Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Visual merchandising – as w rękawie odpowiednio wyposażonego sklepu -

Visual merchandising – as w rękawie odpowiednio wyposażonego sklepu

Aktualnie w Polsce mamy do czynienia z wysokim nasyceniem powierzchni handlowych. Liczba galerii już jest ogromna, a wciąż jeszcze powstają nowe. Absolutnym rekordzistą w tym zakresie jest Poznań, gdzie galerię handlową można znaleźć praktycznie na każdym rogu. To wszystko przekłada się na wzrost konkurencyjności. Poszczególne sklepy/marki muszą rywalizować ze sobą, kusząc klientów kolejnymi promocjami i nowościami. W tym momencie właśnie pojawia się Visual merchandising. Dlaczego można powiedzieć, że jest asem w rękawie odpowiednio wyposażonego sklepu?

Warsztaty szkoleniowe

Visual merchandising jest absolutnie niezbędnym elementem budowania strategii marketingowej danej placówki. PR bez odpowiednio wykreowanej przestrzeni sklepu jest jak… majonez bez jajek albo Flip bez Flapa. Właśnie dlatego specjaliści Warto Szkolić stworzyli unikalne szkolenie, dedykowane zagadnieniu Visual merchandisingu. Kurs zatytułowano “Visual Merchandising w praktyce”. W ciągu dwóch dni szkoleniowych przekazujemy naszym kursantom podstawową wiedzę na temat urządzania przestrzeni sklepowych i ekspozycji produktu. Kurs ma na celu zbudowanie u uczestników praktycznych umiejętności kształtowania przestrzeni handlowych, towarzyszących klientom podczas przemieszczania się przed sklepem, w czasie wchodzenia do niego i odkrywania go dla siebie.

Dla kogo przeznaczony jest nasz kurs?

Kurs skierowany jest przede wszystkim do osób, które prowadzą własne przestrzenie handlowe, osób pracujących w sprzedaży, dekoratorów, jak i przyszłych visual merchandiserów, chcących zdobyć podstawy teoretyczne i podstawowe umiejętności w tej dziedzinie. Szkolenie skierowane jest również do kierowników i pracowników działu sprzedaży, właścicieli firm, sieci sklepów i butików, salonów oraz franczyzobiorców.

Funkcje Visual merchandisingu

Dlaczego Visual merchandising jest taki ważny? Z uwagi na fakt, iż w obrębie kreowania strategii marketingowej pełni wiele różnych funkcji. Z jednej strony jest swoistą nawigacją w przestrzeni sklepowej. Odpowiednie ułożenie towarów pomaga klientom w szybkim i intuicyjnym dotarciu do oczekiwanego produktu. Visual merchandising można wykorzystać również jako element kampanii reklamowej. Przykładowo, jeżeli inwestujemy w reklamę telewizyjną, klient zachęcony danym produktem przychodzi do sklepu, żeby go kupić. Jeżeli produkt nie będzie odpowiednio wyeksponowany, klient zniechęci się do zakupów i kampania reklamowa nie przyniesie oczekiwanego rezultatu. Visual merchandising służy także budowaniu zapadającego w pamięci, rozpoznawalnego wizerunku danej placówki lub całej marki. W tym celu odpowiednio układa się towary, dobiera stosowne oświetlenie, meble, elementy dekoracyjne.

Istotne elementy Visual merchandisingu

Podczas przygotowanych przez specjalistów Warto Szkolić dwóch dni szkoleniowych, uczestnicy kursu mają okazję poznać wszystkie najważniejsze elementy Visual merchandisingu. Przeanalizujemy percepcję i oczekiwania klientów, ustalimy to, co lubią i czego nie lubią, wskażemy na czynniki skłaniające do dokonania zakupów. Poza tym powiemy w jaki sposób kreować witrynę sklepową (jaką ma funkcję, co zachęca do wejścia do sklepu), jak urządzać przestrzeń w sklepie, jakie znaczenie ma ergonomia, jakich użyć kolorów, oświetlenia i tak dalej.

Przeczytaj również:

Blog, Wiedza i rozwój

Najlepsze szkolenia dla menadżerów, które rozwiną Twoje kompetencje

Rozwój menadżera – fundament skutecznego zarządzania i przewagi konkurencyjnej Rozwój menadżera to kluczowy element skutecznego zarządzania i przewagi konkurencyjnej organizacji. Obecnie dostępnych jest wiele specjalistycznych szkoleń, które pomagają menadżerom rozwijać ich umiejętności w zarządzaniu zespołem, efektywnej komunikacji i strategicznym myśleniu. Dobrze dobrane szkolenia dla menadżerów mogą pomóc w budowaniu silnych zespołów, zwiększaniu produktywności i wywieraniu pozytywnego wpływu na organizację. Poniżej…
dowiedz się więcej
Blog, Dofinansowania na usługi szkoleniowe

Dofinansowanie do szkoleń

Na rynku pracy szkolenia stają się coraz bardziej popularne. W dynamicznym świecie biznesu potrzebujemy wiedzy skondensowanej, profesjonalnej i praktycznej, którą od razu można wdrożyć w życie firmy czy marki własnej. Kluczem jest merytoryka przekazana przez najlepszych specjalistów odnoszących sukcesy w naszej branży. Ale czy wiesz, że w 2025 roku możesz zdobyć dofinansowanie do szkoleń dla siebie lub swoich pracowników? Dowiedz się, jak to zrobić! Jak uzyskać…
dowiedz się więcej
Blog, Wiedza i rozwój

Prokrastynacja: Jak Przestać Odkładać Zadania na Później?

Jest godzina 17:00, a Ty nagle uświadamiasz sobie, że raport, który odkładałeś, jest do oddania jutro. Czas wziąć się w garść, prawda? Otwierasz laptopa… i sprawdzasz telefon. Może obejrzysz ulubiony kanał na YouTube? Właściwie, to najpierw powinieneś zrobić kolację. Brzmi znajomo? To klasyczny cykl prokrastynacji, który wszyscy kiedyś przeżyliśmy. Dlaczego jednak prokrastynujemy, skoro wiemy, że to nam szkodzi? Przyjrzyjmy się psychologicznym przyczynom…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.