Visual merchandising jest absolutnie niezbędnym elementem budowania strategii marketingowej danej placówki. PR bez odpowiednio wykreowanej przestrzeni sklepu jest jak… majonez bez jajek albo Flip bez Flapa. Właśnie dlatego specjaliści Warto Szkolić stworzyli unikalne szkolenie, dedykowane zagadnieniu Visual merchandisingu. Kurs zatytułowano “Visual Merchandising w praktyce”. W ciągu dwóch dni szkoleniowych przekazujemy naszym kursantom podstawową wiedzę na temat urządzania przestrzeni sklepowych i ekspozycji produktu. Kurs ma na celu zbudowanie u uczestników praktycznych umiejętności kształtowania przestrzeni handlowych, towarzyszących klientom podczas przemieszczania się przed sklepem, w czasie wchodzenia do niego i odkrywania go dla siebie.
Visual merchandising – as w rękawie odpowiednio wyposażonego sklepu
Warsztaty szkoleniowe
Dla kogo przeznaczony jest nasz kurs?
Kurs skierowany jest przede wszystkim do osób, które prowadzą własne przestrzenie handlowe, osób pracujących w sprzedaży, dekoratorów, jak i przyszłych visual merchandiserów, chcących zdobyć podstawy teoretyczne i podstawowe umiejętności w tej dziedzinie. Szkolenie skierowane jest również do kierowników i pracowników działu sprzedaży, właścicieli firm, sieci sklepów i butików, salonów oraz franczyzobiorców.
Funkcje Visual merchandisingu
Dlaczego Visual merchandising jest taki ważny? Z uwagi na fakt, iż w obrębie kreowania strategii marketingowej pełni wiele różnych funkcji. Z jednej strony jest swoistą nawigacją w przestrzeni sklepowej. Odpowiednie ułożenie towarów pomaga klientom w szybkim i intuicyjnym dotarciu do oczekiwanego produktu. Visual merchandising można wykorzystać również jako element kampanii reklamowej. Przykładowo, jeżeli inwestujemy w reklamę telewizyjną, klient zachęcony danym produktem przychodzi do sklepu, żeby go kupić. Jeżeli produkt nie będzie odpowiednio wyeksponowany, klient zniechęci się do zakupów i kampania reklamowa nie przyniesie oczekiwanego rezultatu. Visual merchandising służy także budowaniu zapadającego w pamięci, rozpoznawalnego wizerunku danej placówki lub całej marki. W tym celu odpowiednio układa się towary, dobiera stosowne oświetlenie, meble, elementy dekoracyjne.
Istotne elementy Visual merchandisingu
Podczas przygotowanych przez specjalistów Warto Szkolić dwóch dni szkoleniowych, uczestnicy kursu mają okazję poznać wszystkie najważniejsze elementy Visual merchandisingu. Przeanalizujemy percepcję i oczekiwania klientów, ustalimy to, co lubią i czego nie lubią, wskażemy na czynniki skłaniające do dokonania zakupów. Poza tym powiemy w jaki sposób kreować witrynę sklepową (jaką ma funkcję, co zachęca do wejścia do sklepu), jak urządzać przestrzeń w sklepie, jakie znaczenie ma ergonomia, jakich użyć kolorów, oświetlenia i tak dalej.
Kurs skierowany jest przede wszystkim do osób, które prowadzą własne przestrzenie handlowe, osób pracujących w sprzedaży, dekoratorów, jak i przyszłych visual merchandiserów, chcących zdobyć podstawy teoretyczne i podstawowe umiejętności w tej dziedzinie. Szkolenie skierowane jest również do kierowników i pracowników działu sprzedaży, właścicieli firm, sieci sklepów i butików, salonów oraz franczyzobiorców.
Funkcje Visual merchandisingu
Dlaczego Visual merchandising jest taki ważny? Z uwagi na fakt, iż w obrębie kreowania strategii marketingowej pełni wiele różnych funkcji. Z jednej strony jest swoistą nawigacją w przestrzeni sklepowej. Odpowiednie ułożenie towarów pomaga klientom w szybkim i intuicyjnym dotarciu do oczekiwanego produktu. Visual merchandising można wykorzystać również jako element kampanii reklamowej. Przykładowo, jeżeli inwestujemy w reklamę telewizyjną, klient zachęcony danym produktem przychodzi do sklepu, żeby go kupić. Jeżeli produkt nie będzie odpowiednio wyeksponowany, klient zniechęci się do zakupów i kampania reklamowa nie przyniesie oczekiwanego rezultatu. Visual merchandising służy także budowaniu zapadającego w pamięci, rozpoznawalnego wizerunku danej placówki lub całej marki. W tym celu odpowiednio układa się towary, dobiera stosowne oświetlenie, meble, elementy dekoracyjne.
Istotne elementy Visual merchandisingu
Podczas przygotowanych przez specjalistów Warto Szkolić dwóch dni szkoleniowych, uczestnicy kursu mają okazję poznać wszystkie najważniejsze elementy Visual merchandisingu. Przeanalizujemy percepcję i oczekiwania klientów, ustalimy to, co lubią i czego nie lubią, wskażemy na czynniki skłaniające do dokonania zakupów. Poza tym powiemy w jaki sposób kreować witrynę sklepową (jaką ma funkcję, co zachęca do wejścia do sklepu), jak urządzać przestrzeń w sklepie, jakie znaczenie ma ergonomia, jakich użyć kolorów, oświetlenia i tak dalej.
Dlaczego Visual merchandising jest taki ważny? Z uwagi na fakt, iż w obrębie kreowania strategii marketingowej pełni wiele różnych funkcji. Z jednej strony jest swoistą nawigacją w przestrzeni sklepowej. Odpowiednie ułożenie towarów pomaga klientom w szybkim i intuicyjnym dotarciu do oczekiwanego produktu. Visual merchandising można wykorzystać również jako element kampanii reklamowej. Przykładowo, jeżeli inwestujemy w reklamę telewizyjną, klient zachęcony danym produktem przychodzi do sklepu, żeby go kupić. Jeżeli produkt nie będzie odpowiednio wyeksponowany, klient zniechęci się do zakupów i kampania reklamowa nie przyniesie oczekiwanego rezultatu. Visual merchandising służy także budowaniu zapadającego w pamięci, rozpoznawalnego wizerunku danej placówki lub całej marki. W tym celu odpowiednio układa się towary, dobiera stosowne oświetlenie, meble, elementy dekoracyjne.
Podczas przygotowanych przez specjalistów Warto Szkolić dwóch dni szkoleniowych, uczestnicy kursu mają okazję poznać wszystkie najważniejsze elementy Visual merchandisingu. Przeanalizujemy percepcję i oczekiwania klientów, ustalimy to, co lubią i czego nie lubią, wskażemy na czynniki skłaniające do dokonania zakupów. Poza tym powiemy w jaki sposób kreować witrynę sklepową (jaką ma funkcję, co zachęca do wejścia do sklepu), jak urządzać przestrzeń w sklepie, jakie znaczenie ma ergonomia, jakich użyć kolorów, oświetlenia i tak dalej.