Szkolenie z zakresu naszej nowej usługi. Pozycjonowanie stron i brand building

Szkolenie z zakresu naszej nowej usługi. Pozycjonowanie stron i brand building

W dniach 27-28 marca mieliśmy przyjemność poprowadzić spotkanie dla Centrum Korekcji Wad Wzroku, dotyczące pozycjonowania strony internetowej firmy. Spotkanie odbyło się w Kielcach, w siedzibie przedsiębiorstwa. Udział w nim wzięła właścicielka firmy, Anna Wąsik.

Cele szkolenia
Celem szkolenia było dotarcie do grupy targetowej firmy poprzez wzmocnienie i ukierunkowanie działań pozycjonowania strony internetowej przedsiębiorstwa.

Centrum Korekcji Wad Wzroku oferuje typowe usługi optyczne (sprzedaż soczewek i okularów korekcyjnych), jak i specjalistyczne usługi okulistyczne, w tym laserowe usuwanie wady wzroku.

Problem krótko i dalekowzroczności dotyczy wielu osób, tak więc grupa docelowa firmy jest bardzo szeroka. Wyzwaniem było jej zawężenie, w taki sposób, aby jak najefektywniej wykorzystać środki kierowane na wzmacnianie wizerunku Centrum Korekcji Wad Wzroku w internecie.

Przebieg szkolenia
Podczas szkolenia przeanalizowane zostały dotychczasowe działania w zakresie pozycjonowania strony internetowej. Analizie została poddana także aktualna sytuacja wizerunkowa.

W trakcie szkolenia, które miało charakter indywidualnych konsultacji, pani Anna, właścicielka firmy, dowiedziała się:

  • jakie powinna zastosować zmiany w zakresie obsługi swojej strony internetowej, by dotrzeć do grupy docelowej firmy,
  • jak korzystać ze słów kluczowych,
  • jak zbudować strukturę strony,
  • jak na pozycjonowanie wpływają linki oraz działania content marketingowe.

Rezultaty szkolenia
Szkolenie pomoże firmie w dotarciu do swoich klientów poprzez wzmocnienie widoczności w wyszukiwarce internetowej oraz poprawę wizerunku. Dziękujemy właścicielce firmy za okazane zaufanie oraz udział w szkoleniu.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.