Szkolenie "Zaawansowane negocjacje" dla firmy M.A.S.

11 grudnia wraz z firmą M.A.S. ćwiczyliśmy negocjacje realizując szkolenie “Zaawansowane Negocjacje”. Szkolenie odbyło się w Wiśle. Uczestnikami było dwunastu pracowników przedsiębiorstwa zajmujących się sprzedażą, doradztwem technicznym, zakupami oraz prezes firmy.  M.A.S. to skrót od pełnej nazwy firmy: Myślimy, Analizujemy, Sprzedajemy, z którego wprost wynika dewiza firmy: „Zanim spełnisz potrzeby swojego Klienta, poznaj je wszystkie i zrozum”.  Firma zlokalizowana jest w konurbacji górnośląskiej.

Cele szkolenia

Celem szkolenia była poprawa umiejętności negocjacyjnych, w tym w szczególności znajdowanie rozwiązań dylematów negocjacyjnych.

Przebieg szkolenia

Szkolenie koncentrowało się na rozwoju praktycznych umiejętności negocjacyjnych w kontekście rozmów biznesowych prowadzonych na co dzień przez uczestników. Uczestnicy wykazywali zaangażowanie, z otwartością  i zaciekawieniem uczestniczyli w ćwiczeniach i dyskusjach inicjowanych przez trenera. Wszystkie zagadnienia omawiane w ramach szkolenia miały zastosowanie praktyczne, jednocześnie będąc umocowane w teorii negocjacji. 

A które elementy szkolenia okazały się najbardziej przydatne według samych pracowników firmy M.A.S.? Zdecydowanie ćwiczenia “real-life” – trener wykorzystał przykłady z sytuacji negocjacyjnych wymienionych przez samym uczestników; dylematów z którymi oni sami musieli się zmierzyć.  Wspólnie odtworzyliśmy te sytuacje, znajdując potencjalne rozwiązania – podpowiedzi, jaki ruch powinni podjąć pracownicy M.A.S. gdy kolejny raz znajdą się w podobnej sytuacji.

Efekty szkolenia “Zaawansowane negocjacje”

Uczestnicy nauczyli się jak zwiększać swoją skuteczność w negocjacjach. Zarówno pod względem osiąganych wyników, jak i utrzymywania długotrwałych relacji z partnerami negocjacyjnymi.  Szkolenie pomoże również zwiększyć zysk wynikający z odpowiednio przeprowadzanych negocjacji. 

Zapraszamy do udziału w naszych szkoleniach z zakresu negocjacji na różnych poziomach.

 

Trenerzy “Warto Szkolić

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Rola CRM w sieci handlowej w budowaniu przewagi rynkowej Współczesna sprzedaż detaliczna nie może funkcjonować skutecznie bez odpowiedniego wsparcia technologicznego. Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na rozwój, lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży, jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. W dobie cyfrowej transformacji, systemy CRM w sieci handlowej stają się nieodzownym narzędziem codziennej pracy. Ich rola nie ogranicza się jedynie do gromadzenia danych, ale obejmuje całościowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Strategiczne zarządzanie handlem w sieci sklepów – relacja ze szkolenia

Zarządzanie handlem w sieci sklepów – klucz do przewagi konkurencyjnej Zarządzanie handlem to obecnie jeden z najważniejszych obszarów strategicznych dla firm działających w środowisku wielokanałowym. W realiach silnej konkurencji, rosnących oczekiwań konsumentów oraz dynamicznego rozwoju technologii, umiejętność skutecznego zarządzania handlem staje się kluczowa dla utrzymania rentowności, budowania wartości marki i efektywnej ekspansji. Sieci handlowe, niezależnie od skali działalności, muszą rozwijać kompetencje w zakresie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozwój współpracy między kierownikami w firmie produkcyjnej

Rozwój współpracy między kierownikami jako kluczowy element efektywności w firmie produkcyjnej Efektywna współpraca między kierownikami to jeden z kluczowych elementów sprawnie funkcjonującej firmy, szczególnie w środowisku produkcyjnym, gdzie precyzja, czas reakcji i płynność informacji mają ogromne znaczenie. Rozwój współpracy między kierownikami wpływa bezpośrednio na zdolność organizacji do realizowania strategicznych celów, optymalizowania procesów i reagowania na zmieniające się potrzeby rynkowe. W nowoczesnych…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.