napis

telefon-fiolet

+48 608 816 943

facebook-iconyoutube-iconviemo-icon

Dział:: Szkolenia
Sklep meblowy nie jest miejscem odwiedzanym przez nas codziennie. Stanowi jednak konieczność w trakcie urządzania nowego mieszkania i remontu. Dostępne na rynku salony meblowe obfitują w rozmaite towary, którymi można pięknie udekorować dom. Z punktu widzenia pracownika, zarządzanie tą branżą jest bardzo ciężkim orzechem do zgryzienia.  Wiąże się z dużymi kosztami wynajmu lokalu, dostawy produktów i reklamy. A co więcej, nie ma pewności, czy biznes będzie należycie prosperował. Aby skutecznie rozwinąć swoją firmę, warto najpierw zastanowić się, na co zwraca uwagę potencjalny klient.
Dział:: Szkolenia
Człowiek uczy się cały życie. Począwszy od nauki mówienia, aż po studia i pracę zawodową. A na tym rzecz jasna nie koniec. Wiadomo, że uczenie się rzeczy sprawiających przyjemność, nie stanowi wielkiego kłopotu. Schody zaczynają się dopiero wtedy, gdy trzeba opanować materiał nieszczególnie związany z naszymi zainteresowaniami. Wówczas wkuwanie regułek w najlepszym wypadku będzie skutkować ich zapomnieniem po kilku dniach. Jak skutecznie się uczyć, aby zdobyte informacje zostały w naszej pamięci na zawsze? Właśnie w tym celu powstały specjalne kursy szybkiego i efektywnego uczenia się!
Dział:: Negocjacje
Przeprowadzenie negocjacji zakończonych sukcesem wiąże się z poznaniem struktury całego procesu. W każdej negocjacji można wyróżnić cztery zasadnicze etapy: przygotowanie, dyskusję, propozycję i transakcję. Każdy z nich posiada określone znaczenie i jest równie ważny. Poznanie i zrozumienie wszystkich wymienionych etapów zagwarantuje dobre podstawy do prowadzenia negocjacji i pozwoli nimi odpowiednio pokierować.
Dział:: Sprzedaż
Nawiązanie i utrzymanie prawidłowej relacji z klientem jest podstawowym warunkiem w realizacji procesów sprzedażowych. Handlowiec, który potrafi nawiązać porozumienie z klientem, uzyskuje wszelkie niezbędne informacje dotyczące potrzeb i oczekiwań potencjalnego nabywcy. Taka wiedza jest kluczowym czynnikiem dla przeprowadzenia udanej i satysfakcjonujące transakcji. Jak więc nawiązać i - co ważniejsze - utrzymać dobrą relację z klientem?
Dział:: Szkolenia
Kobiety kochają kosmetyki i różne akcesoria do ich używania. Nawet, jeśli nie są to przybory do malowania, to z całą pewnością są to kremy, maseczki oraz inne oczyszczające specyfiki. Prawdą jest, że kobiety z reguły uwielbiają testować wszystkie upiększające nowości, a tym bardziej je kupować. Wizyta w drogerii kosmetycznej stanowi jedną z najpopularniejszych opcji spędzania wolnego czasu. Oczywiście w drogeriach znajdują się także męskie kosmetyki, niemniej jednak panowie bardzo rzadko spędzają w nich długie godziny. Czy tak, jak w innego rodzaju sklepach, tutaj konsument także narażony jest na pułapki marketingowe?
Dział:: Szkolenia
Klienci, a właściwie pacjenci, udający się do apteki, postrzegają farmaceutę jako prawą rękę swojego specjalisty. Obdarzają go zaufaniem, informując o najintymniejszych dolegliwościach, konsultują decyzje lekarzy, proszą o porady, dzielą się swoimi potrzebami, a nawet zwierzają się ze spraw osobistych. Farmaceuta, który jest postrzegany jako człowiek przyjazny, pomocny, godny zaufania fachowiec, zawsze ma dużo klientów. Działa on niczym magnes przyciągający pacjentów do apteki, w której pracuje. Jak zbudować wizerunek profesjonalnego farmaceuty? Jakie umiejętności doskonalić? Na co zwrócić szczególną uwagę w doborze szkoleń w tej branży?
Dział:: Szkolenia
Branża gastronomiczna jest bardzo rozwojowym biznesem, niemniej jednak stanowi ciężki orzech do zgryzienia. Związane jest to nie tylko z nieustannie rosnącą konkurencją i walką o każdego klienta, ale także ze sprawami organizacyjnymi – aranżacją funkcjonalnej przestrzeni, sanepidem oraz dostawą wysokiej jakości, świeżych produktów. Oprócz tego pozostaje jeszcze kwestia personelu, który, odpowiednio wykwalifikowany, potrafi przynieść firmie spore zyski. W jaki sposób zdobyć takie kwalifikacje? Najlepiej podczas specjalnego kursu, dedykowanego branży gastronomicznej!
Dział:: Szkolenia
Niejednokrotnie w życiu mieliśmy do czynienia z sytuacją, w której kupiony przez nas sprzęt nie działał, bądź popsuł się w trakcie użytkowania. Wówczas z powrotem kierowaliśmy się do miejsca, w którym dokonaliśmy pechowego zakupu. Często jednak zdarzało się, że zgłoszenie reklamacji nie zostało uwzględnione lub nie przyniosło oczekiwanych rezultatów. Choć połowa sklepowych towarów zaopatrzona jest w karty gwarancyjne, często postanowienia wypisane na nich małym druczkiem stanowią niemałą przeszkodę w pozytywnym rozpatrzeniu sprawy. Nieraz skutkuje to wyładowaniem złości na pracownikach danego marketu. Przyjrzyjmy się jednak temu, jak wygląda sytuacja z punktu widzenia obsługi klienta. Czy faktycznie starcie z wymagającym klientem jest szybkie i bezwzględne?
Dział:: Szkolenia
Buty to bardzo ważny element garderoby. Oprócz wygody, muszą być dostosowane do okazji, stroju oraz pogody. Choć dawniej ludzie zaopatrywali się w niezbędne minimum, tak dzisiaj są w stanie wydać na nie fortunę. Nowe, modne marki ujmują różnorodnością kolorów, modeli oraz cen. Największe zyski w branży obuwniczej generują klientki płci pięknej, ponieważ w przeciwieństwie do mężczyzn, sam proces zakupów sprawia im przyjemność. Szkolenia z marketingu przewidują w swoim programie odmienne zachowania obu płci, co stanowi bardzo przydatną wiedzę dla każdego menadżera takiego sklepu, przekładająca się bezpośrednio na wzrost sprzedaży.
Dział:: Szkolenia
14 i 19 czerwca w siedzibie firmy Knauf w Adamowicach, zorganizowaliśmy dwie sesje szkoleń z zakresu technik negocjacyjnych dla firmy Knauf. Uczestnikami byli pracownicy działu sprzedaży, działu zakupów oraz działu obsługi klienta.
Strona 1 z 26

Newsletter - Bądź na bieżąco!



newsletter templates powered by FreshMail








Lista Wpisów

Kalendarz

« Wrzesień 2017 »
Pn Wt Śr Czw Pt Sb Nie
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30