Zarządzanie kanałem na YouTube

Ogromnym medium, pełniącym bardzo istotną rolę we współczesnym świecie marketingu jest nie tylko portal Facebook, ale również YouTube, który w pewnym sensie przeżywa swoją drugą młodość i znów wrócił na piedestał. Internauci znów chętnie sięgają po filmiki. Sukces tego zjawiska spowodowany jest w dużej mierze kategorią spotów „do it yourself”, czyli zrób to sam, rozwiązujących różnego rodzaju problemy – Jak położyć płytki na ścianie? Jak zrobić idealny makijaż? Jak przygotować kurczaka w pięciu smakach? O tym wszystkim traktują youtube’owe filmiki, niejednokrotnie reklamując jednocześnie określone produkty.

Czym się zajmujemy?

Specjaliści Warto Szkolić przeprowadzają szkolenia, na których zapoznają swoich kursantów z podstawowymi zasadami działania kanałów na YouTube i kolejno, stopniowo wdrażają ich w szczegóły tego zagadnienia. Udział w szkoleniu to szansa na zdobycie wiedzy, dzięki której samodzielnie będziemy mogli zarządzać swoim kanałem na YouTube, bez konieczności korzystania z drogich usług marketingowców. Szczegółowy program szkolenia, który oczywiście po szczegółowym zbadaniu potrzeb dostępny jest tutaj. Dodatkowo Warto Szkolić wskazuje nie tylko jak założyć i prowadzić kanał, ale również w jaki sposób dzięki temu osiągnąć marketingowy sukces, robiąc to bezbłędnie i maksymalnie skutecznie.

Kanał na YouTube – pierwsze kroki

Założenie kanału na YouTube łączy się przede wszystkim z koniecznością zalogowania się na stronie. Niezbędne w tym zakresie jest posiadanie konta Google. Jednocześnie, rejestracja pozwoli nam na korzystanie z innych usług i dobrodziejstw Google, takich jak konto Gmail, Picasa i wiele innych.

Na co pozwala założenie kanału YouTube?

Założenie kanału YouTube pozwala na bycie widocznym dla innych użytkowników portalu. Jako posiadacze własnego kanału będziemy mogli nagrywać i udostępniać własne filmy, komentować filmy innych, a także tworzyć tak zwane playlisty.

Kanał na YouTube – ważne elementy

Tworząc zatem kanał na YouTube będziemy musieli podjąć kilka istotnych decyzji. Przede wszystkim należy wybrać nazwę kanału, kategorię i ustawić kryterium dostępności dla widzów. Warto również wybrać przyciągającą wzrok grafikę. Dobrą metodą, wspomagającą zarządzanie kontem YouTube jest również powiązanie go z kontami na Facebooku i Twitterze, dzięki czemu nie będziemy tracić czasu na kolejne publikacje. Wszystko zostanie bowiem zautomatyzowane.

Pozycjonowanie kluczem do sukcesu

Aby nasz kanał na YouTube był zauważalny, niezwykle ważne jest również zadbanie o jego dobre pozycjonowanie, czyli widoczność w różnego rodzaju wyszukiwarkach. Z reguły „roboty”, które decydują o wyszukaniu danego hasła są nastawione na tak zwane słowa kluczowe. Przykładowo, jeżeli promujemy kanał kulinarny, użyjmy słów tematycznych: „filmy kulinarne”, „wege”, „gotowanie” i tak dalej.

Ważna rola kanału YouTube

Poprawnie zarządzany kanał na YouTube pozwoli na zwiększenie liczby naszych Klientów, a w efekcie przełoży się to bezpośrednio na wzrost obrotów firmy. To niewielkie i pozornie błahe narzędzie, bagatelizowane przez wiele firm, może okazać się kluczem do sukcesu.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.