Doradztwo dla sklepu spożywczego OLMATfresh - znów robimy półkowe rewolucje ;)

W dniach 7-10 października przeprowadziliśmy doradztwo dla sklepu spożywczego OLMATfresh w Pabianicach. W tym spotkaniu szkoleniowym udział wzięło pięć osób – pracowniczki sklepu.

OLMATfresh to stosunkowo młoda marka na pabianickim rynku sklepów spożywczych, jednak już posiada ugruntowaną pozycję. Właściciele, którzy znają obecne trendy wśród konsumentów plus zgrana, pomocna kadra, sprawiają, że sklep odwiedza się z przyjemnością.

Cele doradztwa dla sklepu spożywczego OLMATFresh

Głównym celem doradztwa była zmiana aranżacji produktów na półkach sklepowych, zgodnie z zasadami merchandisingu (podział na grupy asortymentowe, uwzględnienie zimnych i gorących stref, wykorzystanie efektu masy towarowej itp.), a w ich efekcie poprawa doznań zakupowych klientów i wzrost sprzedaży.

Przebieg doradztwa

Doradztwo zostało przeprowadzone w formie warsztatowej, tzw. „treningu w pracy”. Na początek jednak konieczny był krótki wstęp teoretyczny: trenerka przybliżyła kluczowe dla sklepów spożywczych zasady merchandisingu i zapoznała uczestniczki z najważniejszymi technikami pozyskiwania klientów. Bazując na tej wiedzy, pracowniczki podążając za wskazówkami trenerki, przebudowały przestrzeń sklepową:

  • dokonały ponownego ułożenia towarów na regałach z produktami suchymi,
  • przebudowały ladę nabiałową.

PRZED

doradztwo dla sklepu spożywczego

PO 🙂

efekty doradztwa dla sklepu spożywczego

Uczestniczki wykazały się ogromnym zaangażowaniem w wykonywane zadania. Panie oceniły doradztwo jako „niezbędne” 🙂

Rezultaty doradztwa

Jaki będzie efekt przebudowy działów? Przede wszystkim rearanżacja ułożenia produktów zgodnie z zasadami merchandisingu wpłynie na poprawę doznań zakupowych klientów. Gdy towary są przejrzyście rozłożone na półkach to zakupy stają się łatwe i przyjemne. To z kolei oznacza dla sklepu wzrost lojalności i zwiększenie każdorazowego koszyka zakupowego. Klarowny podział produktów według kategorii asortymentowych to również usprawnienie pracy samych pracowników: łatwiej i szybciej będą w stanie ocenić stan ilościowy produktów. Zwiększy się więc efektywność zarządzania asortymentem.

Serdecznie dziękujemy za skorzystanie z naszej usługi doradztwo dla sklepu spożywczego i zaangażowanie uczestników.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.