Anna Możdżyńska
Specjalizacja:
Branża hotelarska i turystyczna oraz gastronomiczna. Jakość obsługi, rozpatrywanie reklamacji, aktywna sprzedaż, efektywne zarządzanie sobą w czasie, delegowanie zadań, szkolenia stanowiskowe dla recepcjonistów, działów rezerwacji, concierge, kelnerów, pokojowych.
Ilość zrealizowanych dni szkoleniowych i lata doświadczenia:
Jako trenerka pracuje od 2015 r.
Wiedza i kompetencje:
Ukończyła studia podyplomowe Akademia Trenera na WSB Poznań. Posiada 18-letni staż pracy w branży hotelarskiej, 22 lata pracy jako pilot wycieczek i przewodnik turystyczny, współwłaścicielka kawiarni w Kołobrzegu 2014-2016.
Realizowane projekty:
Hotel HEL**** na Helu, Hotel Palazzo Rosso **** w Poznaniu, Hotel Neptuno Resort & Spa**** w Dźwirzynie, Pałac Domaniowski, Hotel De Silva Premium **** Opole, Czekoladziarnie „ WEDEL” w Kołobrzegu, Restauracja SUSHARNIA w Giżycku, Restauracja „JABŁONA” w Powidzu, Restauracja „DRUGIE PIĘTRO” hotelu STORK w Brodnicy, Restauracja „ALCHEMIK” w Tomaszowie Mazowieckim.
Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:
Jest licencjonowanym pilotem wycieczek oraz przewodnikiem turystyczny od 1998 r. Certyfikowana trenerka VCC- Treiner in Tour Organizer. W 2019 r ukończyła szkolenie dla trenerów biznesu „Kreatywne metody szkoleniowe”. Ukończyła szkolenie z zakresu sprzedaży usług w CENTRUM SPRZEDAŻY Monika Bartkowiak. Od 2020 r. współpracuje jako trener i wykładowca z Politechniką Koszalińską – Wydział Ekonomiczny (kierunek: Turystyka i Rekreacja).