Zarządzaj skutecznie swoim czasem. Szkolenie dla Kancelarii Radców Prawnych

Dwudziestego kwietnia przeprowadziliśmy szkolenie dla Kancelarii Radców Prawnych Woziński Kulisz, a w spotkaniu wziął udział współwłaściciel firmy, pan Andrzej Kulisz. Tematem była organizacja pracy i zarządzanie czasem. A więc niezwykle ważne czynniki w pracy wolnych zawodów, takich jak właśnie radca prawny.

To, ile zarobi radca prawny, zależy w dużej mierze od tego, jak efektywnie ułoży grafik spotkań i jak dochodowe zlecenia przyjmie. Trafne oszacowanie czasu i wysiłku potrzebnego do obsługi danego klienta to klucz do wyższych wyników finansowych firm z branży prawniczej.

Cele szkolenia

Z tego właśnie względu podczas szkolenia skupiliśmy się na rozwijaniu umiejętności zarządzania czasem i organizacją pracy. Co więcej ponieważ uczestnik spotkania jest nie tylko radcą prawnym, ale również szefem firmy, w plan spotkania włączyliśmy zagadnienia organizacji pracy zespołu.

Przebieg szkolenia

Znaczna część szkolenia skoncentrowała się wokół narzędzi i technik skutecznego zarządzania czasem oraz organizacji pracy. Szkolenie pozwoliło poznać odpowiedzi na takie pytania, jak:

Co zrobić, aby mieć więcej czasu?

Cele krótko i długoterminowe – którymi można zarządzać?

Nawyk samodyscypliny – jak go wykształcić?

Dlaczego precyzyjnie określone cele nie zostają osiągnięte?

Harmonogram zajęć – jak go ułożyć?

Nagłe i spontaniczne zdarzenia – jak wpisać je w swój plan dnia?

Cały program szkolenia objął następujące bloki tematyczne:

Zarządzanie sobą w czasie – Ty i Twój czas
Cele – elastyczne, czy nie?
Planowanie – kluczowe pojęcie w zarządzaniu sobą w czasie
Podejmowanie decyzji – jak duża jest rola Twoich doświadczeń
Konsekwencja, automotywacja i terminowość – realizuj to, co zaplanowane
Czynniki sprzyjające skutecznemu zarządzaniu w czasie – poznaj i wykorzystaj!
Złodzieje czasu – czego unikać

Rezultaty

Szkolenie przebiegało w pozytywnej atmosferze zaufania i współpracy. Zaangażowanie uczestnika i otwartość na proponowane ćwiczenia i poznanie narzędzi w praktyce, znalazła swoje odzwierciedlenie w planowanych w wyniku szkolenia zmianach w zakresie zarządzania czasem, które mają zostać wdrożone w najbliższym okresie.

Uczestnik nabył m.in. umiejętności w zakresie określania priorytetów, kontrolowania nakładu pracy na poszczególne obowiązki i pracy pod presją czasu. Pan Kulisz poznał również zestaw narzędzi pozwalających na stworzenie własnego, indywidualnego systemu zarządzania czasem.

Zrealizowane szkolenie było pierwszym tego typu, w którym wziął udział uczestnik. W dalszej perspektywie warto zarekomendować rozwój kompetencji związanych z zarządzaniem zespołem, delegowanie zadań pracowniczych oraz budowaniem motywacji. W procesie szkolenia były to zagadnienia, na które zwracał uwagę również sam uczestnik – w jego ocenie są kluczowe, by w perspektywie długoterminowej kształtować efektywność własną jako osoby zarządzającej oraz zespołu.

Czy to szkolenie dla mnie?

Nasze szkolenie z zakresu zarządzania czasem i organizacji pracy kierowane jest do kadrze kierowniczej, liderów projektów, pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta oraz pracowników biurowych.

Więcej informacji o tym rodzaju szkoleń znajdziecie Państwo w zakładce Szkolenia Umiejętności Osobiste.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej