Szkolenie "Zaawansowane negocjacje" dla firmy M.A.S.

11 grudnia wraz z firmą M.A.S. ćwiczyliśmy negocjacje realizując szkolenie “Zaawansowane Negocjacje”. Szkolenie odbyło się w Wiśle. Uczestnikami było dwunastu pracowników przedsiębiorstwa zajmujących się sprzedażą, doradztwem technicznym, zakupami oraz prezes firmy.  M.A.S. to skrót od pełnej nazwy firmy: Myślimy, Analizujemy, Sprzedajemy, z którego wprost wynika dewiza firmy: „Zanim spełnisz potrzeby swojego Klienta, poznaj je wszystkie i zrozum”.  Firma zlokalizowana jest w konurbacji górnośląskiej.

Cele szkolenia

Celem szkolenia była poprawa umiejętności negocjacyjnych, w tym w szczególności znajdowanie rozwiązań dylematów negocjacyjnych.

Przebieg szkolenia

Szkolenie koncentrowało się na rozwoju praktycznych umiejętności negocjacyjnych w kontekście rozmów biznesowych prowadzonych na co dzień przez uczestników. Uczestnicy wykazywali zaangażowanie, z otwartością  i zaciekawieniem uczestniczyli w ćwiczeniach i dyskusjach inicjowanych przez trenera. Wszystkie zagadnienia omawiane w ramach szkolenia miały zastosowanie praktyczne, jednocześnie będąc umocowane w teorii negocjacji. 

A które elementy szkolenia okazały się najbardziej przydatne według samych pracowników firmy M.A.S.? Zdecydowanie ćwiczenia “real-life” – trener wykorzystał przykłady z sytuacji negocjacyjnych wymienionych przez samym uczestników; dylematów z którymi oni sami musieli się zmierzyć.  Wspólnie odtworzyliśmy te sytuacje, znajdując potencjalne rozwiązania – podpowiedzi, jaki ruch powinni podjąć pracownicy M.A.S. gdy kolejny raz znajdą się w podobnej sytuacji.

Efekty szkolenia „Zaawansowane negocjacje”

Uczestnicy nauczyli się jak zwiększać swoją skuteczność w negocjacjach. Zarówno pod względem osiąganych wyników, jak i utrzymywania długotrwałych relacji z partnerami negocjacyjnymi.  Szkolenie pomoże również zwiększyć zysk wynikający z odpowiednio przeprowadzanych negocjacji. 

Zapraszamy do udziału w naszych szkoleniach z zakresu negocjacji na różnych poziomach.

 

Trenerzy “Warto Szkolić

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.