Obsługa klienta? Tylko w praktyce!

Obsługa klienta to wyzwanie! „Dlaczego tak drogo?”, „Ta cena się nie zgadza!”, „Czy mogłaby mi Pani doradzić?”, „Czy to pieczywo jest świeże?”, „Do kiedy będzie trwać promocja?”, „Gdzie znajdę cukier?”, „Czy mogę rozmawiać z kierownikiem?” Klienci sklepów spożywczych na co dzień zadają obsłudze setki pytań, a tym razem zespół firmy Terekia Sp. z o.o. miał okazję zmierzyć się z nimi na sali szkoleniowej!

Obsługa klienta? Tylko w praktyce!

Podczas dwudniowego spotkania uczestnicy poznali najważniejsze techniki pracy z klientem, rozwinęli umiejętność aktywnego słuchania, doradztwa, a także radzenia sobie z zastrzeżeniami i sytuacjami reklamacyjnymi.

W trakcie szkolenia zostały wykorzystane aktywizujące metody w postaci ćwiczeń, kart pracy, case studies, a także dyskusji moderowanych – wszystko po to, by umożliwić maksymalnie przełożenie poznawanych narzędzi na praktykę codziennego działania w sklepie. I musimy przyznać jedno – kiedy energia i otwartość grupy spotka się doświadczeniem trenera na sali szkoleniowej dzieje się magia!

Obsługa klienta szkolenie

Obsługa klienta – najważniejsza jest komunikacja!

Aby rozwinąć praktyczne umiejętności uczestników w różnych obszarach pracy z klientem kluczowe było uwzględnienie zagadnień z zakresu psychologii sprzedaży oraz komunikacji.

Uczestnicy dowiedzieli się między innymi:

  • jak tworzyć pozytywną atmosferę w kontakcie z klientem
  • jakie rodzaje pytań zadawać w zależności o sytuacji
  • jak doradzać wykorzystując język korzyści
  • jak wykorzystać techniki asertywnej komunikacji w relacji z klientem

Rezultaty szkolenia

Dodatkową wartością, niezwykle cenną dla uczestników była możliwość praktycznego przećwiczenia najważniejszych dla codziennej pracy zagadnień w praktyce, dzięki czemu zespół zyskał możliwość bezpośredniego wykorzystania zdobytej na szkoleniu wiedzy w swojej codziennej pracy. Dzięki zaangażowaniu uczestników i naszego trenera jesteśmy przekonani, że praca z klientem zyska nową jakość!

A jeśli zastanawiacie się, w jaki sposób poprawiać standard obsługi klienta i rozwijać umiejętności sprzedażowe zespołu w Waszej firmie, zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszych szkoleń!

Trenerzy “Warto Szkolić”

 

Jeśli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje odnośnie możliwości rozwoju Twojej firmy, poznać praktyczne narzędzia i być na bieżąco z biznesowymi trendami, dołącz do naszego newslettera!

[mailerlite_form form_id=1]

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie projektami i efektywna komunikacja w stowarzyszeniu – relacja ze szkolenia

Znaczenie komunikacji i współpracy w działalności stowarzyszeń Zarządzanie projektami i efektywna komunikacja stanowią fundament skutecznego działania organizacji pozarządowych. Współpraca w zespole, planowanie projektów i umiejętność jasnego przekazywania informacji decydują o tym, czy inicjatywy społeczne osiągną zamierzone rezultaty. Dobrze zaplanowana komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna wzmacnia spójność działań, motywację członków oraz pozytywny wizerunek organizacji w otoczeniu społecznym. Nasza firma została poproszona przez…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Przygotowywanie firmy produkcyjnej do zmian w środowisku pracy wynikających z wdrożenia rozwiązań z zakresu zielonej transformacji – relacja ze szkolenia

Wprowadzenie do idei zielonej transformacji w firmie produkcyjnej Zielona transformacja to dziś jeden z najważniejszych procesów, które kształtują przyszłość przemysłu. Wdrażanie działań proekologicznych, ograniczenie emisji CO₂, poprawa efektywności energetycznej oraz odpowiedzialne gospodarowanie surowcami stanowią podstawę nowoczesnego i zrównoważonego biznesu. W tym kontekście zielona transformacja w firmie produkcyjnej nie jest już jedynie odpowiedzią na wymogi regulacyjne, ale świadomym wyborem strategicznym, który buduje przewagę…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Przeciwdziałanie zjawisku greenwashingu w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Świadoma komunikacja środowiskowa jako klucz do zaufania klientów Współczesny rynek coraz mocniej zwraca uwagę na kwestie ekologiczne, a konsumenci coraz częściej wybierają marki, które działają w sposób odpowiedzialny i transparentny. Niestety, dynamiczny rozwój trendów proekologicznych przyniósł również zjawisko nieuczciwej komunikacji, znane jako greenwashing. To właśnie dlatego temat przeciwdziałania greenwashingowi w firmie produkcyjnej staje się coraz ważniejszy dla przedsiębiorstw, które…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.