Andrzej Piróg

Specjalizacja:

Obsługa Klienta, obsługa reklamacji, sprzedaż, coaching, język perswazji i negocjacji, zarządzanie czasem, zarządzanie zasobami ludzkimi, przeciwdziałanie stresowi, zarządzanie projektami wg metodyki PRINCE2, zarządzanie jakością na bazie ISO, webmastering, NLP, badania satysfakcji klientów.

 

Ilość zrealizowanych dni szkoleniowych i lata doświadczenia:

Ponad 20 lat doświadczenia w obsłudze klienta, ponad 60 dni szkoleniowych i 40 dni doradczych w projekcie „Planowanie strategiczne w MMŚP”.

 

Wiedza i kompetencje:

Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Matematyka z Informatyką. Uczestnik licznych szkoleń dla trenerów biznesu oraz szkoleń miękkich z zakresu: obsługa klienta, sprzedaż, NLP, negocjacje, badania satysfakcji klientów, zarządzanie jakością na bazie ISO, kwalifikacje webmastera, zarządzanie projektami wg metodyki PRINCE2.

 

Realizowane projekty:

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A, Raiffeisen Bank Polska, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, PGNiG S.A., Pandora Jewelry CEE Sp. z o.o., Nestlé Polska S.A., L’Oréal Polska Sp. z o.o., MAN Trucks Sp. z o.o.

Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:

Od ponad 20 lat zajmuje się obsługą klienta, rozpoczynając swoją karierę od obsługi reklamacji w międzynarodowym koncernie. Specjalizuje się w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań polepszających jakość pracy zespołów ds. reklamacji. Jako trener i doradca, angażuje się w dzielenie się wiedzą i doświadczeniem oraz w tworzenie nowych standardów w obsłudze reklamacji.

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.