Andrzej Piróg
Specjalizacja:
Obsługa Klienta, obsługa reklamacji, sprzedaż, coaching, język perswazji i negocjacji, zarządzanie czasem, zarządzanie zasobami ludzkimi, przeciwdziałanie stresowi, zarządzanie projektami wg metodyki PRINCE2, zarządzanie jakością na bazie ISO, webmastering, NLP, badania satysfakcji klientów.
Ilość zrealizowanych dni szkoleniowych i lata doświadczenia:
Ponad 20 lat doświadczenia w obsłudze klienta, ponad 60 dni szkoleniowych i 40 dni doradczych w projekcie „Planowanie strategiczne w MMŚP”.
Wiedza i kompetencje:
Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Matematyka z Informatyką. Uczestnik licznych szkoleń dla trenerów biznesu oraz szkoleń miękkich z zakresu: obsługa klienta, sprzedaż, NLP, negocjacje, badania satysfakcji klientów, zarządzanie jakością na bazie ISO, kwalifikacje webmastera, zarządzanie projektami wg metodyki PRINCE2.
Realizowane projekty:
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A, Raiffeisen Bank Polska, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, PGNiG S.A., Pandora Jewelry CEE Sp. z o.o., Nestlé Polska S.A., L’Oréal Polska Sp. z o.o., MAN Trucks Sp. z o.o.
Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:
Od ponad 20 lat zajmuje się obsługą klienta, rozpoczynając swoją karierę od obsługi reklamacji w międzynarodowym koncernie. Specjalizuje się w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań polepszających jakość pracy zespołów ds. reklamacji. Jako trener i doradca, angażuje się w dzielenie się wiedzą i doświadczeniem oraz w tworzenie nowych standardów w obsłudze reklamacji.