Agnieszka Roguska
Specjalizacja:
Szkolenia menadżerskie, sprzedażowe, szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta oraz rozwijające efektywność osobistą.
Ilość zrealizowanych dni szkoleniowych i lata doświadczenia:
Około 1000 dni szkoleniowych i 16 lat pracy w realizowaniu szkoleń oraz budowaniu programów rozwojowych.
Wiedza i kompetencje:
Trener biznesu, Dyplomowany Coach, absolwentka Pomorskiej Szkoły Psychologii na kierunku Trener Biznesu oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Szczecinie. Leadership Coaching. Uczestniczka kursu rozwijającego kompetencje coachingowe w pracy menadżera i lidera.
Realizowane projekty:
Asseco Data Systems S.A., Orange, Telekomunikacja Polska S.A., firmy z branży IT, logistycznej oraz produkcyjnej.
Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:
Jest certyfikowanym trenerem biznesu, dyplomowanym coachem, doradcą, praktykiem sprzedaży oraz autorką programów rozwojowych w obszarze biznesu. Ze szkoleniami związana jest od 2007 roku. Na co dzień wspiera innych w realizacji ich zadań i celów poprzez szkolenia, warsztaty oraz coaching. Pracuje głównie z menadżerami i zespołami sprzedażowymi. Pracując w różnych środowiskach i strukturach, ma szeroki obraz procesów zachodzących w firmach oraz ich potrzeb szkoleniowo-rozwojowych. Wdrażała w organizacji w całym kraju proces kompleksowej oceny i rozwoju pracownika. Uczyła menadżerów, jak oceniać kompetencje pracowników oraz budować ich ścieżki rozwoju. Była odpowiedzialna za działania sprzedażowe. Budowała i wdrażała standardy pracy i obsługi klienta oraz karty oceny jakości pracy w działach sprzedażowych pracownika. Uczyła menedżerów, jak oceniać kompetencje pracowników oraz budować ich ścieżki rozwoju.