Anna Możdżyńska

Specjalizacja:

Branża hotelarska i turystyczna oraz gastronomiczna. Jakość obsługi, rozpatrywanie reklamacji, aktywna sprzedaż, efektywne zarządzanie sobą w czasie, delegowanie zadań, szkolenia stanowiskowe dla recepcjonistów, działów rezerwacji, concierge, kelnerów, pokojowych.

 

Ilość zrealizowanych dni szkoleniowych i lata doświadczenia:

Jako trenerka pracuje od 2015 r.

 

Wiedza i kompetencje:

Ukończyła studia podyplomowe Akademia Trenera na WSB Poznań. Posiada 18-letni staż pracy w branży hotelarskiej, 22 lata pracy jako pilot wycieczek i przewodnik turystyczny, współwłaścicielka kawiarni w Kołobrzegu 2014-2016.

 

Realizowane projekty:

Hotel HEL**** na Helu, Hotel Palazzo Rosso **** w Poznaniu, Hotel Neptuno Resort & Spa**** w Dźwirzynie, Pałac Domaniowski, Hotel De Silva Premium **** Opole, Czekoladziarnie „ WEDEL” w Kołobrzegu, Restauracja SUSHARNIA w Giżycku, Restauracja „JABŁONA” w Powidzu, Restauracja „DRUGIE PIĘTRO” hotelu STORK w Brodnicy, Restauracja „ALCHEMIK” w Tomaszowie Mazowieckim.

Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:

Jest licencjonowanym pilotem wycieczek oraz przewodnikiem turystyczny od 1998 r. Certyfikowana trenerka VCC- Treiner in Tour Organizer. W 2019 r ukończyła szkolenie dla trenerów biznesu „Kreatywne metody szkoleniowe”. Ukończyła szkolenie z zakresu sprzedaży usług w CENTRUM SPRZEDAŻY Monika Bartkowiak. Od 2020 r. współpracuje jako trener i wykładowca z Politechniką Koszalińską – Wydział Ekonomiczny (kierunek: Turystyka i Rekreacja).

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.