Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Zarządzaj skutecznie swoim czasem. Szkolenie dla Kancelarii Radców Prawnych - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Zarządzaj skutecznie swoim czasem. Szkolenie dla Kancelarii Radców Prawnych

Dwudziestego kwietnia przeprowadziliśmy szkolenie dla Kancelarii Radców Prawnych Woziński Kulisz, a w spotkaniu wziął udział współwłaściciel firmy, pan Andrzej Kulisz. Tematem była organizacja pracy i zarządzanie czasem. A więc niezwykle ważne czynniki w pracy wolnych zawodów, takich jak właśnie radca prawny.

To, ile zarobi radca prawny, zależy w dużej mierze od tego, jak efektywnie ułoży grafik spotkań i jak dochodowe zlecenia przyjmie. Trafne oszacowanie czasu i wysiłku potrzebnego do obsługi danego klienta to klucz do wyższych wyników finansowych firm z branży prawniczej.

Cele szkolenia

Z tego właśnie względu podczas szkolenia skupiliśmy się na rozwijaniu umiejętności zarządzania czasem i organizacją pracy. Co więcej ponieważ uczestnik spotkania jest nie tylko radcą prawnym, ale również szefem firmy, w plan spotkania włączyliśmy zagadnienia organizacji pracy zespołu.

Przebieg szkolenia

Znaczna część szkolenia skoncentrowała się wokół narzędzi i technik skutecznego zarządzania czasem oraz organizacji pracy. Szkolenie pozwoliło poznać odpowiedzi na takie pytania, jak:

Co zrobić, aby mieć więcej czasu?

Cele krótko i długoterminowe – którymi można zarządzać?

Nawyk samodyscypliny – jak go wykształcić?

Dlaczego precyzyjnie określone cele nie zostają osiągnięte?

Harmonogram zajęć – jak go ułożyć?

Nagłe i spontaniczne zdarzenia – jak wpisać je w swój plan dnia?

Cały program szkolenia objął następujące bloki tematyczne:

Zarządzanie sobą w czasie – Ty i Twój czas
Cele – elastyczne, czy nie?
Planowanie – kluczowe pojęcie w zarządzaniu sobą w czasie
Podejmowanie decyzji – jak duża jest rola Twoich doświadczeń
Konsekwencja, automotywacja i terminowość – realizuj to, co zaplanowane
Czynniki sprzyjające skutecznemu zarządzaniu w czasie – poznaj i wykorzystaj!
Złodzieje czasu – czego unikać

Rezultaty

Szkolenie przebiegało w pozytywnej atmosferze zaufania i współpracy. Zaangażowanie uczestnika i otwartość na proponowane ćwiczenia i poznanie narzędzi w praktyce, znalazła swoje odzwierciedlenie w planowanych w wyniku szkolenia zmianach w zakresie zarządzania czasem, które mają zostać wdrożone w najbliższym okresie.

Uczestnik nabył m.in. umiejętności w zakresie określania priorytetów, kontrolowania nakładu pracy na poszczególne obowiązki i pracy pod presją czasu. Pan Kulisz poznał również zestaw narzędzi pozwalających na stworzenie własnego, indywidualnego systemu zarządzania czasem.

Zrealizowane szkolenie było pierwszym tego typu, w którym wziął udział uczestnik. W dalszej perspektywie warto zarekomendować rozwój kompetencji związanych z zarządzaniem zespołem, delegowanie zadań pracowniczych oraz budowaniem motywacji. W procesie szkolenia były to zagadnienia, na które zwracał uwagę również sam uczestnik – w jego ocenie są kluczowe, by w perspektywie długoterminowej kształtować efektywność własną jako osoby zarządzającej oraz zespołu.

Czy to szkolenie dla mnie?

Nasze szkolenie z zakresu zarządzania czasem i organizacji pracy kierowane jest do kadrze kierowniczej, liderów projektów, pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta oraz pracowników biurowych.

Więcej informacji o tym rodzaju szkoleń znajdziecie Państwo w zakładce Szkolenia Umiejętności Osobiste.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z organizacji pracy dla producentów skrzyń narzędziowych – relacja ze szkolenia

Efektywna organizacja pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych W dzisiejszych czasach właściwa organizacja pracy stanowi fundament sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Nieodpowiednie zarządzanie procesami może prowadzić do opóźnień, strat finansowych i braku wydajności. Szczególnie ważne jest to w firmach zajmujących się produkcją, gdzie liczy się precyzja, czas oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Z tego powodu szkolenia z organizacji pracy zyskują na znaczeniu, pomagając zespołom…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z komunikacji dla producentów mebli – relacja ze szkolenia

Rola komunikacji w branży meblarskiej – szkolenie Komunikacja stanowi podstawę skutecznego działania w każdej organizacji, a w branży meblarskiej odgrywa szczególnie istotną rolę. Dobra komunikacja dla producentów mebli wpływa na efektywność procesów produkcyjnych, współpracę w zespołach oraz budowanie relacji z klientami. W odpowiedzi na rosnące potrzeby branży, nasza firma została poproszona przez jedną z firm produkujących meble o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu komunikacji.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z efektywności pracy dla producentów rolet i żaluzji – relacja ze szkolenia

Efektywność w działaniu – klucz do sukcesu w biznesie Efektywność pracy to kluczowy czynnik decydujący o sukcesie każdej organizacji. Właściwa organizacja czasu, optymalizacja procesów oraz skuteczna współpraca zespołowa pozwalają osiągać lepsze wyniki, ograniczać marnotrawstwo i podnosić jakość działań. W dzisiejszych czasach, kiedy tempo pracy nieustannie rośnie, umiejętność poprawy efektywności staje się nieodzowna zarówno na poziomie indywidualnym, jak i zespołowym. Firmy, które wdrażają…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.