Zarządzaj skutecznie swoim czasem. Szkolenie dla Kancelarii Radców Prawnych

Dwudziestego kwietnia przeprowadziliśmy szkolenie dla Kancelarii Radców Prawnych Woziński Kulisz, a w spotkaniu wziął udział współwłaściciel firmy, pan Andrzej Kulisz. Tematem była organizacja pracy i zarządzanie czasem. A więc niezwykle ważne czynniki w pracy wolnych zawodów, takich jak właśnie radca prawny.

To, ile zarobi radca prawny, zależy w dużej mierze od tego, jak efektywnie ułoży grafik spotkań i jak dochodowe zlecenia przyjmie. Trafne oszacowanie czasu i wysiłku potrzebnego do obsługi danego klienta to klucz do wyższych wyników finansowych firm z branży prawniczej.

Cele szkolenia

Z tego właśnie względu podczas szkolenia skupiliśmy się na rozwijaniu umiejętności zarządzania czasem i organizacją pracy. Co więcej ponieważ uczestnik spotkania jest nie tylko radcą prawnym, ale również szefem firmy, w plan spotkania włączyliśmy zagadnienia organizacji pracy zespołu.

Przebieg szkolenia

Znaczna część szkolenia skoncentrowała się wokół narzędzi i technik skutecznego zarządzania czasem oraz organizacji pracy. Szkolenie pozwoliło poznać odpowiedzi na takie pytania, jak:

Co zrobić, aby mieć więcej czasu?

Cele krótko i długoterminowe – którymi można zarządzać?

Nawyk samodyscypliny – jak go wykształcić?

Dlaczego precyzyjnie określone cele nie zostają osiągnięte?

Harmonogram zajęć – jak go ułożyć?

Nagłe i spontaniczne zdarzenia – jak wpisać je w swój plan dnia?

Cały program szkolenia objął następujące bloki tematyczne:

Zarządzanie sobą w czasie – Ty i Twój czas
Cele – elastyczne, czy nie?
Planowanie – kluczowe pojęcie w zarządzaniu sobą w czasie
Podejmowanie decyzji – jak duża jest rola Twoich doświadczeń
Konsekwencja, automotywacja i terminowość – realizuj to, co zaplanowane
Czynniki sprzyjające skutecznemu zarządzaniu w czasie – poznaj i wykorzystaj!
Złodzieje czasu – czego unikać

Rezultaty

Szkolenie przebiegało w pozytywnej atmosferze zaufania i współpracy. Zaangażowanie uczestnika i otwartość na proponowane ćwiczenia i poznanie narzędzi w praktyce, znalazła swoje odzwierciedlenie w planowanych w wyniku szkolenia zmianach w zakresie zarządzania czasem, które mają zostać wdrożone w najbliższym okresie.

Uczestnik nabył m.in. umiejętności w zakresie określania priorytetów, kontrolowania nakładu pracy na poszczególne obowiązki i pracy pod presją czasu. Pan Kulisz poznał również zestaw narzędzi pozwalających na stworzenie własnego, indywidualnego systemu zarządzania czasem.

Zrealizowane szkolenie było pierwszym tego typu, w którym wziął udział uczestnik. W dalszej perspektywie warto zarekomendować rozwój kompetencji związanych z zarządzaniem zespołem, delegowanie zadań pracowniczych oraz budowaniem motywacji. W procesie szkolenia były to zagadnienia, na które zwracał uwagę również sam uczestnik – w jego ocenie są kluczowe, by w perspektywie długoterminowej kształtować efektywność własną jako osoby zarządzającej oraz zespołu.

Czy to szkolenie dla mnie?

Nasze szkolenie z zakresu zarządzania czasem i organizacji pracy kierowane jest do kadrze kierowniczej, liderów projektów, pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta oraz pracowników biurowych.

Więcej informacji o tym rodzaju szkoleń znajdziecie Państwo w zakładce Szkolenia Umiejętności Osobiste.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.