Zarządzaj skutecznie swoim czasem. Szkolenie dla Kancelarii Radców Prawnych

Dwudziestego kwietnia przeprowadziliśmy szkolenie dla Kancelarii Radców Prawnych Woziński Kulisz, a w spotkaniu wziął udział współwłaściciel firmy, pan Andrzej Kulisz. Tematem była organizacja pracy i zarządzanie czasem. A więc niezwykle ważne czynniki w pracy wolnych zawodów, takich jak właśnie radca prawny.

To, ile zarobi radca prawny, zależy w dużej mierze od tego, jak efektywnie ułoży grafik spotkań i jak dochodowe zlecenia przyjmie. Trafne oszacowanie czasu i wysiłku potrzebnego do obsługi danego klienta to klucz do wyższych wyników finansowych firm z branży prawniczej.

Cele szkolenia

Z tego właśnie względu podczas szkolenia skupiliśmy się na rozwijaniu umiejętności zarządzania czasem i organizacją pracy. Co więcej ponieważ uczestnik spotkania jest nie tylko radcą prawnym, ale również szefem firmy, w plan spotkania włączyliśmy zagadnienia organizacji pracy zespołu.

Przebieg szkolenia

Znaczna część szkolenia skoncentrowała się wokół narzędzi i technik skutecznego zarządzania czasem oraz organizacji pracy. Szkolenie pozwoliło poznać odpowiedzi na takie pytania, jak:

Co zrobić, aby mieć więcej czasu?

Cele krótko i długoterminowe – którymi można zarządzać?

Nawyk samodyscypliny – jak go wykształcić?

Dlaczego precyzyjnie określone cele nie zostają osiągnięte?

Harmonogram zajęć – jak go ułożyć?

Nagłe i spontaniczne zdarzenia – jak wpisać je w swój plan dnia?

Cały program szkolenia objął następujące bloki tematyczne:

Zarządzanie sobą w czasie – Ty i Twój czas
Cele – elastyczne, czy nie?
Planowanie – kluczowe pojęcie w zarządzaniu sobą w czasie
Podejmowanie decyzji – jak duża jest rola Twoich doświadczeń
Konsekwencja, automotywacja i terminowość – realizuj to, co zaplanowane
Czynniki sprzyjające skutecznemu zarządzaniu w czasie – poznaj i wykorzystaj!
Złodzieje czasu – czego unikać

Rezultaty

Szkolenie przebiegało w pozytywnej atmosferze zaufania i współpracy. Zaangażowanie uczestnika i otwartość na proponowane ćwiczenia i poznanie narzędzi w praktyce, znalazła swoje odzwierciedlenie w planowanych w wyniku szkolenia zmianach w zakresie zarządzania czasem, które mają zostać wdrożone w najbliższym okresie.

Uczestnik nabył m.in. umiejętności w zakresie określania priorytetów, kontrolowania nakładu pracy na poszczególne obowiązki i pracy pod presją czasu. Pan Kulisz poznał również zestaw narzędzi pozwalających na stworzenie własnego, indywidualnego systemu zarządzania czasem.

Zrealizowane szkolenie było pierwszym tego typu, w którym wziął udział uczestnik. W dalszej perspektywie warto zarekomendować rozwój kompetencji związanych z zarządzaniem zespołem, delegowanie zadań pracowniczych oraz budowaniem motywacji. W procesie szkolenia były to zagadnienia, na które zwracał uwagę również sam uczestnik – w jego ocenie są kluczowe, by w perspektywie długoterminowej kształtować efektywność własną jako osoby zarządzającej oraz zespołu.

Czy to szkolenie dla mnie?

Nasze szkolenie z zakresu zarządzania czasem i organizacji pracy kierowane jest do kadrze kierowniczej, liderów projektów, pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta oraz pracowników biurowych.

Więcej informacji o tym rodzaju szkoleń znajdziecie Państwo w zakładce Szkolenia Umiejętności Osobiste.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna współpraca z klientem w branży produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Dlaczego profesjonalna współpraca z klientem w branży produkcyjnej jest kluczowa dla sukcesu? Współczesna branża produkcyjna stawia przed firmami ogromne wyzwania. Konkurencja rośnie, a wymagania klientów stają się coraz bardziej rygorystyczne. Klienci oczekują nie tylko wysokiej jakości produktów, ale także sprawnej i profesjonalnej obsługi, terminowych dostaw oraz elastyczności w dopasowaniu do ich potrzeb. W takim środowisku współpraca z klientem w branży produkcyjnej musi opierać się na precyzyjnie zaplanowanych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie budowlanej – relacja ze szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji w branży budowlanej – klucz do satysfakcji klienta i ochrony reputacji firmy W branży budowlanej jakość usług i dostarczanych materiałów ma kluczowe znaczenie dla zadowolenia klientów i reputacji przedsiębiorstw. Jednak nawet w najlepiej zarządzanych firmach zdarzają się sytuacje, w których klient zgłasza problem, a profesjonalna obsługa reklamacji w firmie budowlanej staje się niezbędnym elementem procesu zarządzania relacjami. Skuteczne i profesjonalne podejście…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Efektywne zarządzanie zespołem w produkcji sprzętu lotniczego – relacja ze szkolenia

Wyzwania zarządzania zespołem w produkcji sprzętu lotniczego Zarządzanie zespołem w produkcji sprzętu lotniczego to jedno z największych wyzwań dla liderów w tej branży. Precyzja, jakość i bezpieczeństwo to kluczowe elementy, które wymagają nie tylko doskonałej organizacji, ale także zaawansowanych umiejętności komunikacyjnych i motywacyjnych. Produkcja sprzętu lotniczego wymaga ścisłego przestrzegania norm i regulacji, co dodatkowo komplikuje zarządzanie zespołami inżynierów i pracowników technicznych. Jedna z firm zajmujących…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.