na rozwój, lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży, jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. W dobie cyfrowej transformacji, systemy CRM w sieci handlowej stają się nieodzownym narzędziem codziennej pracy. Ich rola nie ogranicza się jedynie do gromadzenia danych, ale obejmuje całościowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Strategiczne zarządzanie handlem w sieci sklepów – relacja ze szkolenia

Zarządzanie handlem w sieci sklepów – klucz do przewagi konkurencyjnej Zarządzanie handlem to obecnie jeden z najważniejszych obszarów strategicznych dla firm działających w środowisku wielokanałowym. W realiach silnej konkurencji, rosnących oczekiwań konsumentów oraz dynamicznego rozwoju technologii, umiejętność skutecznego zarządzania handlem staje się kluczowa dla utrzymania rentowności, budowania wartości marki i efektywnej ekspansji. Sieci handlowe, niezależnie od skali działalności, muszą rozwijać kompetencje w zakresie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozwój współpracy między kierownikami w firmie produkcyjnej

Rozwój współpracy między kierownikami jako kluczowy element efektywności w firmie produkcyjnej Efektywna współpraca między kierownikami to jeden z kluczowych elementów sprawnie funkcjonującej firmy, szczególnie w środowisku produkcyjnym, gdzie precyzja, czas reakcji i płynność informacji mają ogromne znaczenie. Rozwój współpracy między kierownikami wpływa bezpośrednio na zdolność organizacji do realizowania strategicznych celów, optymalizowania procesów i reagowania na zmieniające się potrzeby rynkowe. W nowoczesnych…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.