Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Szkolenie "Zaawansowane negocjacje" dla firmy M.A.S. - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Szkolenie "Zaawansowane negocjacje" dla firmy M.A.S.

11 grudnia wraz z firmą M.A.S. ćwiczyliśmy negocjacje realizując szkolenie “Zaawansowane Negocjacje”. Szkolenie odbyło się w Wiśle. Uczestnikami było dwunastu pracowników przedsiębiorstwa zajmujących się sprzedażą, doradztwem technicznym, zakupami oraz prezes firmy.  M.A.S. to skrót od pełnej nazwy firmy: Myślimy, Analizujemy, Sprzedajemy, z którego wprost wynika dewiza firmy: „Zanim spełnisz potrzeby swojego Klienta, poznaj je wszystkie i zrozum”.  Firma zlokalizowana jest w konurbacji górnośląskiej.

Cele szkolenia

Celem szkolenia była poprawa umiejętności negocjacyjnych, w tym w szczególności znajdowanie rozwiązań dylematów negocjacyjnych.

Przebieg szkolenia

Szkolenie koncentrowało się na rozwoju praktycznych umiejętności negocjacyjnych w kontekście rozmów biznesowych prowadzonych na co dzień przez uczestników. Uczestnicy wykazywali zaangażowanie, z otwartością  i zaciekawieniem uczestniczyli w ćwiczeniach i dyskusjach inicjowanych przez trenera. Wszystkie zagadnienia omawiane w ramach szkolenia miały zastosowanie praktyczne, jednocześnie będąc umocowane w teorii negocjacji. 

A które elementy szkolenia okazały się najbardziej przydatne według samych pracowników firmy M.A.S.? Zdecydowanie ćwiczenia “real-life” – trener wykorzystał przykłady z sytuacji negocjacyjnych wymienionych przez samym uczestników; dylematów z którymi oni sami musieli się zmierzyć.  Wspólnie odtworzyliśmy te sytuacje, znajdując potencjalne rozwiązania – podpowiedzi, jaki ruch powinni podjąć pracownicy M.A.S. gdy kolejny raz znajdą się w podobnej sytuacji.

Efekty szkolenia “Zaawansowane negocjacje”

Uczestnicy nauczyli się jak zwiększać swoją skuteczność w negocjacjach. Zarówno pod względem osiąganych wyników, jak i utrzymywania długotrwałych relacji z partnerami negocjacyjnymi.  Szkolenie pomoże również zwiększyć zysk wynikający z odpowiednio przeprowadzanych negocjacji. 

Zapraszamy do udziału w naszych szkoleniach z zakresu negocjacji na różnych poziomach.

 

Trenerzy “Warto Szkolić

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Profesjonalna obsługa gościa hotelowego z technikami sprzedaży usług – relacja ze szkolenia

Profesjonalna obsługa gościa hotelowego – fundament budowania doświadczeń w branży hotelarskiej Obsługa gościa hotelowego stanowi dziś kluczowy element sukcesu w branży hotelarskiej. Współczesny klient nie oczekuje jedynie wygodnego noclegu – jego doświadczenia zaczynają się od pierwszego kontaktu z hotelem i obejmują cały proces, od rezerwacji, przez powitanie w recepcji, aż po wykwaterowanie. Goście chcą czuć się wyjątkowi i docenieni, dlatego standardowe podejście…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Obsługa komputera dla urzędników i pracowników sądu – relacja ze szkolenia

Obsługa komputera – kluczowa umiejętność w pracy urzędnika sądowego W dzisiejszych czasach obsługa komputera to nieodzowna umiejętność w każdej dziedzinie zawodowej. Szczególnie w pracy urzędników i pracowników sądów, gdzie precyzja, bezpieczeństwo danych i umiejętność korzystania z zaawansowanych narzędzi cyfrowych mają kluczowe znaczenie, kompetencje w zakresie obsługi komputera stają się podstawą efektywnej pracy. Nowoczesne technologie, zwłaszcza sztuczna inteligencja wspierają pracowników…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Kierowanie zespołem pracowników w firmie spedycyjnej – relacja ze szkolenia

Kierowanie zespołem w firmie spedycyjnej – kluczowe zagadnienia Kierowanie zespołem to proces wymagający przemyślanej strategii, zwłaszcza w dynamicznej branży spedycyjnej. Firmy logistyczne codziennie stają przed wieloma wyzwaniami, w tym zarządzaniem trasami, terminowością dostaw i efektywną współpracą z klientami. W takich warunkach skuteczne zarządzanie zespołem jest nie tylko podstawą sprawnego działania, ale także kluczowym elementem budowania przewagi konkurencyjnej. Odpowiednie zarządzanie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.