Szkolenie z zarządzania czasem dla czołowego producenta wody pitnej

We wrześniu mieliśmy przyjemność przeprowadzić dwudniowe szkolenie dla marki Aquanet. Szkolenie odbyło się w Poznaniu, w siedzibie firmy i miało na celu zapoznanie uczestników z narzędziami do zarządzania czasem, zainspirowanie pracowników do efektywniejszej pracy, głównie dzięki przedstawieniu i przećwiczeniu odpowiedniego użycia konkretnych narzędzi.

Aquanet jest spółką, dla której priorytetem jest nieustanny rozwój, relacje z klientami oraz podwyższanie kompetencji swoich pracowników, co też (jak możemy zdradzić) z pewnością się udało 🙂 W szkoleniu wzięło udział niemalże 40 osób!

Szkolenie prowadził jeden z najbardziej wykwalifikowanych trenerów w naszej kadrzeMaciej Sasin. Nasz trener za swoje motto uznał stwierdzenie P.Druckera „Brak miękkich kompetencji powoduje brak twardych rezultatów”. Maciej oczywiście wie (i tym spostrzeżeniem chętnie się dzieli), że jeżeli ktokolwiek chce zmienić świat, powinien zacząć od siebie. Dlatego też, te wartości starał się  przekazać uczestnikom wrześniowego szkolenia. Warto wspomnieć, że Maciej wydał aż trzy poczytne książki oraz ma przeprowadzonych za sobą ponad 1000 dni szkoleniowych dla największych polskich oraz międzynarodowych marek (wśród nich między innymi: Porshe, Topings, Polfarmex, Phillips, BZ WBK czy też Euro RTV AGD).

Przebieg Szkolenia

Szkolenie było bardzo zróżnicowane. Podczas dwóch dni, uczestnicy poznali nie tylko case study dotyczące efektywnego zarządzania czasem, ale także ćwiczyli umiejętności w grupach. Mieli także okazję poznać swoje słabe i mocne strony, dzięki przeprowadzonym testom. Nie zabrakło czasu na ćwiczenia indywidualne oraz mini prezentacje. Maciej Sasin, nasz trener, pokazał też fragmenty filmów najlepiej obrazujące zagadnienie efektywności w pracy. Jednym słowem także w tym przypadku zadbaliśmy o to, aby szkolenie nie było jednostajnym i „nudnym” wykładem, a produktywnie spędzonym czasem, dzięki któremu zdobyta wiedza zaprocentuje zarówno dla pracowników jak i pracodawców.

Korzyści ze szkolenia

Jak na każdym szkoleniu, trwającym ponad kilka godzin, pracownicy mieli szansę poznać się jako grupa, lepiej zintegrować, a co za tym idzie zwiększyć swoją motywację do dalszej pracy. Dzięki poznanym narzędziom dowiedzieli się jak poprawić produktywność, zwiększyć szybkość działania, a co najważniejsze, ograniczyć stres (który jest głównym czynnikiem hamującym rozwój w firmach).

Szczegółowy plan szkolenia wyglądał następująco:

  • 1 – Pro-aktywność w pracy i zarządzaniu czasem
  • 2 – Poznaj samego siebie –moje słabe i mocne strony w zarządzaniu czasem
  • 3 – Jak kształtują się nawyki i wykorzystać je do zwiększania efektywności?
  • 4 – Jak zbudować indywidualny ESP?
  • 5 – Narzędzia IT do zarządzania czasem
  • 6 – Koncentracja na celu i drodze do jego zrealizowania.
  • 7 – Elastyczność w działaniu
  • 8 – Koncentracja na działaniu i przeciwdziałanie odkładaniu spraw na później
  • 9 – Pobudzanie otwartości i kreatywności
  • 10 – Optymalizacja systemu pracy
  • 11 – Efektywna komunikacja jako źródło efektywności osobistej
  • 12 – Podsumowanie: Ograniczenie stresu zgodnie z metodą ESP

Efekty szkolenia

Jakie były rezultaty dwóch dni naszego szkolenia? Oczywiście lepsza organizacja pracy. Dzięki temu, że udało nam się zainspirować pracowników i sprawić, że będą oni mieli więcej energii do działania. Rezultaty ich działań powinny stać się o wiele lepsze. Trzymamy również kciuki, aby dzięki wyuczonym na szkoleniu praktykom, uczestnicy zmniejszyli ilość stresu podczas codziennych sytuacji w pracy.

Całej firmie Aquanet dziękujemy za okazane zaufanie i wybranie właśnie naszego szkolenia do podniesienia kompetencji wśród swoich pracowników.

 

Zespół Warto Szkolić

 

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.