Szkolenie z zakresu prawa pracy – dlaczego warto z niego skorzystać?

Szkolenie z zakresu prawa pracy – dlaczego warto z niego skorzystać?

Bez względu na to, czy chcesz zatrudnić cudzoziemca na terenie naszego kraju, czy też oddelegować go do świadczenia usług zdalnie, musisz zagwarantować mu zatrudnienie zgodne z przepisami polskiego prawa pracy. Szkolenie z tego zakresu zaopatrzy Cię w szereg umiejętności i bogaty zasób wiedzy niezbędnej w 2022 roku.

Szkolenie prawo pracy – jakie zagadnienia?

W trakcie szkolenia zdobędziesz wiedzę z obszaru następujących zagadnień, do których odnosi się prawo pracy:

  • równe traktowanie pracowników,
  • czas pracy,
  • obowiązki pracowników,
  • obowiązki pracodawcy,
  • wynagrodzenia za pracę, a także inne świadczenia,
  • kontrola przestrzegania prawa pracy i rozstrzygania sporów,
  • telepraca.

Szkolenie jest zatem skierowane do właścicieli firm, którzy chcą nimi jak najlepiej zarządzać, a także kadry menedżerskiej, pracowników działów HR, kadr i płac w firmach, jednostkach budżetowych, a także organizacjach pozarządowych. Umiejętne poruszanie się w obszarze wyżej wymienionych zagadnień jest dla osób na takich stanowiskach koniecznością.

W trakcie szkolenia z prawa pracy zostają również omówione tematy związane z zatrudnianiem cudzoziemców. Rozwiejesz zatem wątpliwości dotyczące:

  • umów z cudzoziemcami,
  • dokumentów legalizujących zatrudnienie,
  • dokumentów legalizujących pobyt,
  • obowiązków związanych z delegowaniem,
  • obowiązków informacyjnych,
  • składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne,
  • rezydencji podatkowej i zaliczki na podatek dochodowy.

Zatrudnianie pracowników z Ukrainy i innych krajów spoza Unii Europejskiej, a także zatrudnianie cudzoziemców z UE nie kryje żadnych tajemnic przed osobami, które ukończyły szkolenia.

Szkolenie z prawa pracy – dlaczego warto?

Nowe przepisy z zakresu prawa pracy wprowadzają szereg uproszczeń dla obywateli Ukrainy. Oznacza to, że ogromna liczba mieszkańców, którzy znaleźli się w Polsce w związku z konfliktem zbrojnym, nie musi spełniać wielu (jak było do niedawna) dodatkowych warunków, aby podjąć zatrudnienie bądź też otworzyć działalność gospodarczą.

Jako osoba odpowiedzialna za zatrudnianie pracowników po ukończeniu szkolenia z prawa pracy będziesz na bieżąco nie tylko z podstawowymi przepisami, ale również z tymi, które pojawiły się w marcu 2022 roku i dotyczą zatrudniania obywateli Ukrainy.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.