Szkolenie z zarządzania czasem dla czołowego producenta wody pitnej

We wrześniu mieliśmy przyjemność przeprowadzić dwudniowe szkolenie dla marki Aquanet. Szkolenie odbyło się w Poznaniu, w siedzibie firmy i miało na celu zapoznanie uczestników z narzędziami do zarządzania czasem, zainspirowanie pracowników do efektywniejszej pracy, głównie dzięki przedstawieniu i przećwiczeniu odpowiedniego użycia konkretnych narzędzi.

Aquanet jest spółką, dla której priorytetem jest nieustanny rozwój, relacje z klientami oraz podwyższanie kompetencji swoich pracowników, co też (jak możemy zdradzić) z pewnością się udało 🙂 W szkoleniu wzięło udział niemalże 40 osób!

Szkolenie prowadził jeden z najbardziej wykwalifikowanych trenerów w naszej kadrzeMaciej Sasin. Nasz trener za swoje motto uznał stwierdzenie P.Druckera „Brak miękkich kompetencji powoduje brak twardych rezultatów”. Maciej oczywiście wie (i tym spostrzeżeniem chętnie się dzieli), że jeżeli ktokolwiek chce zmienić świat, powinien zacząć od siebie. Dlatego też, te wartości starał się  przekazać uczestnikom wrześniowego szkolenia. Warto wspomnieć, że Maciej wydał aż trzy poczytne książki oraz ma przeprowadzonych za sobą ponad 1000 dni szkoleniowych dla największych polskich oraz międzynarodowych marek (wśród nich między innymi: Porshe, Topings, Polfarmex, Phillips, BZ WBK czy też Euro RTV AGD).

Przebieg Szkolenia

Szkolenie było bardzo zróżnicowane. Podczas dwóch dni, uczestnicy poznali nie tylko case study dotyczące efektywnego zarządzania czasem, ale także ćwiczyli umiejętności w grupach. Mieli także okazję poznać swoje słabe i mocne strony, dzięki przeprowadzonym testom. Nie zabrakło czasu na ćwiczenia indywidualne oraz mini prezentacje. Maciej Sasin, nasz trener, pokazał też fragmenty filmów najlepiej obrazujące zagadnienie efektywności w pracy. Jednym słowem także w tym przypadku zadbaliśmy o to, aby szkolenie nie było jednostajnym i „nudnym” wykładem, a produktywnie spędzonym czasem, dzięki któremu zdobyta wiedza zaprocentuje zarówno dla pracowników jak i pracodawców.

Korzyści ze szkolenia

Jak na każdym szkoleniu, trwającym ponad kilka godzin, pracownicy mieli szansę poznać się jako grupa, lepiej zintegrować, a co za tym idzie zwiększyć swoją motywację do dalszej pracy. Dzięki poznanym narzędziom dowiedzieli się jak poprawić produktywność, zwiększyć szybkość działania, a co najważniejsze, ograniczyć stres (który jest głównym czynnikiem hamującym rozwój w firmach).

Szczegółowy plan szkolenia wyglądał następująco:

  • 1 – Pro-aktywność w pracy i zarządzaniu czasem
  • 2 – Poznaj samego siebie –moje słabe i mocne strony w zarządzaniu czasem
  • 3 – Jak kształtują się nawyki i wykorzystać je do zwiększania efektywności?
  • 4 – Jak zbudować indywidualny ESP?
  • 5 – Narzędzia IT do zarządzania czasem
  • 6 – Koncentracja na celu i drodze do jego zrealizowania.
  • 7 – Elastyczność w działaniu
  • 8 – Koncentracja na działaniu i przeciwdziałanie odkładaniu spraw na później
  • 9 – Pobudzanie otwartości i kreatywności
  • 10 – Optymalizacja systemu pracy
  • 11 – Efektywna komunikacja jako źródło efektywności osobistej
  • 12 – Podsumowanie: Ograniczenie stresu zgodnie z metodą ESP

Efekty szkolenia

Jakie były rezultaty dwóch dni naszego szkolenia? Oczywiście lepsza organizacja pracy. Dzięki temu, że udało nam się zainspirować pracowników i sprawić, że będą oni mieli więcej energii do działania. Rezultaty ich działań powinny stać się o wiele lepsze. Trzymamy również kciuki, aby dzięki wyuczonym na szkoleniu praktykom, uczestnicy zmniejszyli ilość stresu podczas codziennych sytuacji w pracy.

Całej firmie Aquanet dziękujemy za okazane zaufanie i wybranie właśnie naszego szkolenia do podniesienia kompetencji wśród swoich pracowników.

 

Zespół Warto Szkolić

 

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży w firmie handlowo-usługowej – relacja ze szkolenia

Dlaczego zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży zmienia oblicze biznesu? W dzisiejszym, przepełnionym informacjami świecie, gdzie klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby ofert i opinii, sama znajomość produktu przestała być kluczem do sukcesu. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko transakcji – pragną spersonalizowanych doświadczeń i relacji opartych na zaufaniu. To właśnie zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży jest fundamentem, który pozwala…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wdrażanie ESG w branży tekstylnej - relacja ze szkolenia

ESG w branży tekstylnej – od teorii do praktyki Współczesny świat biznesu coraz mocniej akcentuje potrzebę działania w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, a strategia ESG (Environmental, Social, Governance) staje się fundamentem długoterminowej wartości i odporności przedsiębiorstw. Koncepcja ta, łącząca w sobie troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną oraz wysokie standardy ładu korporacyjnego, przestaje być jedynie wizerunkowym dodatkiem, a staje się kluczowym elementem strategii, który…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Skuteczna komunikacja i sprzedaż w sklepie meblowym – relacja ze szkolenia

Dlaczego komunikacja w sklepie meblowym jest kluczem do sukcesu Zakup mebli to dla większości klientów decyzja o dużym znaczeniu, angażująca zarówno emocjonalnie, jak i finansowo. Rzadko kiedy jest to impulsywny wybór, to raczej przemyślany proces, którego celem jest stworzenie komfortowej i funkcjonalnej przestrzeni na lata. Właśnie dlatego rola sprzedawcy wykracza daleko poza bycie zwykłym informatorem o produkcie. Klient poszukuje partnera i doradcy, który…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.