Szkolenie z zakresu naszej nowej usługi. Pozycjonowanie stron i brand building

Szkolenie z zakresu naszej nowej usługi. Pozycjonowanie stron i brand building

W dniach 27-28 marca mieliśmy przyjemność poprowadzić spotkanie dla Centrum Korekcji Wad Wzroku, dotyczące pozycjonowania strony internetowej firmy. Spotkanie odbyło się w Kielcach, w siedzibie przedsiębiorstwa. Udział w nim wzięła właścicielka firmy, Anna Wąsik.

Cele szkolenia
Celem szkolenia było dotarcie do grupy targetowej firmy poprzez wzmocnienie i ukierunkowanie działań pozycjonowania strony internetowej przedsiębiorstwa.

Centrum Korekcji Wad Wzroku oferuje typowe usługi optyczne (sprzedaż soczewek i okularów korekcyjnych), jak i specjalistyczne usługi okulistyczne, w tym laserowe usuwanie wady wzroku.

Problem krótko i dalekowzroczności dotyczy wielu osób, tak więc grupa docelowa firmy jest bardzo szeroka. Wyzwaniem było jej zawężenie, w taki sposób, aby jak najefektywniej wykorzystać środki kierowane na wzmacnianie wizerunku Centrum Korekcji Wad Wzroku w internecie.

Przebieg szkolenia
Podczas szkolenia przeanalizowane zostały dotychczasowe działania w zakresie pozycjonowania strony internetowej. Analizie została poddana także aktualna sytuacja wizerunkowa.

W trakcie szkolenia, które miało charakter indywidualnych konsultacji, pani Anna, właścicielka firmy, dowiedziała się:

  • jakie powinna zastosować zmiany w zakresie obsługi swojej strony internetowej, by dotrzeć do grupy docelowej firmy,
  • jak korzystać ze słów kluczowych,
  • jak zbudować strukturę strony,
  • jak na pozycjonowanie wpływają linki oraz działania content marketingowe.

Rezultaty szkolenia
Szkolenie pomoże firmie w dotarciu do swoich klientów poprzez wzmocnienie widoczności w wyszukiwarce internetowej oraz poprawę wizerunku. Dziękujemy właścicielce firmy za okazane zaufanie oraz udział w szkoleniu.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Marketing cyfrowy w branży wędliniarskiej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w branży wędliniarskiej – relacja ze szkolenia Branża wędliniarska, choć korzystająca z tradycji sięgających wieków, nie unika wpływu nowoczesnego, cyfrowego świata. Zmieniające się trendy konsumenckie, rosnąca konkurencja i dynamiczne otoczenie biznesowe wymagają od producentów wędlin elastyczności i nowoczesnych rozwiązań. W takim kontekście marketing cyfrowy staje się nieodzownym narzędziem, pozwalającym na przetrwanie i rozwój wędliniarni w erze digitalizacji. Z naszych usług skorzystała firma,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Zarządzanie projektami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie projektami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Zarządzanie projektami w firmie produkcyjnej stanowi kluczowy element skutecznego funkcjonowania i konkurencyjności w dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym. Firmy produkcyjne, niezależnie od swojej wielkości, często zmierzyć się muszą z różnorodnymi projektami, takimi jak wdrażanie nowych produktów, optymalizacja procesów produkcyjnych czy też dostosowywanie się do zmieniających się regulacji i standardów. Sukces w tych przedsięwzięciach zależy w dużej mierze od umiejętności…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

AI w sprzedaży – relacja ze szkolenia

AI w sprzedaży – relacja ze szkolenia W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, w którym konkurencja stale rośnie, przedsiębiorstwa muszą wykorzystać nowoczesne narzędzia i technologie, aby odnieść sukces. Jednym z najważniejszych aspektów, którym należy poświęcić uwagę, jest skuteczność procesów sprzedażowych. W tym kontekście sztuczna inteligencja (AI) staje się kluczowym elementem transformacji biznesowej, pozwalając firmom osiągnąć wyższy poziom personalizacji.…
dowiedz się więcej